Skocz do zawartości

burchlak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika burchlak

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Od roku
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Mnie tu bardziej korciloby miec drugie kolo, najlepiej nowe i najlepiej wsio fabrycznie napiete. Jakby mi drugie pierdyknelo, to jakis znak. Na wymianie samych szprych sie nie znam, nie znam standardow, grubosci, otworow etc. wiec stad polecialbym droga na okolo. Moze drozej, ale mialbym dwa kola Ewentualnie moze nowe kolo wzialbym milimetr szersze, moze szprychy bylyby grubsze, kto wie. Moze ktos cos jeszcze dopisze w temacie.
  2. Nie bardzo. Raczej wszystko leci jako calosc. 1. Kolo tylne z odpowiednim bĘbnem 2. Kaseta N rzedowa 3. Przerzutka pod kasete N rzedowa 4. Korba pod kasete N 5. Przerzutka przednia pod kasete N + mocowanie, czasem dolne czasem gorne 6. Manetki Korbe i przerzutke z przodu dobiera sie na podstawie tego, co jest z tylu, czasem zmienia sie suport zaleznie od pozadanej korby. Przynajmniej tak to pamietam, bo mialem takie perypetie jak zmienialem korbe i musialem szukac takiej, ktora dziala z tylem. Jak sie zmienia naped to raczej wsio po calosci. Bebenek taniej wymienic niz pchac sie w cale kola. PS: continentale race kingi 2.0, mialem kiedys 2.2, juz wole smart samy 2.25, bo w ogolnym rozrachunku dlugo na nich jezdze, a race kingi na kolach 26 sprawialy wrazenie wolniejszych od smartow. Pozatym race kingi maja spieprzona wymiarowke.
  3. ps: jak poogladasz bebenki 7rz to okazuje sie, ze to nie jest podkladka tylko zintegrowany dystans i tego nie ruszysz. Bardziej sklaniam sie ku temu niz do tego, ze to podkladka jak wstepnie mi sie wydawalo.
  4. Bateria kondensatorow wysokiego napiecia, ale i tak ukradnie, chyba ze przesadzisz z pojemnoscia Za glupie mamy spoleczenstwo, zeby zostawiac rowery.
  5. Widze po TT, ze siedzisz, szerokie siodelko tylko to potwierdza. Moja waga i tak jest dosc schludna jak na blisko dwa metry, ale znam ciezsze osoby, ktore szprych nie lamia. To jest dziwne. Ciezko ocenic czy to wada kola czy moze lenistwo w podnoszeniu tylka. Jezeli to glowny problem to bym pakowal mocniejsza, szersza obrecz - moze bedzie stabilniej. Szersza obrecz to jednak koszty, bo 250zl wyglada tanio w tej lidze. Latam mtb i tam kazda dziura idzie w balon opony, a pozycja na 99% jest bardziej lezaca, co sprawia, ze cale cialo wybiera obciazenie, a nie tylko jego tylna czesc. Place za to taka cene, ze dostaje po rekach, ale niekoniecznie po kregoslupie. Gdybym mial rwac szprychy co 1k to bym zmienil kolo.
  6. Nie znam sie na tyle, ale wyglada, ze bęben 8/9. U mnie na zero. Patrzac na spec roweru bywaly tam 9 rzedowe chyba, obstawiam, ze to podkladka i zleci i wlozysz kasete 9rz. Kto wie, moze 10/11 o ile ich szerokosc zagra.
  7. Do decathlona mozesz isc i przymierzyc. 26" olac, celuj 27.5". Jej ma pasowac nie tobie. Naped 3xN wystarczy, 11 lat to za malo, zeby kupowac niewiadomo co.
