Skocz do zawartości

Mr. Dry

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    388
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Mr. Dry w dniu 3 Listopada 2015

Użytkownicy przyznają Mr. Dry punkty reputacji!

Reputacja

63 Dobra

O Mr. Dry

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Soczysty kawał bluesa. Przy takim wolniaku aż chce się dziołchę za tyłek chwycić
  2. Akurat Positron został zaprojektowany inaczej niż powszechnie znane nam przerzutki. I to właśnie w nim przerzutka jest od trzymania pozycji a manetka pracuje w trybie ciernym. Tylko, że to rozwiązanie nie może być na lince tylko cięgnie. Jak nie wyrzuciłeś jeszcze drutu to może Ci się go uda Ci się to poskładać.
  3. Jak zmienisz koła to możesz mieć problem z hamulcami, a konkretnie to z ich zasięgiem. Przerabiałem to w Orkanie i jedyne jakie znalazłem to jakieś chamskie, stalowe. Na szczęście działały całkiem dobrze. Drugim problemem może być rozstaw widełek. Stare ramy mają rozstaw na tyle 126mm i 100mm na przodzie ale być może jest to coś jeszcze starszego i ma120mm i 96mm. Też miałem takiego rodzynka.
  4. Cześć. Jest tu ktoś obeznany w tym serwisie? Nie mogę znaleźć pewnego ustawienia. Chodzi mi o to, że jak zamieszczę gdzieś tam komentarz to wszyscy znajomi dostają powiadomienie, że coś napisałem. Jak to wyłączyć?
  5. Mam podobną. Używam w rowerze trenażerowym i jest ok. W terenie zrobiłem z tym może z 200km i też było dobrze. Kolega słusznej wagi ma coś podobnego, tylko że BBB, inny system mocowania, używane w szutrówce od około roku. Jedyne na co narzeka to to że co jakiś czas musi poprawiać kierownicę bo minimalnie się okręca.
  6. Ta responsywność w ogóle jest taka se i może wynikać ze słabych podzespołów i Androida na pokładzie. Miałem tylko na próbę na parę godzin ale w tych pieniądzach nie brałbym. 750 wydaje się lepszy (nie miałem jeszcze w rękach) ale to już dość blisko Garmina 530 jeśli chodzi o cenę. Brytony możesz też sparować z Komootem co daje lepsze planowanie a właściwie chyba najlepsze. Komoot daje darmowy tylko jeden powiat więc jak jesteś po za to już nie prześlesz śladu na urządzenie. Obejść to można planując pierwszy punkt jeszcze w "swojej strefie". Pod Komoot podepniesz również Lezyne i Wa
  7. Mr. Dry

    [szosa] pierwsza szosa w życiu

    Niestety ceny nowych rowerów idą bardzo szybko do góry. Szczególnie to widać w przypadku montowania marnych hamulców tarczowych. Z używkami ponoć dobrze jest w Creatobike. Po płaskim najważniejsza jest łyda i wygodna pozycja.
  8. Mr. Dry

    [szosa] pierwsza szosa w życiu

    Jeśli nie wiesz czego tak naprawdę oczekujesz od roweru to moim zdaniem nie ma sensu dopłacać tylko brać rc500. Możesz dokupić jakieś trochę szersze opony z delikatnym bieżnikiem i śmiało zjechać z asfaltu. Chociaż te co są na szutrach dadzą radę bez problemów - mam w stalówce starszy model Resist9 i poddałem się dopiero na pod górkę na glinie . Tylko nie oczekuj niczego szczególnego po hamulcach. A jeśli długie włóczenie się asfaltami przeplatanymi delikatnym terenem to na pewno nie to to, to coś po środku jak Huragan 4 lub rozejrzyj się za jakąś używką. Zresztą nowego, z dobrym osprzętem w t
  9. Choć da się podłączyć rower spinningowy pod Kinomap czy co tam chcesz (dodatkowe czujniki) to jednak sterowania oporem nie będzie. Jeśli tego nie oczekujesz to proponuję się rozejrzeć za aplikacjami dla spinningów lub jakieś filmiki z YT z treningów czy jazd, albo jedno i drugie na raz. W przeciwnym razie trenażer lub jak w powyższym temacie rower treningowy.
  10. I to "jedynie" wpływa na komfort użytkowania. Parujesz licznik ze smartfonem i po zakończeniu jazdy ciap, ciap i już po sprawie. Chyba, że podpinasz licznik raz na tydzień to jeszcze ujdzie ale 3-4 razy w tygodniu to już przesada. Szczególnie upierdliwe gdy na co dzień używasz innego systemu niż MS i przełączasz się tylko po to by zgrać trening. No to albo albo. Sigma bodaj powiadomi cię dźwiękiem, że masz skręcić ale bez choćby czarno-białej mapy to trochę lipa. Sprawdź Lezyne Macro Plus. Tel na kierownicy to nie jest dobre rozwiązanie przede wszystkim ze względu na baterię.
  11. Triban 120 to właściwie minimum za czym powinno się rozglądać, zaś Triban 100 to właściwie taka sama kupa jak te z MM, do turlania się po mieście ok. W Deca mają chyba jeszcze Romety ale tego najtańszego nie bierz. Nie wiem jak reszta Tourney pracuje ale tylna przerzutka gnie się od patrzenia. Więc albo 2,5 tysia, albo używki, albo będziesz kupować dwa razy.
  12. Może i na razie nie korzystasz ze Stravy ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Szczególnie jeśli lubi się nowinki techniczne. Z tych co wymieniłeś odrzuć Sigmę bo to tak jakby w obecnych czasach do oglądania filmów korzystać z kaset video. Do listy dopisz Lezyne Macro Plus.
  13. Co żeś nabył? Dobrze widzieć, że kolejny chętny do grupowego pedałowania . I pamiętaj - to nie sprzęt a chęć szczera, zrobi z Ciebie rajdera. Wiosna tuż tuż, więc część wyjdzie z jaskiń cierpienia i zacznie kręcić ałtdorowo. Aby rozruszać trochę temat wrzucam tygodniówkę rowerową na bazie poprzedniego roku, a jaka prawdopodobnie będzie obowiązywać również w tym. W terenie Poniedziałek - JRG czyli Jura Race Gravel - stała trasa, nie trzeba mieć grawela by wziąć udział. Start o 17:30 pod Jagiellończykami. Info na różnych profilach FB a w szczególności na Rowerowa Częstochowa. Osta
  14. Przerzutka tylna Claris. DO roweru wpiętego w trenażer bo Tourney to się giął od patrzenia. Muszę przyznać, że z klamkomanetkami Microshift bangla fajnie. Jedynie kółeczka strasznie hałasują.
  15. Jako były użytkownik fitnesa z tandetnym amorkiem, jesli nie chciałbym zapuszczać się w trudniejszy teren to celowałbym w coś na sztywnym widelcu. Ja miałem skręcony na maksa i jeździłem w terenie bez problemów. Najwięcej na oponach Schwalbe CX 700x30 i raz byłem na tym sprzęcie w Beskidzie Małym. Ale w teren to się zapuszczałem też na sztywnym bez zawracania sobie głowy myślami, że nie powinienem, z tym że to były stalowe konstrukcje. Dystanse po 100 czy 200 km na takich oponach są bezproblemowe. Zwróć uwagę czy w ramie są otwory montażowe na bagażnik, może Ci się przydać. Czy baranek czy pro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...