Skocz do zawartości

wojtasin

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 586
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    26

Ostatnia wygrana wojtasin w dniu 28 Lutego 2024

Użytkownicy przyznają wojtasin punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    W rozjeździe

Ostatnie wizyty

6 690 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika wojtasin

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

2,7tys.

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. Nie zniknie, skończy jak bikemap.net - ładna stronka utrzymywana przez ograniczoną grupę użytkowników, bez premium nie zmienisz widoku mapy, nie ściągniesz GPX trasy, którą stworzyłeś, nawet jej nie usuniesz na dobre, bo trzeba było jakoś reagować, kiedy ludzie po wprowadzeniu opłat zaczęli masowo usuwać swoje treści (chwalili się, że po zmianie modeli przybyło im użytkowników, ale semrush mówi coś innego). RidewithGPS pozwala na ściąganie plików, ograniczenia są w publikowaniu zestawów aktywności - jeśli chcesz połączyć ile jazd w jeden cykl (wyprawę), to w bezpłatnej wersji można coś takiego zrobić tylko dwa razy. Dodatkowo w opcjach premium jest redukowanie ilości punktów w śladzie, czy generowanie tras ze śladu. Do planowania tras używam broutera i mapy.com.
  2. No masz otwory i na dole z mocowaniem nie będzie problemu, na górze możesz użyć takiej obejmy - https://www.ceneo.pl/85744253 Ten bagażnik z deca da się zamocować, jak musisz mieć sprężynę, to bierz. Jak nie - to są ciekawsze wybory (Kross Advenure, Authory ACR-12 i 16, Cuber Acid).
  3. Wrzuć zdjęcia dołu tylnego trójkąta, może będziesz miał szerszy wybór. Do górnego mocowania możesz kupić obejmę sztycy z otworami do mocowania bagażnika.
  4. W miarę dobrze skonfigurowany edge explorer 2 pociągnie 22-25 godzin bez kabla - dla mnie to 3 dni jazdy, tylko teraz jest raczej kiepski czas na zakup, zimą bywały poniżej 800 PLN, teraz - minimum 970. Ma pewne wady, ale są do przeżycia. Z tanich rzeczy lepiej z baterią obchodzi się IG630, no ale ci to zapomnieli na dwa lata o mapach, więc nie polecam (chyba, że działają pakiety map z wyższych modeli, to wtedy... nie wiem). Telefonu używam do nawigacji w wyjątkowych sytuacjach - gdzieś w mieście czy w razie nagłej zmiany planów). W temacie pakowania - warto mieć dwie sakwy, dlatego - jeśli warunki ci pozwolą - dokup drugą do kompletu. Worek się nada, też tak zaczynałem, po kilkunastu latach jeżdżenia wciąż trzymam się spostrzeżenia, że jeżdżąc z namiotem, to czy jedziesz na dwa dni, czy na dwa tygodnie, ciągnie się prawie zawsze tyle samo. Tyle, że z czasem dorobiłem się mniejszych egzemplarzy sprzętu na mniej wymagające warunki (letni śpiwór, cieńsza samopompa, mam kilka różnych namiotów), potrafię się zmieścić w dwóch sakwach 20l, jeśli masz duży objętościowo śpiwór, to taki worek będzie OK, można do niego dorzucić jeszcze jakieś ciuchy, ewentualnie na wierzchu wieźć namiot, co jest wskazane, kiedy jest mokro (nie musi padać, żeby po nocy namiot był jak mokra szmata). Trasa nie wiedzie przez koniec świata, będzie dostęp do sklepów, do łączności, ogólnie baw się dobrze i naucz się sama zmieniać/łatać dętki.
  5. To Marathon Plus Tour średni wybór na asfalt, to opona wyprawowa, która z jednej strony zapewnia dużą odporność na przebicia, ale z drugiej - daje ogromne opory toczenia i do cichych nie należy. Z ulgą zmieniłem na zwijane mondiale. Zwykłe Marathony mają podobnej grubości wkładkę, podobnie Energizery i Plusy bez tour, każda nada się lepiej do jeżdżenia po asfaltach, niż Plus Tour. Kiedyś poleciłbym almotion, ale już nie robią węższych rozmiarów.
  6. Byłem na Krecie dwa razy po dwa tygodnie z sakwami, raz na przełomie kwietnia i maja - chłodniej, momentami zimno i deszczowo, ale za to dłuższy dzień, więcej jazdy i wszędzie pełno pomarańczy. Na przełomie września i października jest cieplej, sucho, ale dzień krótszy, dojrzałe figi i końcówka winogron. Rowerowo Kreta bywa trudna, szczególnie południowo -zachodnie wybrzeże, gdzie droga leci od 0 do 1100 i do zera, ale warto się pomęczyć dla widoków i majestatycznie krążących nad głowami sępów płowych. Rowery targaliśmy ze sobą z Polski - wychodzi podobnie, jak wynajem. Na Cyprze też byłem z rowerem - dla mnie Kreta wydała się ciekawsza, nawet pomimo wszechobecnych płotów. Na Cypr od czerwca do września pływa prom z Pireusu, na grecką część Cypru nie wpuszczają Turków z kontynentu, obywatele UE nie mają problemów. https://eu.zonerama.com/wuen/Album/12981526 - tu są zdjęcia z pierwszego wyjazdu.
  7. Jaka wysokość i jakie mocowanie hamulców cię interesują?
  8. Bo śnieg rzekł "Przypruszam pana bardzo".
  9. Bo pogoda w grudniu jest daleka od oczekiwań.
  10. Mam je wszystkie Z Hurricane trzeba uważać, bo są też wersje bez wkładki, sprzedawcom "się mylą", poza tym są spoko, jeździ mi się na nich dobrze. DoubleFighter to kilogramowe kloce, chwilowo leżą w piwnicy, bo musiałem transplantować koła, kusi, żeby pogonić, ale z drugiej strony: jeść nie wołają. Terra hardpack mam od dwóch tygodni, raptem kilka jazd, ciche, wydaje mi się, że szybsze, niż Hurricane i DF, realnie są węższe, niż spece 700cx47, to opony TR, więc ciężko wchodzą, ale układają się elegancko. Dobrze się prowadzą w piachu.
  11. Bo poranek był rześki
  12. Wygląda gorzej, niż nagrania z ośmioletniego olympusa tg-tracker, który odstaje jakością nagrań od pierwszego osmo action, które odstaje jakością od twojego GP. W ShotCut jest profil do YT, szału nie ma, ale wygląda to lepiej -
  13. I SantaCruzowe doliny
  14. Bo jeszcze pięć zakrętów i w dół
×
×
  • Dodaj nową pozycję...