Skocz do zawartości

Strek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    894
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    48

Ostatnia wygrana Strek w dniu 8 Czerwca

Użytkownicy przyznają Strek punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

5 325 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Strek

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

8,3tys.

Reputacja

  1. Bo sezon na zwiedzanie rozkręcił się na dobre..
  2. Bo gdzieś pod murkiem...
  3. Bagażnik na kierę vario rack sport, plus adapter.
  4. Bo ja grab, ja grab, Wisła jak mnie słyszysz?
  5. @Thunder1983 trp trafia na tylny dwutłoczkowy hamulec, shimano na przód tam gdzie jest czterotłoczkowy, tak to jest zamontowane fabrycznie , hamulce model tektro m735 4x2. Trzeba tylko sobie zostawić oryginalne trzpienie z zawleczkami ze starych, oryginalnych klocków tektro bo w nowych trp takich nie ma , a w shimano są tylko zawleczki których nie próbowałem zakładać w hamulcach tektro, bo stare trzpienie pasowały średnicą w obu przypadkach do nowych klocków tak dla trp jak i dla shimano.
  6. Strek

    [Tektro Orion HD-M750] tarcza

    Fabrycznie w moim Raymonie są tarcze przód i tył tektro, oznaczone 180 -24, z dodatkowym oznaczeniem 1E, mierzyłem grubość, wypada ok 2.1mm.
  7. Przy okazji wymiany opon w elektryku, okazało się że klocki hamulcowe są już w agonii, no i pech chciał że do hamulców Tektro Orion 4x2 (przód 4 tłoczki, tył dwa)nie mogłem od ręki dostać oryginału w odwiedzonych przybytkach rowerowych. Ale pokombinowałem i zakupiłem coś zastępczego co okazało się pasować na podmiankę. Na zdjęciu żółte klocki to oryginały Tektro a zastępcze nowości w pudełkach od Shimano i TRP.
  8. Tu ewidentnie przeciek jest na łączeniu z daleka od rantu opony, bąble powietrza wychodzą w tym miejscu a rant jest dobre kilka milimetrów wyżej.
  9. Dzięki za sugestie, choć także i to chodziło mi po głowie że test z mlekiem ujawnił jakąś nieprawidłowość w budowie felgi a to jak piszecie może zrobić grubszą sprawę jak rozleci mi się gdzieś w terenie koło.... Rower jest na gwarancji, papiery są, sklep stacjonarny , trzeba będzie się pofatygować chyba .
  10. Też pomyślałem o jakiejś dodatkowej zakładce, ale swoją drogą to felgi przystosowane do Tubeless nie powinny być nieszczelne, taśma fabryczna od treka też nie jest dość szeroka i zakrywa tylko wewnętrzną część felgi nie podchodząc wyżej pod rant co jest przecież wskazane dobierając samodzielnie szerokość taśmy do felgi. No nic poczekam do rana i zobaczę efekt końcowy. Tylne koło jest bez zarzutu, wszystko uszczelnilo się bez kompresora zwykłą popmką podłogową i byłem już cały happy a tu masz ...tak to bywa nie zawsze jest z górki.
  11. Witam. Mam pytanie odnośnie problemu który pojawił się przy zalewaniu mlekiem opon w kole od Treka Fuel ex5. Koło przednie wyraźnie przepuszcza na łączeniu felgi, taśma jest fabrycznie założona przez treka, opona Maxxis Assegai Tubeless. Pytanie, czy mieliście już taki problem, czy to podlega gwarancji, czy poczekać, dać czas jeśli jest szansa że to się uszczelni? Zrobiłem rundę kilka km i drastycznie nie ubyło powietrza z opony ale widać że jazda niewiele pomogła i dalej tam coś uchodzi.
  12. Bo słońce grzeje coraz mocniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...