Skocz do zawartości

Ranking

  1. woojj

    woojj

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      4 180


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      2 466


  3. Pulse

    Pulse

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      1 060


  4. kemor90

    kemor90

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      93


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.12.2018 w Odpowiedzi

  1. Bo wolne, Bo beznadziejna pogoda, Bo musiałem dziś się ruszyć
    4 punkty
  2. Bo testy wypadły pomyślnie, czyli Mikołaj (ja) trafił z prezentem
    3 punkty
  3. Canyon Endurance mojej żony, rozmiar XS. Dokładny model ENDURACE WMN AL 7.0 Ze zmian, koła z aksium na vision 35 team, kaseta z 11-34 na 12-25, opony Grand Prix SL na GP II 4000s, przerzutka tył na krótki wózek. Waga z pedałami, koszykiem na bidon, oraz mocowaniem Garmina, równe 8.4kg.
    3 punkty
  4. Bo już po świętach, do roboty!!!!
    3 punkty
  5. @Prekompilator mam jeszcze jedna prośbę ... zinterpretuj mi twoją pokrętną logiką definicje motoroweru zawartą w PoRD tuż przed rowerem czyli w pkt 46 ... Bo mam wrażenie że to co starasz się zrobić to zwyczajny strzał w stopę . Stoi tam wyraźnie ze motorower może być napędzany silnikiem spalinowym do 50 cm3 lub elektrycznym do 4kW ... Wypisz wymaluj "manetkowiec" wpisuje się w ten zbiór czyż nie ? Co najlepsze w tym przepisie nie ma słowa "WYŁACZNIE" i nikt nie zabrania mi tego motoroweru napędzać siłą ludzkich mięśni . Ebajk samonapędzający się jest w polskim prawie zawieszony w próżni, ze względu na dostępne moce i osiągane prędkości niestety bliżej mu do motoroweru niż roweru. Polskie prawo nie jest precedensowe i nie można podpierać się wyrokiem w sprawie wspomagania spalinowego i wprost przenosić go na rowery elektryczne. Dla mnie temat do zaorania kolega poza swoją własna interpretacją nie dał nam żadnych aktów prawnych na poparcie swojej teorii ... Tak więc "róbcie jak uważacie i uważajcie jak robicie" bo konsekwencje mogą okazać się bolesne. Pozdrawiam
    2 punkty
  6. Szaro, buro i jak zawsze wielce energetyzująco. ps. Nie ma to jak pomachać skrzydłami. Nie wszyscy odlatują do ciepłych krajów. Ale gąsiory nadal pedałują na Zachód.
    2 punkty
  7. była promocja za 250 ojro z dostawą na https://www.chainreactioncycles.com/pl/en więc się skusiłem. teraz jest za 270 (jakies 1215zł)(https://www.chainreactioncycles.com/pl/en/octane-one-gridd-gravel-frameset-2018/rp-prod155471)
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Nie, nie dopuszczają. Powyżej 25 km/h dodatkowy napęd ma się odłączyć i tyle. To że definicja ma szerszy zakres dopiero w rozwinięciu nie znaczy że sobie możesz wybierać co ci z niej pasuje, albo wybrać sobie początek paragrafu i tylko do niego się stosować. A wiesz dlaczego większość ogarniętych ludzi jest przeciwko? Bo pojawiło się pełno takich badziewnych konstrukcji z silnikami po 1000w i więcej. Co z tego, że ma gówniany amortyzator który dostanie luzów. Co z tego, że hamulce są do bani. Co z tego, że tylny hamulec w rowerze ze względu na środek ciężkości ma bardzo słabą skuteczność. Co z tego, że do takiego złoma wsadzą gówniane opony które w ogóle nie trzymają. Ważne że ma 500w, 1000w, i ludzie kupują. Będzie to trwało do momentu w którym kierujący takim badziewiem kogoś potrąci albo sam się uszkodzi.
    1 punkt
  10. Przepisy mówią wyraźnie jaki pojazd jest rowerem . Czy się komuś podoba czy nie i tu nie ma o czym dyskutować . Samojezdny pojazd zbudowany na rowerowej ramie rowerem nie jest . Jestem zwolennikiem e-bików , tych legalnych spełniających wymogi przepisów . Uważam , że są grupy użytkowników dla których taki pojazdy są bardzo przydatne . Jednocześnie jestem przeciwników samojezdnych ,,potworów " z silnikami 500 , 1000 , 2000 ....... W . Uważam że takie pojazdy , a dokładniej ludzie nimi jeżdżący robią dużo złego dla idei rowerów ze wspomaganiem . Wystarczy przejrzeć filmy w necie - ludzie jeżdżą tym 50 - 60 km/h po chodnikach i ścieżkach rowerowych , a w terenie 1000w silniki ryją ścieżki nie gorzej od motocykli . E bik ma wspomagać rowerzystę tam gdzie o własnych siłach jest mu za ciężko albo tam gdzie nie chce się zapocić . Jak ktoś chce żeby jechało samo to niech lepiej kupi sobie motorynkę . I tyle w temacie .
    1 punkt
  11. @durnykot Wszelki gravel, którego rama nie pokrywa się od środka Fe2O3 uznaje się za rozwiązanie niekoszerne, niegodne i bałamutne. Wspomnisz o moje słowa, jak jadąc na węglowym odpowiedniku gravela, plomby będą ci nosem wypadać, podczas gdy brać forumowa pocinając szlechetną stalą będzie tylko wąsy na wietrze swe tarmosić.
    1 punkt
  12. Własnoręcznie złożony custom na ramie i widelcu Orbea Avant. Osprzęt to shimanowski miszmasz, koła to czeskie Remerx. Wagowo bez pedałów i koszyków 9.1kg. Szczegóły w garażu. Na górnym zdjęciu z siodłem Charge Spoon, jeszcze nie testowanym.
    1 punkt
  13. Kuota Korsa Lite w nieco jesiennym wydaniu...
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Przeskok z Tarmaca w coś fajniejszego na okolice Poznania
    1 punkt
  16. Za założenie takiego bagażnika do tego roweru powinno się ucinać ręce
    1 punkt
  17. Cyclocross Caadx po małym upgreidzie z części które kurzyły się w garażu . Do roweru zamontowałem : kasete ultegre 11-32 , korbe cannondale hollowgram , kola - tył mavic kryspium , przód - mavic aksium . Opony challenge CX Chicane Pro . Pedały Crank Brothers candy 3 . Przerzutka ultegra R8000 11 Gs. Nie ważyłem roweru przed ani po upgradzie ale myślę że ok 1.5 kg ubyło .
    1 punkt
  18. Obecnie też bez większych modyfikacji tylko przednie wkładki hamulcowe zmienione na BR-5800, oryginalne wystarczyły na niecałe 2 tys. km. Zdjęcie zrobione zaraz po otrzymaniu przesyłki z UK i zmontowaniu. Masa nieco ponad 8 kg.
    1 punkt
  19. Centurion z czerwonymi oponami i nowym siodłem:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...