Ja nie miałem problemu bo mam starszy model rozmiar s. I wymiary są takie same.Patrz na rozmiarówkę . Poprzedni giant trance rozmiar s był zauważalnie mniejszy. Myślę,że będzie dobrze
Rower petarda. Co prawda nietestowany. Wyciągnięty z kartonu. Ale wg mnie za wiele się nie zmieniło tylny wahacz jest taki sam jak w starym modelu. Reszta pewnie taka sama tylko rama z karbonu. Nie czekaj jak masz tam kupić. Specyfikacja jest mocna 💪
Ja kupiłem używkę . Nakręciłem 2000 km czyli ok 35 ładowań i od tego momentu spadł tylko jeden procent. Przewyższenia max 1300 i 55 km ale grube podjazdy prawie cały czas eco ok. 27-30 Nm ustawione.Bateria 504. Wymienione koła na mullet 29 i tył 27 amortyzator przód 170mm.Hamulce xt czterotłoczkowe ,klamki zostawiłem slx .Maneka przerzutki xt.W takim wydaniu czołg do lasu. Nie ma ,rzeczy niemożliwych 😀Nowy napęd 11-51 dla lepszej kadencji. Silnik e8000 boost tylko sprawdziłem jak działa jest bardzo mocny. Używam tak jak pisałem eco i parę razy jak już kopyto nie dało rady to trail jako koło ratunkowe. Serwis jak w zwykłym rowerze poza silnikiem. Wszystko robię sam. Na dzień dobry pozaglądałem w wszystkie zakamarki ,odkręciłem silnik. A reszta cały czas zmieniana jak widać od zakupu. Nie wiele zostało z oryginału.
Z ciekawości zapytam ...pewno trafiłeś obniżkę tej 9000 o 50%😀?
Mam starszy model 2019 eone sixty 800 po przebudowie prawie w tej specyfikacji jak na zdjęciu .Wiele się nie zmieniło wahacz tylny jest ten sam od lat i geometria ramy. Tyle że mamy do czynienia z karbonem Maszyna sztos. Tu może być tylko lepiej.
No nie wiem chłopaki ,ja tam się upieram ,że jest lepiej (stare slx przebieg ok.200km na 100 % dobrze odpowietrzone )......błyszcząca kapa XT na pewno robi różnice
sznib fajna RENIA
Wczoraj wymieniłem w zestawie fabrycznym slx m675 (prawie nowy zestaw ,klocki żywica), na kupione okazyjnie nowe same klamki xt m785. Dziś objazd i sprawdzenie działanie.Zdecydowane hamulec ma większą moc i "kopnięcie"po przeszczepie.Słyszałem opinie ,Że budowa jest taka sama -prawie.Na wadze różnica wynosi 10g na klamce ale działanie jest zdecydowanie lepsze.
Jeśli na górnych lagach będziesz miał ślady oleju to lipa .....jest sucho ,masz wszystko w porządku . Od siebie dodam ,że Rock Shox oszczędza na oleju smarującym lagi. Do tego stopnia ,że nowe amortyzatory powinno się rozebrać(brak oleju na gąbkach i śladowe ilości w dolnych lagach) ,bo po sezonie można się zdziwić .
Ja mam w drugim rowerze właśnie juicy 3 z klockami półmetalicznymi A2Z . I szczerze powiem Ci ,że po wymianie z oryginalnych klocków hebelki po prostu są żyleta.W drugim rowerze mam avid elixir R naori klockach czyli metalikach i powiem tak.... mają na pewno lepszą modulację,ale juicy jak na podstawowy hamulec(oczywiście pod warunkiem wymiany klocków na pół metaliki) jest porównywalny do dużo droższych mam na myśli slx czy xt z tymi miałem do czynienia.