macrianus2 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 ramiona w lepszych hamulchach sa sztywniejsze, w efekcie caly nacisk jest przenoszony z klamki na szczeke. w tanszych hamulcach czesc nacisku wygina ramie zamiast isc na okladzine. zreszta hamulce to nie tylko ramiona. sa tez sprezyny, ktore w hamplach tej klasy co w v6 pozostawiaja wiele do zyczenia (na poczatku jeszcze daja rade, ale z czasem znacznie slabna). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyrwizab Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 Ja mialem okazje w ciagu tygodnia "przetestowac" 3 rodzaje hamulcow: 1) seryjne z V6 - owszem, sa, hamuja, ale to jakos nie to... Brakuje im skutecznosci i wymagaja uzycia sporej sily (biker 90kg) 2) kilka dni z jedynie tylnym hamulcem, jakis najtansze badziewie pozyczone od kolegi - hamowania praktycznie zero, klamka miekka jak maslo, ramiona wyginaja sie strasznie. Spada przez to predkosc jazdy, bo trzeba bardzo uwazac i zostawic pol kilometra na hamowanie. Efekt - raz wjechalem w kolege, bo mocniej przyhamowal. 3)Avid SD 7 - nie mowie, ze lepszych nie ma, ale ja nie potrzebuje wiecej. Zamiast trzema palcami moge hamowac dwoma, modulacja niezla, sila taka, ze jak chce moge zrobic OTB. W lesie na dlugich zjazdach nie mecza sie juz mi rece od zaciskania hampli, w miescie bardzo mi pomogly kilkakrotnie nie zaparkowac w ruchu ulicznym na jakims autku przede mna. Wady - po zalozeniu dobrych hamulcow okazalo sie, ze teraz opony sa "najslabszym ogniwem" i czekaja na zmiane w nowym sezonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekgib Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 2) kilka dni z jedynie tylnym hamulcem, jakis najtansze badziewie pozyczone od kolegi - hamowania praktycznie zero, klamka miekka jak maslo, ramiona wyginaja sie strasznie. Spada przez to predkosc jazdy, bo trzeba bardzo uwazac i zostawic pol kilometra na hamowanie. Efekt - raz wjechalem w kolege, bo mocniej przyhamowal. I niestety - ja mam takie hamulce u siebie - i to dwa. Ale nie taki diabeł straszny jak go malują - jak ja mam je wyczute to idzie flaki ciągnie do przodu jak nimi hamuję ..... Ale szczerze - nie polecam. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_P Napisano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2006 Dzisiaj z nudow przeczyscilem naped. Lancuch w porownaniu z DuraAce jest o okolo 8mm dluzszy :034: , zebatki kasety maja straszne "zadziory" (przeczyscilem kazda zebatke z osobna bo kaseta po odkreceniu sie cala rozsypala ). Niestety nie chcialo mi sie robic fotek. Ale na szczescie naped jeszcze dziala. Licze, ze te zime wytrzyma. A planuje wjechac na Turbacz lub Mogielice. Wlasnie na ten temat rozmawiam z kumplem na gg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Purkinson Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 moj naped tez szfankuje, przy mocniejszym nacisnieciu przeskakuje łancuch, chyba tez bede musiał go rozebrac i przeczyscic. Przejechałem dopiero 1.4k km, myslałem, ze bedzie troche lepiej:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PcHELLek Napisano 9 Października 2006 Udostępnij Napisano 9 Października 2006 Ja chcę sobie kupic hexa v6 ale dziwne jest to ze wy mówicie o cenie 999 na oficjalu a on kosztuje 1099,to nie jest dużo wiecej ale to dziwne żeby rower pózniej kosztował drożej. :034: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matti448 Napisano 9 Października 2006 Udostępnij Napisano 9 Października 2006 Na oficjalnej stronie Krossa podane ceny są cenami w jakich rower sprzedawany był na samym początku sprzedaży. Idziesz do sklepu i rower kosztuje 999PLN, ale zawsze możesz utargować te 50zł, chyba, że chcesz poprosić o cenę 1099zł to nie ma sprawy (cena zależy od sklepu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komarak Napisano 9 Października 2006 Udostępnij Napisano 9 Października 2006 Wrzucaj tutaj Proponuje pojedynczo na www.imageshack.us lub całą paczke spakowana np. RARem na www.sendspace.com Witam W końcu znalazłem trochę czasu i zrobiłem te fotki podam linki jeśli jest potrzeba na więcej to nie ma sprawy Pozdrawiam komarak HEX v6 RZĄDZI!!! PS sorki za rozwalenie strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radeck Napisano 10 Października 2006 Udostępnij Napisano 10 Października 2006 (edytowane) Mam Hexagona V6 na którym na razie zrobiłem jakieś 3 000 km, zaczynam narzekać na przeskakiwanie łańcucha, np. na podjazdach. Startuje w zawodach więc często mnie to denerwuje, w serwisie powiedzieli mi, że to wina napędu i ze względu na finanse, stac mnie na napęd alvio lub, coś takiego: -Korba Alivio -Przerzutka przód Alivio -Przerzutka tyl Deore -Piasty Deore -Kaseta Deore (9 