Skocz do zawartości

Bezio

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    192
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Bezio w dniu 12 Marca 2012

Użytkownicy przyznają Bezio punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    Mnich

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Bezio

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Cześć, sprawa jest następująca - mam potrzebę zakupu kasku, markę mam obraną i jest to Giro, bo kask tejże firmy uratował mi życie. Pytanie: jakie modele byście polecali? póki co w typach mam Saros, proszę o wszelkie porady oraz subiektywne odczucia. Niestety nie mam możliwości założenia ich na głowę. Pozdrawiam.
  2. Czyli jest ciężko.. A szkoda. Ze sprowadzaniem zapewne dużo ambarasu jest? BTW.. zostało mi już chyba tylko 1 cm sztycy do limitu, a jako, że jest to 400 mm Martwię się, że po tym sezonie będzie za mały GT. Czy mi się wydaje, czy ramy od GT mają strasznie krótkie podsiodłowe rury?
  3. A ja może tak z innej beczki - czy jest w Polsce dystrybutor RAM GT? Czy jedyne na co można liczyć, to używane/z rozbiórki?
  4. No, no. Nieźle to już wygląda. Ja bym tu widział jeszcze SPD i nowy amortyzator, wtedy by już było wspaniale
  5. Bezio

    [12178g] GT Avalanche 3.0

    Rama nie pódzie do odstrzału dopóki nie strzeli (co jest prawie niemożliwe), lub jeżeli będzie za mała. Jestem do niej przywiązany
  6. Bezio