  8. Waze 93 do 98, zalezy ile zre i co wloze. Zadnego kola jeszcze nie rozwalilem, a mam obrecz 19mm. Level B3. Zmien mechanika, bo aktualny przeciaga szprychy. Ciezko mi cos polecic, moze 21mm+, sam chcialem, ale to dosc duze koszy. PS: ok, sprawdzilem rower Ja leze, ty siedzisz i kolo dostaje pewnie duzo mocniej. Coz, szersza obrecz i wiecej szprych. Wielkiej filozofii tu nie ma.
  9. Esker i pochylona pozycja przy takim TT i reachu? Smiech na sali. Reach dla XL to 38cm, w MTB mam 43cm. To samo wyjdzie z TT. Mam wlasny symulator pozycji/geometrii roweru. O ile dobrze wpisze parametry dostaje dosc dziwne informacje. Niestety, ale sam kat pochylenia miednicy to kwestia stopni i niewiele to wnosi. Pochylenie miednicy to znikome wartosci. Ogromny wplyw na pozycje ma sama anatomia, czyli dlugosc tulowia + rece. Z tego wynika kat barkowy i jednoczesnie determinuje jak "komfortowo" siedzimy. Z tego co zauwazylem, ma sie to glownie dlugoscia ramion. Jedynym sensownym sposobem na walke z pozycja jest skracanie mostka. Ma to ogromny wplyw na kat miedzy tulowiem a dlonmi (wspomniany bark). Zmiana tego kata o 2 stopnie to tak jakby skrocic mostek o 1-2cm. Rozumiem autora, ze ciezko trafic mu w wygodna pozycje, ale moim zdaniem wina lezy w anatomii i komponentach, a nie w tym, ze zmieni rame i to cos zmieni. Esker wyglada mi na silnie rekreacyjna rame typu endurance. Nie wspomne juz o siodelku, ktore przenosi srodek ciezkosci, zaleznie od tego jak mocno jest wysuniete/dosuniete.
  10. 175cm wzrostu to knyp Ja mam 195 i reach 430, a jestem posrednio rozciagniety przy mostku 8cm, TT 66cm. Rockrider ma 425mm w M lub 415mm w S przy mostku 6cm, TT 60cm dla S. On jest pomiedzy S i moze M, zalezy co chce uzyskac. Mozna wydac tyle samo i dostac cos, co nam sie podoba. Giant/canon, moze spec? Przynajmniej ramy fajniejsze, a nie decathlon
  11. Mozna np. podejrzec, ze np: https://www.giant-bicycles.com/pl/roam-disc-0 ma 2x11, watpie zeby do crossa ktos ladowal 1xN. Tu jest korba 32/44 i z tylu 11-42. Jest to jakis punkt odniesienia. Widelec to bym w ogole wyrzucil, zysk z masy bedzie odczuwalny, chociaz nie kazdy to przelknie. Budzetowo mozna zrobic 3x9 na deore i taki naped tez powinien byc kulturalny (bo to nie turniej :)), osobiscie tez wolalbym 2x11, a 1xN bym sobie darowal nawet w mtb, bo go az tak nie ujezdzam
  12. burchlak

    MTB 4000 zł +

    Brak wzrostu, brak geometrii - scam.
  13. Obrecz 21mm - rama na pewno przyjmie cos wiecej niz 2.25/2.3, bo moja np srednio? 560zl za Beben 8-11? Wpierw to sie zdecyduj jaki chcesz miec naped. Taniej 3x9 czy drozej 2xN, a moze 1xN (kij wie po co). Zwykle kolko na 9rz to pewnie 100-150zl przy 19mm. Grube obrecze wklada sie, jezeli ma sie miejsce albo ciezki zadek, czyli wazy sie wiecej niz 90-95kg. Mam 622x19c i nie wiem po co to zmieniac, natyw sztywnych osi tu nie ma. bogus: sprawdzilem spec. roweru i wiem, ze tam siedzi dziwna kaseta 7rz
  14. Jak wybiereac rame to giant. 174 i 54kg, mloda kobieta, ale rame lepiej wziac meska
  15. No jasne, jak dasz oleju, podgrzejesz gume i wbijesz je mlotkiem ps: kiera to ma 31.8 na srodku - z reguly
×
×
  • Dodaj nową pozycję...