Skocz do zawartości

Michal_L

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    260
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Wąbrzeźno

Ostatnie wizyty

517 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Michal_L

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Nie jest otwarta tylko zasłonka od zamka lekko uchylona. Raczej stópka?
  2. Pixon. Nie opiera sie na gwincie bo u mnie w rowerze jest demontowalny gwint z ramy ( taka duza nakretka. Jak widac na tej osce gdzie jest stozek to owy stozek przechodzi w wałek. On zastepuje ten gwint w ramie. Sama rama ma jeszcze otwory 6-7 mm gdzie opiera sie os.
  3. Może nie narzędzie ale patrząc jakie ceny adapterów do trenażera z osi 12mm na 9mm postanowiłem zrobić sobie sam. Koszt? 10 za materiał. Robocizna darmowa bo sam robiłem. Oś stalowa. Pierw wytoczyłem oś ze stali konstrukcyjnej bazując na stożku z szybko złączki na oś 9mm dołączonej w komplecie do trenażera. Wywierciłem otwór 6,5mm na głębokość 145mm po czy otwór przechodzi w gwint M5. Po obróbce na tokarce przeszlifowałem na maszynie do szlifowania wałków do wymiaru 11,88mm (znamionowa średnica osi 12mm) bazując na oryginalnej aluminiowej osi przy rowerze. Po przeszlifowaniu dałem do za oksydowania (posiadamy w pracy urządzenie do oksydowania). Dorobiona oś jest przeznaczona do pary z szybkozłączką na oś 9mm. Patrząc na zdjęcie mam nadzieje wyobrazicie sobie jak to działa.
  4. Zgadzam sie. Lozyska 2RS sa nasmarowane raz na caly zywot.
  5. Jak bym smarowal raz na 100 km to dla mnie wystarczajaco rzadko. Wiadomo sa smary ktore amaruje sie rzadziej. Dlatego odpowiadal mi FL czerwony bo starczal na okolo 100 km. A jak bym planowal trasy dluzsze niz 100 km to wtedy bym uzyl smaru ktory starczy na dluzej.
  6. Raz na pol roku? O kurcze to mega rzadko. Ja w zalerznosci jak duzo smigam to ale srednio 2-3 razy w miesiacu szejk w benzynie. Wiec przez pol roku to 25-30 razy w benzynie trafia.
  7. Dlatego wydaje mi się że rozgrzanie oleju pomoże w "wchłanianiu" się w ogniwa. A z tą mikrofalą to nie wpadłem. Dobry pomysł.
  8. Kilka dni temu kumpel odsprzedał mi swoją wygraną na zawodach a mianowicie olej EXPAND INDUSTRY Bloody Oil, wersja na mieszane warunki pogodowe (olej koloru czerwonego). Kumplowi od odpowiada. Mi nie do końca, a mianowicie. Sama butelka jest super a w szczególności dozownik długi i cienki jak dziób kolibra. Precyzja smarowania bardzo dobra. Sam olej pierwsze wrażenie? Średnie, strasznie gęsty! Jak dałem krople na ogniwo i odsunąłem od ogniwa to ciągną się jak kisiel. Nie wspomnę że utrzymywał się na ogniwie nie chciał się "wchłonąć" do środka. Dopiero zakręcenie korbą spowodowało że trafił gdzie trzeba i nie tylko! Całe koła zębate nim mi się oblepiły że musiałem je czyścić, gdybym tego nie zrobił to nieźle by mi się poprzylepiał piach do kół. Po wytarciu już nie brudził aż tak. Jeszcze nie testowałem go w terenie i czy będzie mocno brudził napęd ale jest szansa że ze względu na gęstość trudniej wchodzi do środka ogniw ale i trudniej się wydostaje. Oby bo jeśli nie to 15 zł pójdzie na marne. Jedyne rozwiązanie by ułatwić smarowanie to rozgrzać go suszarką do włosów bo wtedy robi się bardzo rzadki. Dla poprawy jeszcze łańcuch lekko można rozgrzać. Trochę kombinowania ale może będzie się opłacać. Jeśli nie to zaryzykuje 2 raz i kupie wersje na suche warunki. Ktoś jeszcze miał a nim do czynienia?
  9. Ogolnie Jak bym dostal 1500 bym byl zadowolony. Ale mam smaczek na wiecej ale nie wiem czy slusznie bo moze tylko na smaku sie skonczy. Dlatego pytam dla orientacji.
  10. Heh. Takiej odpowiedzi sie nie spodziewalem. Ja te 1500 zl mysle ze raczej dostane tyle ze zastanawialem sie czy nie wiecej. W sumie za niego dalem orientacyjnie 5-6 tys. Fakt bylo to okolo 7 lat temu. Wiec 1500 zl to tylko okolo 20% ceny za co za niego placilem.
  11. Pytanie. Czy dostanę za ten rower minimum 1500zł. A może więcej? Rama: Autor Traction 26 aluminium 6061 Widelec: ROCK SHOX Judy J1, 80mm Stery: Ritchey Korba: Deore XT M760 175mm 36T-22T Oś suportu: bb-70 Przerzutka tylna: Deore XT M760 Manetki: SLX M665 Kaseta: SLX M665 11-32 Łańcuch: XTR/Dura-Ace CN-7701 Piasty: SLX M665 Hamulce: SLX M665 Dźwignie hamulców: SLX M665 Tarcze hamulcowe: SLX M665 180/160 Obręcze: Mavic XM317 Kierownica: Ritchey Comp Chwyty kierownicy: Autchor Wspornik kierownicy: Ritchey Comp Rogi: Pro Wspornik siodełka: ACCENT SP-428 31,6mm Siodełko: San Marko Ischia W
  12. Przyznam ze nie orietuje sie w klasyfikacji srama. Na jakim poziomie jest ten NX? Czy mozna porownac go do Deore? Napisze ktos klasyfikacje grop mtb srama od najgorszych do najlepszych?
  13. A to centrownica wlasnej roboty. Jak wam sie podoba?
  14. Dobrze wiedziec. Dzieki za info.
  15. Pytanie. Zauważyłem że na moich tarczach (przód i tył) są lekkie luzy na nitach. Nie wiem czy tak było od nowości bo zauważyłem przez przypadek. Tarcze to SLX. Luz jest mały może z 0,5*. Czy to normalny luz roboczy czy nie powinno tak być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...