    [12178g] GT Avalanche 3.0

    Jakieś konkretne pozycje (wytrzymałe muszą być).?
  7. Specyfikacja z rospiską wagi. Poszczególne masy danych części mogą lekko odbiegać od rzeczywistości, bo brałem z internetu. RAMA GT Avalanche 3.0 Triple Triangle design 6061 aluminum with Hydro formed downtube 2000g WIDELEC Tora 318 Solo Air 110mm 2159g KLAMKOMANETKI Shimano Deore LX 450g PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano Deore LX 166g PRZERZUTKA TYLNA Shimano Deore XT 225g HAMULCE Avid Single Digit 7 360g KASETA SRAM PG 950 364g KORBA TruVativ FireX 3.3 940g KOŁO PRZÓD AlexRims X2100 Piasta JoyTech 958g KOŁO TYŁ AlexRims x2100 Piasta JoyTech 1198g OPONA PRZÓD Schwalbe Racing Ralph 432g OPONA TYŁ Schwalbe Racing Ralph 432g KIEROWNICA TruVativ Team ALU 7005 152g CHWYTY Velo ~60g ROGI Zoom 172g MOSTEK TruVativ Team 141g STERY Cane Creek 133g (z gwiazdką, top capem) SZTYCA Amoeba Vitra 400/ 27.2 mm 268g SIODŁO Fizik Gobi XM Mg 250g PEDAŁY Shimano PD-M520 427g z blokami ZACISKI KÓŁ JoyTech 128g ŁAŃCUCH KMC z9900 (?) 287g DĘTKI KENDA 334g PANCERZE I LINKI SHIMANO (?) 142g SUMA 12 178g Na czym można tanio zjechać na wadze? Zależy mi na wytrzymałości, rower będzie jeździł po górach. Oczywiście zapraszam do komentowania. Pozdrawiam.
  8. Ja osobiście robiłem w niej trasy ok 5-6h, było trochę niewygodnie, lecz ciężko mi powiedzieć czy przez wkładę, czy przez siodełko San Marco Blaze, które aktualnie zmieniam. Jak tylko podnienie siodełko na zamówione to coś skrobnę.
  9. Mały update. W spodenkach jest guma, po wyjęciu sznurka nie było potrzeby niczego dodawać. Słowem - nie wiem po co tam jest ten sznurek.
  10. Piękna. Sam bym chciał taką Zostaw czerwone, pasuje do złota.
  11. W połowie sezonu postanowiłem kupić jakieś opony na szosę pod mojego MTB. Trudność polegała na znalezieniu takowej na koło 26". Za namową forumowiczów zakupiłem komplet opon Maxxis Detonator 26" 1.25 drutowych za 54 zł sztuka. Zrobiły jakieś 500km. Niewiele, ale będzie rosnąć. Napiszę conieco o nich, może komuś się przyda. Wagi realnej nie znam, jest w granicach 500g/sztuka. Będzie waga to dopiszę. Opna to slick bez jakiegokolwiek bieżnika. W zakrętach czułem się pewnie, nawet przy prędkościach rzędu 50km/h. Oczywiście nie mówię o ostrych zakrętach Opona dobrze trzyma się nawierzchni. Nie było jeszcze problemów podczas jazdy. Seryjnie nie miała bicia. Żadnych wad produkcyjnych nie zauważyłem. Przyspiesza w porównaniu z RR genialnie. Niskie opory toczenia. W deszczu też nie było większych problemów, lecz jeździłem ostrożniej. Rowki spełniają swoją rolę. Wolno się zużywa. Bez problemu założyłem je na obręcz Alexrims x2100. Kilka fotek: W miarę z przejechanymi kilometrami będę uzupełniał.
  12. Tamtego czasu mój budżet był mocno okrojony, więc były dobrą alternatywą. Wiadomo że nie można prównywać Koszulek np. Rogelli do lidlowskich, wiadomo co lepsze.
  13. Witam, cały ubiegły sezon użytkowałem "przylegającą" wersję odzieży Crivit (lidlowskiej). Prawdopodobnie kupiłem ją w marcu ubiegłego roku. Ceny dokładnie nie pamiętam, ale było to chyba 29,99zł za koszulkę, i 39,99zł za spodenki. Była testowana cały sezon, tutaj podzielę się moimi spostrzeżeniami na jej temat, może komuś to pomoże, jeżeli w tym roku znowu ją wprowadzą. Na pierwszy ogień idzie KOSZULKA. Pierwsze wrażenie: Koszulka ładna, dobrze dobrane kolory. Materiał miły w dotyku. Z tyłu widnieją kieszenie, w tym jedna z zamkiem. Po bokach mamy odblaski w postaci małych okręgów. Pod pachami siateczka, co ułatwia odprowadzanie potu. Z tyłu, pod kieszeniami widnieje silikonowy ściągacz. Lecz jak to wygląda po całym sezonie? Ogólnie koszulka jedt dobra jak za te pieniądze. Dobrze odprowadza pot, szybko wysycha. Udało mi się z niej doprać niezłe błoto. Szwy kieszeni odmówiły posłuszeństwa, musiałem je sam reanimować. Na zdjęciach biały ciąg to szew fabryczny, a duże białe szwy to moja naprawa. Łatwo odróżnić. Nie woziłem w niej nic ostrego, jedynie batony, multitool, banany i łatki. Inne szwy też mają wady produkcyjne. Zamkom niestety daleko do błyskawicznych, lecz nie można oczekiwać zbyt dużo za te pieniądze. Reasumując, produkt jest godny polecenia, za tą cenę. Po kilku zmianach otrzymujem dobrą koszulkę, która posłuży kilka sezonów. (Mam na myśli wzmocnienie szwów.) Teraz spodenki. Na pierwszy rzut oka, wyglądają jak zwyczajne lajrty, jednakowoż brak im szelek. Po bokach mają odblaski, które poprawiają naszą widoczność. Widzimy też, że mają wkładkę. Materiał miły w dotyku. Na dole mają silikonowe ściągacze. Zaglądając do środka napotykamy wkładkę "coolmax silver". Po sezonie stwierdzam, że spodenki są dobre. Dlaczego tylko dobre? Dlatego. Jednakowoż planuję zrobić modyfikację, i sznurek zamienię na gumkę. Wtedy byłyby świetne. Jeśli to zrobię, podzielę się zdjęciami. Od środka wygląda to tak: Jestem zaskoczony spodenkami, co do wkładki nie będę się wypowiadał, bo nie mam porównania, lecz są fajne. Materiał się nie zsuwa, ściągacze nie ciągną mocno skóry, materiał szybko schnie. Jedyna niedogodność to ten sznurek. Mogą posłużyć kilka sezonów. A w środku mamy niespodziankę, mini-kieszkonkę na jakieś dorbiazgi, czy też mp3. Reasumując: komplet godny polecenia. (po modyfikacjach) Pozdrawiam.
  14. Nie, ja jeżdże na torze 318 SA która jest dla mnie świetna, lecz waży 2000g z hakiem. A co do Manitou R7 to zbiera mnóstwo pozytywnych opinii, jest porównywana z SID'em. Lecz zakup amora to duże przedsięwzięcie, może warto by poszukać na forum kogoś z R7 i zapytać czy warto?
  15. Racja, ale siodło to niestety sprawa indywidualna, i tutaj trzaba zastosować metodę prób i błędów. Co do amorka to może dozbierać do Manitou R7? Może sztyca jakiś boplight?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...