Skocz do zawartości

[kierownica] Kalin stalowa - wymiana na jaką ?

Oman

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

Posiadam rowerek Author Solution model 2011 i jako, że posiada on kierownicę stalową Kalin chciałbym wymienić ją na coś aluminiowego i na dodatek lżejszego.

"KIEROWNICA:KALIN stalowa 20 mm 620/640 mm" - specyfikacja ze strony author.pl

Podejrzewam, że nie mogę sobie dokupić dowolnej z racji różnej średnicy mocowania tak?

Jako że jestem laikiem w tych sprawach bardzo proszę o pomoc i poradę.

Pozdrawiam,

Dominik

Napisano

Są dwa rodzaje: o średnicy 35,4 i 31.8mm. Zmierz swoją (na środku kierownicy) i kup co Ci pasuje. Jeśli mostek masz stalowy to kup też mostek aluminiowy.

Napisano

A więc tak z tego co się dowiedziałem z katalogu to kierownica powinna mieć średnicę mocowania 25,4. Jeżeli chodzi o to czy gięta czy prosta hmm chyba wolałbym tym razem prostą.

Czy może dokupić sobie też rogi? Będzie pasowało do tego roweru?

Co o tym sądzicie? Jakieś sugestie?

Dzięki

Napisano

Też mam ten rower i miałem taką kierownicę. Każda aluminiowa będzie od niej lżejsza ;). Wymieniłem kierownicę i mostek na Ritchey Comp. Duża różnica w wadze.

Napisano

Zacznijmy od tego, jaki masz budżet. Zakładając jednak, że ma być tanio, dobrze i jeżeli zostajesz przy mocowaniu 25,4mm, popatrz na Accent Flatbar w wersji właśnie pod tę średnicę.

Napisano

Zacznijmy od tego, jaki masz budżet. Zakładając jednak, że ma być tanio, dobrze i jeżeli zostajesz przy mocowaniu 25,4mm, popatrz na Accent Flatbar w wersji właśnie pod tę średnicę.

ten Accent Flatbar to taka jakaś rozsądna kierownica? Jak się ma jej klasa do tej którą posiadam obecnie (Kalin) ?

Dzięki !

Napisano

Kierownic się jako tako nie klasyfikuje, jeśli już to pod względem wagi czy ceny. A z pewnością ten Accent jest lżejszy od Twojej.