Skocz do zawartości

[max 1000zł] MTB prośba

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Serdecznie,

jako, że jestem nowy na forum, chciałbym się pierw przywitać.

Przechodząc do meritum sprawy, mam do wydania na rower 1000 zł. Nie potrzebuję nie wiadomo jakiego sprzętu, ale po prostu żeby dojechać do pracy, na siłownię, wybrać się na weekendową wycieczkę itp.

W oko wpadł mi Kross Hexagon V3 2011, który wyhaczyłem za 799 zł na jednej ze stron internetowych (a może Wy moglibyście polecić jakiś sklep, w którym tanio dostanę dobry rower?). Kompletnie nie znam się na rowerach/osprzęcie rowerowym, stąd moja wielka prośba do Was, o pomoc w tej kwestii.

Sprawa dość pilna, bo przymierzam się do tego od dłuższego czasu, a w tym tygodniu chciałbym już sfinalizować zakup, i móc już na nim jeździć. Będę Wam bardzo wdzięczny za okazaną pomoc.

Pozdrawiam,

Dominik.

Napisano

Ile masz wzrostu? Czy bierzesz pod uwagę zakup roweru używanego?

190 cm wzrostu i na razie 72 kg wagi, ale chodzę na siłownię i chcę dużo przybrać.

Raczej oscyuluję w nówkę. Jeżeli będzie coś sensownego to mogę naciągnąć budżet do 1200 zł.

Napisano

190 cm wzrostu i na razie 72 kg wagi, ale chodzę na siłownię i chcę dużo przybrać.

Raczej oscyuluję w nówkę. Jeżeli będzie coś sensownego to mogę naciągnąć budżet do 1200 zł.

Znalazłem jeszcze coś takiego:

Używka: http://allegro.pl/trek-3700-disc-2011-od-1-zl-bcm-i2345227794.html

Nówka: http://allegro.pl/mtb-sektor-x-force-26-altus-ham-tarczowe-shimano-i2340881409.html

bardzo proszę o pomoc w wyborze roweru.

Napisano

LAZARO EVOLUTION V3 - 14,5 kg

CROSS Kands Maestro - 13,6 kg

KANDS ENERGY 1300 - 13,6 kg

Arkus Vip 6.0 DEORE - 15 kg

CROSS HEXAGON X3 lub CROSS HEXAGON X2

CROSS HEXAGON V3 lub CROSS HEXAGON V2

Unibike MTB Sport Mission - 14 kg

Romet Rambler 4.0 2011 - 13,9 kg

Napisano

LAZARO EVOLUTION V3 - 14,5 kg

CROSS Kands Maestro - 13,6 kg

KANDS ENERGY 1300 - 13,6 kg

Arkus Vip 6.0 DEORE - 15 kg

CROSS HEXAGON X3 lub CROSS HEXAGON X2