zębatek) Zastanawiam się, czy to będzie współpracowało ze sobą i czy jest sens montować coś takiego, albo może jakieś inne kombinacje proponujecie. Z góry dzięki! aha ostatnio linijką zmierzylem skok amortyzatora(tam do kąd amorek jest czysty) i wyszło 83mm czy to źle czy może tak jak ja licze jest nie dokładnie. Edytowane 10 Października 2006 przez Radeck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_P Napisano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2006 Moim zdaniem nie ma sensu wymieniac korb. Patrzac na moje (mysle, ze Twoje sa w podobnej kondycji) wytrzymaja jeszcze sporo. Przerzutki to kwestia gustu- moje pracuja na 4-, ale mi to w zupelnosci wystarcza. I nie oczekuje od nich niczego wiecej. Za taka kase (katalogowa) to naprawde super osprzet. Czy po zmianie odczujesz roznice? Mysle, ze raczej nieznaczna. Piasty Deore: ostatnio nie lubie piast shimano. Po tym jak zajechalem na drugim etapie TC piaste LX ( a miala dopiero 1 sezon). Na Twoim miejscu wymienilbym jak zaczna padac. Kaseta Deore to 9 biegow. Pamietaj, ze musisz kupic odpowiedni lancuch i manetki (a to juz pociaga za soba dodatkowe koszta). Ja planuje nie powiekszac zakresu przelozen i zostaje przy 8 biegach. Po zimie kupie tylko kasete Alivio (lancuch juz mam- przypadkowo znalazlem w garazu jakis IG na 8 biegow). Ale jesli chcesz cos lepszego niz IG to polecam lancuchy srama. Kiedys byly modele PC 48 i 58. Bardzo dobre lancuchy. 83 mm z amora to wspanialy wynik. Moj chyba nigdy nie zblizyl sie do 70mm . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_P Napisano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2006 Kilka dni temu zaliczylem glebe. Z relacji znajomych wygladalo to malo ciekawie (moze nie jest to wazne he he). Ale rower wyszedl z calego zdarzenia bez wiekszych uszkodzen. Troche ucierpiala manetka, kiera i hak, ktory bez problemu naprostowalem i dalej moglem cieszyc sie jazda. Obecnie nadal smigam rowerkiem codziennie do roboty i jak na razie wszystko jest ok. Czasami tylko lancuch przeskakuje, ale juz zdazylem sie do tego przyzwyczaic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio112 Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 Ja również w dalszym ciągu nie mam zastrzeżeń do tego rowerku. Spisuje się znakomicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radeck Napisano 14 Października 2006 Udostępnij Napisano 14 Października 2006 Dziś po wyścigu (Wągrowiec) zauważyłem duże zużycie sterów (luzy i trzszczenie, żadne dokręcanie nie pomogło) i w poniedziałek planuję je wymienić. Na sprzęcie specjalnie się nie znam, jakie proponujecie kupić ?? ( chodzi mi o to żeby były mocne ) Co do napędu to tym razem mam taką koncepcję, przerzutka Deore LX, kaseta CS-HG70, łańcuch HG-70. A zostawiam sobie kase na pedały PDM 520 albo 540. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekgib Napisano 14 Października 2006 Udostępnij Napisano 14 Października 2006 Co to za wersja : http://www.allegro.pl/item134349886_kross_...siony_bcm_.html .... I to na Deorce. Nieźle .... Pozdrawiam ! "komarak" - świetny rower - tak jak każdy V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 14 Października 2006 Udostępnij Napisano 14 Października 2006 Dziś po wyścigu (Wągrowiec) zauważyłem duże zużycie sterów (luzy i trzszczenie, żadne dokręcanie nie pomogło) i w poniedziałek planuję je wymienić. Na sprzęcie specjalnie się nie znam, jakie proponujecie kupić ?? ( chodzi mi o to żeby były mocne ) Co do napędu to tym razem mam taką koncepcję, przerzutka Deore LX, kaseta CS-HG70, łańcuch HG-70. A zostawiam sobie kase na pedały PDM 520 albo 540. Widzę, że lubisz produkty Shimano, ale może zaryzykujesz i kupisz taką przerzutkę , klasa ta sama co LX, a sporo tańsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radeck Napisano 14 Października 2006 Udostępnij Napisano 14 Października 2006 Lubię ryzyko tylko na wyścigach, boję się, że takie coś może jakoś nie współpracować z reszta napędu, w życiu nie widziałem takiej przerzutki w akcji i nie wiem czy rzeczywiście jest odpowiednikiem, cenowo rzeczywiście jest dużo tańsza a co mówicie o tej przerzutce http://allegro.pl/item133469525_przerzutka...o_270_gram.html i kaseta a sama co poprzednio a może zaproponujecie jakąś 8 rzędową Srama wojtasin czy ty bys zamontował sobie taką przerzutkę w swoim rowerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 14 Października 2006 Udostępnij Napisano 14 Października 2006 Lubię ryzyko tylko na wyścigach, boję się, że takie coś może jakoś nie współpracować z reszta napędu, w życiu nie widziałem takiej przerzutki w akcji i nie wiem czy rzeczywiście jest odpowiednikiem, cenowo rzeczywiście jest dużo tańsza a co mówicie o tej przerzutce