Skocz do zawartości

[sklep] Bikestacja - opinie o sklepie


NooreQ

Rekomendowane odpowiedzi

Opinia: Negatywna


 


Tarcza XT RT76 180 zamówiona i opłacona tydzień temu w środę . Do dziś tarczy nie mam przez co mam wymuszony brak jazdy na rowerze. Próba kontaktu z bikestacją skutkuje tym że ciągle słysze "wyślemy jutro " 


 


Moja opinia - sklep powinien się nazywać BikeKupa .


Edytowane przez jasinski21444
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinia:

 

pozytywna -  zamówiłem suport i kabel do trenażera w tamtym tygodniu przez allegro  - wysłane na drugi dzień.

 

neutralna -  poniedziałek zamówiłem hamulce+tarcza deore i jak na razie cisza, pewnie na dostawe z shimano czekają

Edytowane przez Andrew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinia: POZYTYWNA

Trzy razy robiłem u nich zakupy w przeciągu dwóch miesięcy, za pierwszym razem czekałem długo na wysyłke (zamówione w niedziele, wysłane w czwartek), a ostatnie dwa zamówienia w ciągu dwóch dni odmomentu kupna były u mnie  :)

 

Edytowane przez wiater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zmiana na Pozytywna 

wczoraj zadzwoniłem do chłopaków i spytałem się co z heblami i kiedy przyjdą (chodziło mi o konkretną datę), a nie spieszyło mi się. Powiedzieli że  wyślą kurierem jeszcze wczoraj, zwyczajnie mieli zawał roboty. Zrozumiałem, o 6;54 dzwoni kurier, że zaraz będzie paczka. Otrzymałem sprzęt dobrze zapakowany wszystko tak jak chciałem w dodatku dorzucili mi parę klocków z radiatorami za obsuwę. Szczerze nie liczyłem na jakiś prezent, ale zawsze miło.

A brak kontaktu, nie odpisują na maile, telefonów nie odbierają to bajka.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocena: pozytywna z lekkim minusem (za kopertę)

 

Dwie wygrane aukcje na allegro. Żadnych problemów z kontaktem, szybki czas realizacji, a lekki minus za drugą wysyłkę, gdzie spodziewałem się kartonu a nie bąbelkowej koperty, ale nic się nie uszkodziło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

podwójny i zdecydowany NEGATYW

 

-zamawiałem sztyce, przed klepnięciem na stronie zadzwoniłem i zapytałem o dostępnośc, potwierdzona pozytywnie, zamówiłem i zapłaciłem, po dwóch dniach info że system sie pomylił, o zwrot pieniedzy musiałem prosic i ponaglac.

-przez allegro zamówiłem opony, pieniądze przelane, ponownie otrzymałem info że sie system pomylił i brak( co ciekawe aukcja wystawiona ponownie), ciekawe ile bedę na zwrot kasy czekał.

 

nigdy wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinia: NEGATYWNA!!!

W bikestacji zamówiłem amortyzator RS Reba, który chciałem mieć z manetką. Wystawiony w sklepie nie posiadał manetki, więc zadzwoniłem i zapytałem, czy jest to wersja z blokadą z kierownicy. Sprzedawca powiedział, że tak tylko osobno muszę dokupić manetkę. Nawet chwilę czekałem na linii, bo z kimś to konsultował. No i zrobiłem tak jak mi powiedział, zamówiłem amor i manetkę. Na towar czekałem nie 4 dni jak jest w regulaminie a 9. Oczywiście okazało się, że amor jest blokowany tylko z goleni a manetka jest całkiem inna niż na stronie sklepu. Jakoś pogodziłem się z brakiem zdalnej blokady i odesłałem samą manetkę. Oczywiście na zwrot pieniędzy też musiałem odczekać 9 dni, a zwrot wysłany był poleconym priorytetem. I na mój koszt pomimo, że to była ewidentna wina sklepu i brak kompetencji ze strony sprzedawcy. Żałosne podejście do klienta. Nigdy więcej zakupów u nich. NIGDY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POZYTYWNIE z MINUSEM

Minus za czas wysyłki i za ich zamotanie, które sięga zenitu. Myśleli, że wysłali mi koła, a tak naprawdę wysłali do kogoś innego i cały czas informowali mnie, że koła jadą do mnie, a ta naprawdę nawet paczka nie została spakowana, mniejsza o szczegóły. Pieniądze mieli na koncie 10 minut po wygranej licytacji. Paczkę zamiast mieć we wtorek, to miałem w piątek, tragedii nie ma...

