Skocz do zawartości

squirrelkuss

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Lubin

Ostatnie wizyty

1 222 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika squirrelkuss

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. squirrelkuss

    [Manetka] Fox Factory

    Też przymierzam się do manetki tyle że na przód i tył (RS 2P). Dlaczego nie manetka w gripie? RS mocno reklamuje swoją a ja nie wiem co lepsze bo jeździłem na brainie 😅
  2. W lutym będę miał Supercalibra SLR. Przesiadam się ze sztywnego Speca Epic. Jak ktoś będzie zainteresowany opinią to niech woła pod koniec lutego.
  3. No tak. Oczywista oczywistość. Ja skłaniam się raczej do schowania w kierownicy bo przecież jedno i drugie w rurze sterowej się nie zmieści.
  4. Jest takie rozwiązanie jakiego szukam: https://www.giant-bicycles.com/pl/schowek-w-widelcu-giant-clutch-fork-2020 Do tego Lezyne Dual Kit do kierownicy (bez skuwacza do łańcucha) lub EDC OneUp do rury sterowej i jest komplet. A dlaczego nie do koszulki? Ja np jak jadę na pół dnia w góry to w jednej mam wiatrówkę, w drugiej jedzenie a w trzeciej trzeci bidon. Ja chciałem żeby wszystko było pochowane ale zawsze można załadować się do torebki podsiodłowej i wtedy pewnie będzie taniej.
  5. Nie chce zejść na offtop dotyczący skuteczności naboju (skoro mówisz że nie ufasz) bo jeżdżę z 6 lat i jeszcze nie musiałem go użyć więc nie wiem. Dla mnie to totalna rezerwa i jeden nabój jest nadal lżejszy i mniejszy niż te mikro pompki. Tak wracając do tematu- myślę że wystarczy zrobić ( lub kupić, wydrukować na 3D) okrągłe rozpórki odpowiednio wyprofilowane z jakąś małą śrubką które można włożyć do rury, rozkręcić i unieruchomić. To trzymałoby nabój żeby nie ruszał się. Pytam bo nie chce mi się wierzyć że już ktoś o tym nie pomyślał 😁
  6. Gdzie chowacie w rowerach nabój / naboje CO2? Ja ostatnio woziłem w uchwycie Bandit Specialized pod siodełkiem ale tam była też dętka i łyżki a że teraz człowiek przechodzi raczej na łatanie szpilkami ( czy jak to tam) to wożenie ze sobą takiego dużego mija się z celem. Widziałem uchwyty do koszyków, z gumek na sztyce ale raczej chciałbym gdzieś schować. Widział ktoś jakieś mocowanie np do środka sztycy albo rury sterowej? ( do sztycy karbonowej 31,6 nabój 25g wchodzi na styk z minimalnym luzem więc będzie się obijał)
  7. Wie ktoś czy do nowego Sida SL wsadzę oponę Pirelli Scorpion XC RC 2,4? Teoretycznie ograniczenie jest do 60mm a 2,4 cala to w przeliczeniu niecałe 61mm. Nawet w nowym Supercalibrze dali opony 2,25 dla wersji SL mimo że w pozostałych są 2,4. Serio jest taki problem o ten 1mm i przez to będzie mi ocierać opona o amora czy po prostu RockShox dał ciała z ograniczeniem do 60mm zamiast 61?
  8. Jak widzę jak są prowadzone testy nawet za granicą to odnoszę wrażenie że mają zakaz negatywnego wypowiadania się. Ogólnie to cud miód i orzeszki. 😅 No nic- czekam na więcej testów i opinii.
  9. Wkleję się w dyskusję bo właśnie zastanawiam się nad wyborem nowego Sida Ultimate lub Ultimate SL. Chciałbym zrobić sobie lekki rower ale nie za wszelką cenę. Z drugiej strony jeżdżę teraz na zwykłym SIDzie z Brain który ma golenie 32mm i przy utwardzeniu go kompletnie nie czuję żeby coś miało nie być sztywne. Patrzę na zawodowców to tam mają chyba pełną dowolność bo nawet nie ma reguły że kobiety jeżdżą na SL a ciężsi faceci na zwykłych. Raz tak raz tak i każdy inaczej.😅 Jeżdzę maratony i chcę spróbować sobie XC ale nie walczę o podium.😁 Serio czuć taką różnicę w pracy między zwykłym a wersją SL?
  10. Jeżeli dla 180 cm rozmiar S to jaki dla 175? XS? A dla 170 albo mniej? XXS? Przecież to niemożliwe żeby tak było
  11. Ja jak wsiadłem na Speca Epic HT w rozmiarze L to rozwiałem wszelkie wątpliwości na korzyść tego rozmiaru a mam 180/ przekrok 85. Nawet po obórceniu mostka na minus bikefitter obniżył mi mostek o dwie podkładki. Jeździłem kilka lat na raczej za małym rowerze gdzie trzeba było uciekać w mostek 120cm także dziękuję. Nie mam pojęcia skąd się biorą te wszystkie polecenia na mniejsze rozmiary przy granicznych wartościach. Tylu tu zawodników jeździ że chcą mieć tak zwrotne i lżejsze rowery?
  12. Nowy komplet kolarski replika Scott Sram Odlo z metkami. Pełen komplet kupiłem dla siebie (180cm wzrostu, 79kg wagi) lecz niestety zmiana roweru wymusza zmianę ubioru. Od dwóch lat posiadam inny zestaw i jestem bardzo zadowolony. Oddaje po kosztach.Koszulka letnia rozmiar M.Koszulka z długim rękawem ocieplana rozmiar M.Bezrękawnik ocieplany rozmiar M.Rękawki rozmiar L (pasują do budowy ciała M).Nogawki rozmiar XL (pasują do budowy ciała M). https://www.olx.pl/oferta/nowy-komplet-kolarski-scott-sram-odlo-koszulka-bezrekawnik-rekawki-CID767-IDBjY57.html
  13. Heh - możliwe ale ja piszę o swoich odczuciach do których ta teoria w sumie pasuje
  14. Grupa Srama nie jest lżejsza? Pamiętaj też że kaseta XTRa ma 3 aluminiowe zębatki Ja poszedłem w Srama bo miałem już shimano więc chciałem coś nowego. To wszystko kwestia gustu
  15. Sprzedam nową grupę Sram X01 + korba Truvativ Stylo Carbon Boost. Zestaw był założony na rowerze Specialized Epic HT pro. Zdemontowane do kartonu. Nowe, nie jeżdżone, nie używane (karton zastępczy po grupie XX1). Cena - 3500 zł.Mechanizm korbowy Truvativ Stylo, carbon, Boost™ 148, 175/170mm, 30mm spindleSuport SRAM PF30Manetki SRAM X01 Eagle, trigger, 12-speedTylna przerzutka SRAM X01 Eagle, 12-speedKaseta SRAM X01 Eagle, 12-speed, 10-50tŁańcuch SRAM X01 Eagle, 12-speed w/ PowerLock Rozważę rozsądne propozycje. https://www.olx.pl/oferta/grupa-sram-x01-korba-truvativ-stylo-carbon-boost-nowe-CID767-IDBhFOI.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...