Skocz do zawartości

[do 1500] rower crossowy Fuji

Woyt4s

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć Wszystkim,

Poszukując roweru dla siebie uznałem, że na tym forum uzyskam najbardziej rzetelną pomoc.

Zatem zwracam się z prośbą o pomoc w doborze roweru crossowego a zarazem weryfikację tego, który już wstępnie wybrałem.

Moim typem jest:

http://allegro.pl/solidny-rower-fuji-28-pro-hamulce-hydrauliczne-i3135192533.html

Proszę o opinie na temat podzespołów, informację czy to dobry kierunek. Ponadto mam jedną wątpliwośc natury techniczno-fizycznej :) Mam 182 cm wzrostu i małe obawy czy ta rama nie będzie delikatnie za duża...

Przy moim wyborze sugerowałem się solidnym producentem ramy, hamulcami hydraulicznymi oraz nienajgorszymi Shimano Alivio. W mojej ocenie to przyzwoita cena, ale nie znam się na szczegółach - nie wiem na co jeszcze powinienm zwrócic uwagę.

Z góry dziękuję za każdą opinię jak również inne sugestie :)

Cześć Wszystkim,

Poszukując roweru dla siebie uznałem, że na tym forum uzyskam najbardziej rzetelną pomoc.

Zatem zwracam się z prośbą o pomoc w doborze roweru crossowego a zarazem weryfikację tego, który już wstępnie wybrałem.

Moim typem jest:

http://allegro.pl/solidny-rower-fuji-28-pro-hamulce-hydrauliczne-i3135192533.html

Proszę o opinie na temat podzespołów, informację czy to dobry kierunek. Ponadto mam jedną wątpliwośc natury techniczno-fizycznej :) Mam 182 cm wzrostu i małe obawy czy ta rama nie będzie delikatnie za duża...

Przy moim wyborze sugerowałem się solidnym producentem ramy, hamulcami hydraulicznymi oraz nienajgorszymi Shimano Alivio. W mojej ocenie to przyzwoita cena, ale nie znam się na szczegółach - nie wiem na co jeszcze powinienm zwrócic uwagę.

Z góry dziękuję za każdą opinię jak również inne sugestie :)

I jeszcze nadrabiam zaległość:

wzrost: 182 cm

waga: 100 kg

Napisano