 

Co do reszty SAME POZYTYWY. Koła idealnie zapakowane i zabezpieczone w kartonie o wielkości 70x70x70, między nimi przekładki kartonowe. Same koła owinięte w folię stretch. Dzisiaj przed założeniem byłem w profesjonalnym serwisie aby ocenić stan zaplotu w/w kół, wszystko w porządku (strona napędowa z tyłu i strona hamulcowa z przodu mocniej naciągnięta). Po założeniu nic nie strzela, nie trzeszczy. Na moim przypadku stwierdzam, że nie ma co się bać kupowania kół od nich.

Edytowane przez crupez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocena: pozytywna

 

Tydzień temu przy serwisie roweru połamałem 2 łyżki pedro'sa ( tak jakoś mi się to udało :D ). Szybki email do serwisu z zapytaniem o wymiane. Pan odpisał, że muszę im wysłać łyżki i wtedy mogą wymienić :) Dzisiaj dostałem nowiutkie pedrosy jak dla mnie obsługa klienta na bardzo dobrym poziomie wystarczyło napisać wiadomość i nowe łyżki już są :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OCENA - POZYTYWNA

 

kupowałem skrzynkę z narzędziami i drugi raz korbę - polecam , wszystko tak jak chciałem , zapakowane porządnie , szybko ( po wpłacie w niedzielę rano we wtorek w południe pocztą już było )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NEGATYWNA

zamówiłem 28 lutego łańcuch i zębatke , zapłaciłem od razu oraz po kilku godzinach zadzwoniłem kiedy wyślą oraz czy dotarł do nich przelew powiedzieli że wysłali i 3 marca dotrze , 4 marca dostałem od nich wiadomość że przez weekend się sprzedały i wyślą w piątek

dziś dostałem maila że najwcześniej wyśla w środe / czwartek 12/13 marca

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinia: NEUTRAL + NEGATYW

Zamówiłem sporo części 26 lutego tego roku, na kwotę ponad 1800zł. Po dniu braku odzewu piszę do nich w sprawie zamówienia w odpowiedzi otrzymuję, że z zamówienie nie będzie jednej opony i ochraniaczy ale kasę można już przelewać ... myślę, czy oni żartują czy próbują znaleźć naiwnego co im zapłaci za coś czego nie będzie ?, odpisuje, że ok i ile mam przelać jesli tych rzeczy nie będzie. Odpowiadają i przysyłają mi dwa meile z dwoma innymi kwotami. Potem jeszcze pytam o oponę innego typu i dodaję do zamówienia po czym otrzymuje ostateczną kwotę, którą przelewam na konto w piątek. W poniedziałek piszę jak ma się zamówienie i tu mnie normalnie już zdenerwowali:

 

"Paczka wyjdzie dopiero piątek / poniedziałek, ponieważ nie mieliśmy wszystkiego na stanie i musieliśmy domówić."

 

No jasna ch*lera, mam czekać kolejny tydzień bo coś co jak zamawiałem i podobno było, nagle znikło ???. Zadzwoniłem i o dziwo ktoś odebrał bo dodzwonić się tam jest trudniej niż do Prezydenta. Kolejny raz dowiedziałem się, że paczka już do mnie idzie ale kilku rzeczy nie będzie i doślą na własny koszt. Paczka doszła ale znów niekompletna bo brakowało opony. Dzwonię po raz kolejny i znów słyszę, że prześlą ją wraz z resztą, która mieli dosłać, ok. Wracam z pracy i znajduję awizo, więc zadowolony lecę wieczorem na pocztę, daje pani papierek a ona wręcza mi płaską kopertę bąbelkową. Pierwsza myśl, to chyba inna przesyłka, ale czytam i pisze, że bikestacja i zachodzę w głowę, jak oni tu upchali oponę. Niestety opony nie było i meil do nich i znów odpowiedź że nie mieli i czekają na dostawę. Ręce mi opadły, ciśnienie skoczyło. Jest 12 marca, czekam obecnie na oponę i oby doszła w tym tygodniu bo takich cyrków nie miałem jeszcze z żadnym sklepem.

Edytowane przez .PaVLo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...