Skocz do zawartości

TrollRowerowy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika TrollRowerowy

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Trzeba raz w roku oddać do nich rower na serwis żeby tą gwarancję utrzymać, takie mam od nich info ze stronki.
  2. Patrząc na tą Indianę widać że ma z 70 HA. Więc trochę średnio. Marin będzie spoczko.
  3. Geometrii ramy. XC są do ścigania, AM do śmigania dla przyjemności.
  4. Am będzie fajniejszy dla zastosowań podanych w pierwszym poście.
  5. @Mateusz_Brycki Ostatnio sprzedałem Krossa level, po 7 latach za więcej niż płaciłem za niego nowego w sklepie Jeżdżony w zimie, w soli, nikt się nim jakoś nie przejmował. Stał pod chmurką. Nic nie ściemniałem, nie pucowałem pod sprzedaż jak był tak poszedł. 2 dni ogłoszenie wisiało. Mogłem sprzedać drożej. Takie mamy czasy. Am100s teraz kosztuje prawie 8k. Rower w lepszym stanie nie zawsze jest w lepszym, zazwyczaj jest po prostu podpicowany pod sprzedaż.
  6. @Mateusz_Brycki no I spoczko, fajnie. Pewnie miało to też odzwierciedlenie w cenie Te same akcje można robić w tym am'ie i gonić go 1k drożej. Można też przykolorować, coś tam tanim kosztem ogarnąć i też gonić 1k drożej. A można po prostu opisać co jest do zrobienia (w miarę uczciwie, choć nie wiem czy tam jakiejś miny nie ma) i sprzedać taniej. Widzisz, ja np widząc ogłoszenie w którym ktoś zakłada nowy blat i łańcuch, gada coś o serwisie amora raczej zakładam że albo z czymś ściemnia albo coś próbuje ukryć. Wole sobie takie rzeczy ogarnąć sam po zakupie. Wiem co mam. Ale mogę być spaczony, za dużo samochodów przed zakupem sprawdzałem. Za dużo zadbanych perełek widziałem
  7. No tak, lepiej zakatować, zamaskować i sprzedać jako igiełkę Taki rynek samochodowy i jak widać rowerowy Polak to lubi 10 letnie diesle jeżdżone do kościoła i po bułki Widzę że nic się w tej materii nie zmienia. A tak btw, ktoś kupi ten rower, pojeździ chwile, naprawi co nieco i pójdzie jako igiełką za rok
  8. Czarny jest na starej ramie, geometrii. (nowy 50s jest za 6800) Są osoby które taki rower kupują do parku i jeżdżenia nad Wisłą, ale to pewnie mały promil i zazwyczaj ich nie sprzedają Te rowery nigdy nie mają lekko. Dalej uważam że cena za niego jest ok, a jak coś można kupić nowego 50s za 6800.
  9. @Mateusz_Brycki Chyba się czepiasz, ja jak sprzedaje rzeczy często po prostu nie chce mi się ich naprawiać i zostawiam to kupującemu. Opuszczam cenę z lenistwa i braku czasu. A tu gostek przynajmniej opisał co jest a nie jakaś ściema (nie mam nie wspólnego ze sprzedającym, jakby był taki pół roku temu to pewnie bym kupił Tak wiem, każdy robi regularne serwisy. Roweru, samochodu itp.
  10. Am50s z deca, możesz mieć w tej cenie fajnego fulla
  11. Elops single speed 500 w decu wczoraj za 899 widziałem. Ładny taki, czerwony świecący.
  12. https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-explore-500-29/_/R-p-330628?mc=8615848&c=Czarny
  13. Dodatkowe NNW odpowiednie może dać nam dużo Np na nartach, rozwalasz więzadło, idziesz prywatnie do placówki która się w tym specjalizuje. Ogarniają praktycznie wszystko w terminach dyktowanych przesłankami medycznymi a nie kolejką. Płacisz za to jakieś 15k ale wszystko dostajesz z powrotem z nnw. Przerabiane w rodzinie. Bez nerwów, kolejek, użerania się. Tylko trzeba te 15k wyłożyć.
  14. W decathlonie trzeba pytać i polować na dostępność. Jak się dobrze zagada na chacie to potrafią tak zrobić że jak rower się pojawi to od razu jest w zamówieniu z terminem na opłacenie. Miałem tak z am100 ht w xl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...