Skocz do zawartości

[Napęd]Problem z ośią- Nie mogę skręcić

Prezes065

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam od razu chciał bym powiedzieć że jestem zielony w tych sprawach dlatego chcę się was poradzić. Ogólnie na roweże lubię jeździć i to bardzo jednak od nie dawna zacząłem swojego "dziadka" że tak powiem remontować nie chcę kupować nowego roweru bo wolę grzebać w tym ale do rzeczy.

Mój problem polega na tym że w tylnym kole "posypały" mi się kulki łożyskowe wykręciłem oś kulki powkładałem nasmarowałem i skręciłem oś i tu pojawił się problem z jedej strony oś jest za dalego wysunięta i brakuje kawałka z drugiej by założyć koło na rower mam też taki problem z tym że gdy zakręcę ośkę na maxa (to jak wiadomo nie będzie się kręciło koło) ale jak już ją poluźnię to koło strasznie lata i ósemkuje

Przepraszam że tak to napisałem ale jak już wspominałem jestem zielony od niedawna w tym się bawię

AA no tak bym zapomniał kasete mam 7 rzędową

• Mod Team
Napisano

Z twojego opisu wynika kilka rzeczy:

- wkładasz oś nie ta stroną co była, nie pochodzi z tego koła lub ktoś ci na złość przesuną konusa, nic nie szkodzi możesz sobie ustawić tam gdzie ma być

- stan łożysk jest raczej już opłakany i piasta najprawdopodobniej kwalifikuje sie do wymiany.

- ewentualnie łożyska ( chodzi o same miski) sa ok ale oś trzeba wymienić, konusy i kontry.

pokaż w miarę dobre i ostre zdjęcia tego wynalazku a będzie można to ocenić.

Napisano

2i regulaminu

Wkładam dobrą stroną co do konusu to być może mam młodszego brata na jutro dostarczę ładne foto jak to wygląda koło ma już swoje lata dawno tam było nie zaglądane

A jeszcze takie pytanko jak wyjąć te łożyska z obydwu stron? generalnie to chodzi mi o łożysko ze strony kasety :)

Napisano