https://www.olx.pl/d/oferta/gravel-romet-boreas-2-grx-2x10-2023-roz-54-CID767-ID16LLLW.html
Nie wiem czy to masz blisko ale można się zainteresować, oczywiście jeśli rozmiar ramy ok.
Potrzebuję podłączyć przewód do zacisku tylnego pod kątem bo tak mi pasuje pod mocowanie na dolnych widełkach. Jakiego typu śruba i banjo do tego typu hamulca?
Zerknij tu, może któraś wersja podpasuje:
https://pl.aliexpress.com/item/1005005991604479.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.175.6e5b1c24iErZyO&gatewayAdapt=glo2pol
Śledzę mało regularnie wątek. Przeczytałem co ostatnio zmieniłeś, ale zastanawiam się dlaczego nie wziąłeś suportu na HTII i żeby było tanio np. SHIMANO FC-MT210 44/32/22T. Przy minimalnie większym wkładzie $ największy zysk (sztywność , waga), a do tego jeszcze miałbyś większy zakres twardych przełożeń...
Witam. Czy ktoś z kolegów obeznanych serwisowo może się wypowiedzieć czy tylna przerzutka Shimano RD-M531 obsłuży mi w całości kasetę 9 HG-400, 11-36T. Dane, do których dotarłem pokazują, że ta przerzutka obsłuży max 34. Jeśli to istotne to korba do tego miałaby być 36/22T Prowheel Zephyr.
Dobre i budżetowe to zwykle są oksymorony
Ale te są budżetowe i stosunkowo dobre: https://allegro.pl/oferta/opona-black1-28x1-60-42-622-antyprzebicie-12309327666#
Bardzo fajna recenzja tego budżetowego MTB. Piszesz, że główka ramy jest taperowana, a tu np. widelec Leto od takiego Madani wygląda na prosta rurę:
https://www.olx.pl/d/oferta/amortyzator-widelec-29-cali-CID767-ID110Ytq.html
To jak to jest?
Jak nowy to zdecydowanie lepiej niż Huragan, a niewiele drożej:
https://www.privatesportshop.es/catalog/product/view/id/3442165?st=Partnership&ad=timeone&campaign=bt-cpl%24loc-V%24&utm_source=partnership&utm_medium=cpl&utm_campaign=timeone-generic&ed=38743&toSubid=eyJkIjoxNzI1MTc3NjMzLCJwIjoiMzg1MyIsInBpIjoiMzg3NDMiLCJjYiI6IjFjMDA0bjEzZW83cDYiLCJwciI6IjQxNjEifQ.hGmS1mGax0Fmd06Ksv5-OBq3Ay6qY08F9vxgwx_-kUo
Stevens City Flight sam model spoko, ale rozmiar dla ciebie powinien być 61, a nie 53 jak w ofercie. Szanuję Stevensa za to, że generalnie stosuje całą grupę osprzętu do danego modelu, a nie miksy np. lepszej przerzutki i najtańszej piasty.