Skocz do zawartości

Ranking

  1. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      880


  2. BeastOfTheEast

    BeastOfTheEast

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      59


  3. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      944


  4. kamar59

    kamar59

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      1 446


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.10.2019 w Odpowiedzi

  1. Bo wylądował obok mnie "uszkodzony" papilio.
    3 punkty
  2. Bo przeglądałem stare zdjęcia, a muzyka w tle nastroiła nostalgicznie. Popołudniowe letnie słońce miło grzeje i suszy po przelotnych opadach, które dogoniły na koniec trasy. Miarowe i łagodne bujanie pociągu usypia, mieszając widoki z pociągu ze świeżymi wspomnieniami nowych miejsc. Gdzieś na trasie Kościerzyna - Gdynia, lipiec 2010, powrót z okolic Bytowa.
    2 punkty
  3. Bo to nie tylko o zamulanie/pracę chodzi (szczególnie na fabrycznych uszczelkach). Na smarach o wysokiej lepkości jak do łożysk tocznych (na bazie olejów o lepkości 200 i więcej) uszczelka kurzowa ma większy problem żeby go odpowiednio zgarniać, tworzy się grubszy film na goleni, który dodatkowo (przez lepkość) łapie dużo więcej syfu, potem przy ruchu powrotnym znowu po przejściu przez uszczelkę w drugą stronę zostaje stosunkowo gruby film na goleni wraz z syfem. Jeśli nie ma gąbek w dobrym stanie (a te w zależności od warunków eksploatacji i użytego smaru właśnie mogą się zapchać stosunkowo szybko) to wszystko pójdzie na ślizgi i dodatkowo będzie mieszało się z olejem smarującym tworząc coś a'la pasta polerska. A na "dobrych" uszczelkach o obniżonym tarciu (Enduro, nowe (czarne) albo stare (zielone) SKF) typ smaru ma już znaczenie kluczowe. Może nawet nie tyle to czuć co widać jak pracuje uszczelka na danym smarze. NLGI to klasa konsystencji smaru i nie jest skorelowana z lepkością. Np. mobilith shc460 ma wybitnie wysoką lepkość (460) a NLGI zaledwie 1,5. Natomiast klasyczny "tovot" jest na oleju o lepkość 200-220 i ma konsystencję 2,5-3.
    2 punkty
  4. Podobno nie wiadomo. Niby się pocą, ale znalazłem kilka wpisów a nawet filmików w necie że ludzie je zalewają. Mi to niepotrzebne, ja w zimie na dętkach śmigam, teraz zwykłych, za parę dni kupię ultralight. Mezcale G+ TNT ważyły u mnie 640g katalogowo, dwa lata, zero kapci, kilka dziurek ale załatanych migiem. Tylko, że zostało około 1mm bieżnika, wolę mieć na zimę coś grubszego. Chciałem kupić jakieś Smart Samy czy coś, ale jak się RaceSporty trafiły w niedorzecznej cenie... Sklep amsterdamka, poza allegro po 78pln sztuka. Jeden mały przykry niuans. 27,5
    1 punkt
  5. Kacperek12, jest taki wniosek społeczny, abyś kolejne pytania dotyczące czegokolwiek zadawał w innym czasie, innym miejscu i w innym internecie. Zebrano już ........... ( tu wpisz dowolną liczbę większą od 1 miliona ) podpisów. Społeczeństwo i wszelkie istniejące, już nie istniejące i jeszcze nie istniejące formacje/ stowarzyszenia/grupy społeczne/związki religijne/ koła gospodyń wiejskich będą Ci wdzięczne przez całą jedną sekundę.
    1 punkt
  6. Bo kolarza ustrzeliłem. Po numerach słupków sprawdzicie gdzie to jest ;-)
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Bo wschody są ładniejsze niż zachody. Łydy napięte modelowo.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...