Skocz do zawartości

Argi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

22 Neutralna

O Argi

  • Tytuł
    Amator

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

273 wyświetleń profilu
  1. Klocki metaliczne nie są w jakiś magiczny sposób lepsze od żywicznych. Wielu użytkowników świadomie ich unika bo często są dużo głośniejsze od żywicznych. Zgadzam się z przedmówcami: problemem nie są klocki. Weź zdejmij koła, wyjmij klocki, obejrzyj je i tloczki, wyczyść wszystko, odłuść tarczę, ustaw odległości klocków od tarczy i wtedy spróbuj j. Jest też taka możliwość, że czymś tak zasyfileś klocki, że będą do wymiany.
  2. Te opony to niezłe balony. Na niektórych obręczach potrafią układać się nawet na 32 mm. Nic dziwnego, że Ci nie wchodzą. Miałem ten model i w w rozmiarze 25 i 28. Wagi również nie trzymają, realnie ważą jakieś 280g. Kup 25, wyjdzie realnie od 26 mm w górę.
  3. W takim budżecie to raczej jakiś "markowy" Chińczyk. Rogelli w tanich modelach jest kiepskie. Nawet te ich "Rogelli Team" prezentuje poziom materiałów i wkładki zestawu z Ali za 150zł. Zdarzają im się dobre rzeczy, ale nie za takie pieniądze.
  4. Przerabiałem temat i puściłem przewody wewnątrz. Wychodzą normalnie przy mostku i idą tak jak w poprzedniej kierownicy. Przecież te otwory są tam, gdzie najczęściej fabrycznie kończy się owijka i stąd przewody wędrują dalej. Taką sytuację pt. "krótka owijka i przewody na zewnątrz" mam w drugim rowerze na trenażer i tam złapałem jednak przewody jednym zwojem izolacji bliżej mostka.
  5. Nie warto dopłacać. Różnicy w działaniu między 105, a Ultegrą raczej nie zauważysz. Koła zbliżone, prędzej czy później i tak do wymiany. Siodła Fizik'a są specyficzne, nie każdemu podejdą. Zaoszczędzoną kasę włóż w dobre koła. Pozdro.
  6. Argi

    [szosy] do oceny

    A jak byłeś ubrany w kościele. Bo wiesz, ma to kolosalny wpływ na średnią.
  7. Argi

    [szosa] ale o co chodzi?

    Bez urazy, nie chodzi o to, aby przebijać się średnimi. Nie chwalę się co i jak mogę i na czym. Chodzi o to, że to co piszesz jest tak nieprawdopodobne, że mało wiarygodnie i pachnie trollowaniem. Dotyczy to zarówno Twoich średnich jak i zmiany roweru z pozycji "holenderka/Wigry 2" na rower czasowy, na którym wielu doświadczonych, jeżdżących na "szosówkach" kolegów nie umiałoby się w ogóle ułożyć, a zakończenie przejażdżki nastąpiłoby na pierwszym skrzyżowaniu Kto próbował, ten wie. Poza tym, na forach rowerowych takich "wkrętów" już kilka widziałem.
  8. Argi

    [szosa] ale o co chodzi?

    Mam 50+, w wieku 47 lat średnią 30/h robiłem na starym trekkingu Unibike Viper, jeżdżąc 2 razy w tygodniu. Czemu nie rozumiesz, że nie rozumiem? To jakaś ściema jest. P.S. Zrobiłeś kiedykolwiek średnią 22/h?
  9. Argi

    [szosa] ale o co chodzi?

    Tak z ciekawości. Co ty robisz na tym rowerze w trakcie jazdy, że "osiągasz" średnią 22km/h. Zdrowy chłop, jadący na rowerze z przerzutkami i zwracający uwagę na średnią, nie jest w stanie jechać 22 km/h. Zawsze wyjdzie więcej... No chyba, że cały ten wątek to żart.
  10. Jest jeszcze opcja "chiński carbon". Nie można tego z góry traktować jako złom, bo na rynku jest masa produktów o różnej jakości. I tutaj znów są dwie opcje, albo gotowe koła, albo same obręcze i składasz w kraju na wybranych piastach i szprychach. Tacy sensowni producenci, aby zmieścić się w budżecie: Flyxii, (miałem koła złożone na ich obręczach), CSC czy Elite. Wyższa półka to Lighbicycle czy Farspoorts.
  11. A tak w temacie. Polecam Bell Stratus. Fantastycznie wykonany kask, dostępny w wielu wersjach kolorystycznych, zarówno z MIPS, jak i bez. Miałem po nim kaski z polki wyżej i nie widzę (przynajmniej cenowej) różnicy. Wiem, że wersja z MIPS'em jest ponad zakładany budżet, ale mnie na Merlinie udało się go kupić za ok. 350zł.
  12. OK, ale napisałeś "... Przyznam, że będąc trochę próżnym chciałbym koła na stożku 50mm, bo wyglądają super". Jak chcesz pogodzić stożek 50mm i aluminium? Aluminiowe koła (nie licząc "wynalazków") w zasadzie kończą się na 35mm. Musisz więc zdecydować, albo chcesz mieć dobre koła, przeciętnie wyglądające, albo dobre koła i pięknie się prezentujące, czyli carbon. Oczywiście, są wynalazki podobne do tych Bontragerów, są podobne Gianty (alu + plastik), nawet Sram miał kiedyś w ofercie jakieś cuda alu+carbon za chore pieniądze. Wszystkie one mają jedną wadę - waga. Przyzwoite koła powinny ważyć
  13. Bontragery odpuść. Poza wyglądem nic w nich ciekawego nie ma, no może poza wagą: "kowadła" 1860g A co do składanych. Bardzo dobry kierunek tylko 32 mm to nie jest żaden "stożek", tylko normalna obręcz. Piasta DT 240 jest bardzo dobra piastą, ale i drogą. Myślę, że w tej konfiguracji trochę "na wyrost". Spróbuj może coś na DT 350, bo różnią się w zasadzie tylko waga, a zaoszczędzone kilka stówek dołóż do obręczy. Sam od kilku lat jeżdżę na składanych kołach, aktualne mam na DT350 i ciągle uważam, że to bardzo dobra opcja. P.S. Zobacz sobie innych polskich "składaczy": Vinci, Evanlit
  14. Może nieco cię uspokoję. Nie napinaj się bardzo na Oakleye bo wielkiej różnicy nie zobaczysz. Mam i Oakleye i Rockbrosy i inne Chinole. Nie ma wielkiej różnicy. Ani w kontraście, ani w szybkości zmian przepuszczalności światła. Co do jakości materiałów, trwałości czy wydłubywania oczu przy kraksie nie wypowiadam się.
  15. Trasy są przepiękne, ale w weekendy trudno przetrwać na drodze, ruch jest masakryczny. Najlepiej wyjeżdżać raniutko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...