To tylko kwestia punktu zaczepienia linki przy przerzutce. Bieda opcja to policzyć ile % obecnego ramienia przerzutki odpowiadałoby ciągowi linki w manetce i wiercimy dziurkę (na własną odpowiedzialność) Jak @abdesign wspomniał mam tak zrobioną już drugą przerzutkę. Pierwszy set to klamki 105 11s z przerzutką M8000 11s (dziurka w 75% długości ramienia przerzutki), a teraz mam 105 z RD-M8100, bo wydaje się, że ta lepiej działa z różnymi kasetami (od 11-23 do 10-51 - patrz film Trybo Bike Tech)
U mnie działa to w rowerze do wszystkiego z dwoma kompletami kół - szosowe z kasetą 11-32 (Sunrace - dla mnie lepsze przełożenia niż Shimano, bo jest 15z) i MTB z kasetą XT 11-46. Ten post bardziej pasuje do "druciarstwa rowerowego" ale może komuś tu się przyda
Około 35 km z naprawdę wrednym wmordęwindem, ale po drodze taki wynalazek... prywatny fotoradar?! Nam nadzieję, że mnie nie cyknął, bo akurat tutaj było z górki, wiatr w plecy i pies mnie gonił
Aha, a po powrocie czyszczenie i smarowanie napędu.
przygotowanie do sezonu, po kompletnym serwisie rower zawsze cieszy jak nowy. W tym roku opony conti będą grane No i przewody z przodu ogarnięte w końcu, małe a cieszy Przebieg 6480km
U mnie wjechał licznik Hammerhead Karoo - zobaczymy co te cudo potrafi.
Oprócz tego opony Vittoria Saguaro 2.25 x 29'' sztuk dwie i gripy Accent Silicone Elite czarne.