http://allegro.pl/item133469525_przerzutka...o_270_gram.html i kaseta a sama co poprzednio a może zaproponujecie jakąś 8 rzędową Srama wojtasin czy ty bys zamontował sobie taką przerzutkę w swoim rowerze ? Po tym co pisał amoniak i po tym co mówił o niej mój znajomy, który jeździ na tym drugi sezon - jestem cały dziki, muszę ją mieć i będę ją miał najdalej za dwa tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radeck Napisano 15 Października 2006 Udostępnij Napisano 15 Października 2006 Co do przerzutki zastanowię się ale jak na razie jestem przekonany do Shimano ewentualnie Sram, ale jak mówisz że będziesz ją miał to mam nadzieje że coś napiszesz Wracając do tych sterów nie mam pojęcia co zamontować nawet nie wiem które pasują, a które nie, liczę, że coś zaproponujecie, bo w serwisie mogą mi coś wcisnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolumb Napisano 15 Października 2006 Udostępnij Napisano 15 Października 2006 Co do przerzutki Suntoura, to mam taką ale drugi raz bym nie kupił. Pracuje bardzo fajnie (u mnie w systemie 1:1), ale ma 1 czuły na uderzenia punkt... Tu opisywałem moje przygody z nią http://www.forumrowerowe.org/przerzutka-ty...SGX-t21314.html Może jakiś felerny egzemplarz mi trafił albo rower pechowo upadł.... Najważniejsze, że udało mi się ją naprawić (ciekawe na jak długo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erysiek Napisano 18 Października 2006 Udostępnij Napisano 18 Października 2006 (edytowane) Hej! Witam wszystkich użytkowników! Dzisiaj odebrałem mojego KROSSa Hexagona V6. Przed wyjechaniem ze sklepu wynegocjowałem kilka zmian w osprzęcie w rozliczeniu: -amor sr santour xcr -przerzutka tył na deore, przód na alivio -manetki przerzutek na alivio i hamulce na accent Przejechałem dopiero kilkanaście próbnych kilomterów... Trochę źle mam wyregulowaną przednią przerzutke, na największej zębatce lekko przyciera... Naoliwię również lepiej łańcuch. Za rower ze zmianami dałem 1149zł. Nie jestem ekspertem rowerowym stąd prawdopodobnie opis nie jest kompletny, ale z biegiem czasu podrzucę co trzeba:) Wszelkie opinie mile widziane:) Pozdrawiam! Rikki Edytowane 18 Października 2006 przez erysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_P Napisano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2006 Dzisiaj kolejna dluga wycieczka z calkiem ciekawa srednia. Tym razem rowerek byl testowany przez kumpla. Tylko na jeden zjazd wymienilismy sie rowerumi i po raz kolejny hexagon zaliczyl fajna glebe he he. Mocno odczula to prawa manetka i kierownica- mocne zarysowania. Natomiast rama, amor, kola nawet nie jeknely. Jak widac z tego krossa to wytrzymala bestia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Purkinson Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 człowieku co Ty z tym rowerem robisz? Co tym razem spowodowało wywrotke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_P Napisano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2006 To byl zjazd w okolicach Kudlacza pod Myslenicami. Nagle pojawilo sie sporo duzych kamieni. Myslalem, ze bez problemu przez nie przejade, ale sie przeliczylem. Teraz na nowo lecze lewy lokiec. Planuje wybrac sie w tamte okolice w przyszly weekend z Cyklokrakiem. Chetnych zapraszam na tamto forum. Tylko jedna uwaga. Tempo bedzie ostre. W te sobote srednia wg. roznych licznikow byla od 21 do 23 km/h, dlugosc trasy okolo 120km. Jesli ktos nie czuje sie na silach to proponuje odpuscic lub pojechac tylko czesc traski. PS. mam nadzieje, ze ta opcja z Kudlaczem zostanie zaakceptowana przez reszte ludzi. Temat jest na forum publicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derek Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 Witam, muszę powiedzieć że napaliłem się na ten rowerek, ale niestety będę go miał najszybciej w marcu (fundusze). Mam kilka pytań do dłuższych użytkowników tego rowerku: - Jak sprawuje się amortyzator, czy nie ma luzów, czy jest miękki - Czy rama jest dość wytrzymała - Jak sprawują się opony w terenie, a jak na szosie - I czy opłaca się za 1000zł w sklepie w mojej miejscowości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Purkinson Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 To czego wymagałem od tego amorka zosatało spełnione, zrobiłem na nim 1,7k km i nie dostrzegłem zadnych luzow. Sadze ze rama wytrzyma dosc duzo, oczywiscie do pewnych granic, zalezy co chcesz na tym rowerku robic:) Na szose jak dla mnie za szerokie a w terenie sprawuja sie dobrz, przewaznie wyjezadzam z piachu:) Kupuj ten rower, nawet za 1000zł Ja go kupiłem w Feni za 900 porysowanego i niewyregulowanego a do tego musiałem płacic za przeglad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi