Skocz do zawartości

Michal_288

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Opole

Ostatnie wizyty

1 982 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Michal_288

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

44

Reputacja

  1. Jaki rocznik?
  2. A tak jaki jest u ciebie powód wymiany wytarte, porysowane, za krótka sterówka? Przyglądając olxa znalazłem ogłoszenie z lagami do rc https://www.olx.pl/d/oferta/marzocchi-66r-bez-dolnej-goleni-CID767-IDZCXrp.html
  3. Wydaje mi się ze były 4 kolory: czerwony żółty niebieski i zielone. Zielone w 888 były twarde wiem bo miałem, żółte chyba miększe od niebiskich. Zawsze też zostaje opcja sprężyn z boxxera jak średnicę mają tą sama (Ja bym ciął jak by nic nie pozostawało). Z 2005 rc i vf z bardzo dużym prawdopodobieństwem są te same 1:1 Teraz zauważyłem błąd w mojej odpowiedzi, w rysunkach technicznych od rc2x nie ma segerów co oznacza że mogą się różnic nawet od wersji powietrznych A co do mojej wiedzy to po prostu ciekawią mnie rzeczy którymi się interesuje, jak są zbudowane i w jaki sposób działają oraz w dużej mierze druciarstwo😁. Inni by powiedzieli aby wyrzucić to na śmietnik, dozbierać i kupić lepsze i mieć spokój. Miałem też trochę amortyzatorów i były rozbierane co do śrubki. W jednym marzocchi nawet lagi wymieniałem na te z rst. I oczywiscie też internet, fora, katalogi, rysunki techniczne. Kopalnia wiedzy marzocchi: https://public-repository.org/ oraz tego typu strony https://bicyclesuspension.de/collections/66 i też ciekawostka: Rozstaw ten sam co w aionie
  4. Z oznaczeniami sprężyn to oni mieli bajzel. A co do kompatybilności może być różnie, z tego co pamiętam: Rozstawy koron i lag na 90% będą takie same (zarówno dla 66 i 888) Golenie: -2005 te same w 66 jak i w 888, mocowanie is -2006 inne dla 66 i 888. różnica w wysokości (lub długości) 66 niższe. (z względu na wysokość różniący się booster "M" od 888, w 888 wchodzi troszkę większa opona) rozstaw ten sam nadal jak się nie mylę. mocowanie pm Lagi między wersjami się różnią na 100% Wersje sprężynowe maja grubsze lagi i na dole miały segery trzymające tłumiki z sprężynami typu: RC, VF, VF2, RC2X, RCV, RV, VF2LT Powietrzne mają cieńsze lagi i nie mają wycięcia pod segera (wszystko trzymały komory powietrzne) : SL1, SL2, ATA, ETA Nie wiem jak z modelami RV ETA, Light i inne wynalazki typu katridz i tłumienie shaft. Nie wiem jak z gwintami pod korek i długościami lag Inne korony maja modele 2005 2006, 2005 są wyższe, ale rozstaw raczej ten sam.
  5. w amortyzatorach dirtowych tak jak kolega ma nie ustawia się sagu
  6. Michal_288

    [Hamulce] Sram + Magura

    Klamki srama są na dot a magura to minerał, uszczelki spuchną. Z shimano możesz magury łączyć, oby dwa są na minerał i jak najbardziej to dobre połaczenie. Zaciski magury są ok, klamki to dla mnie syf
  7. Moim zdaniem fajniejszym wyborem by był suntour raidon/epixon
  8. Ten amor jest na smar. Wersja lo będzie mieć blokadę skoku.
  9. NOWY fundamental 36H! Nie produkowany już od 10lat.
  10. 2019-2022
  11. Michal_288

    [35 gold] opinie

    podobno w tych i tych
  12. Shmiano ma 2 typy przewodów bh59 i bh90, bh90 to te w lepszych hamulcach a 59 taniochach. Na 99.99% w tych obydwóch to 90. Jeszcze jedna kwestia to końcówki albo nakrętka albo banjo.
  13. Rura oś ta sama, bedzie pasować. Duże masz luzy w tej rebie? Ja bym w dolne zalał gęstszy olej i więcej (według producenta wchodzi tam 5ml czyli baardzo mało) i zobaczył czy jest poprawa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...