Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 18.06.2018 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
8 punktów
-
Bo: sympatyczna ścieżka wzdłuż brzegu Jez. Dymaczewskiego na obrzeżach Wielkopolskiego Parku Narodowego, która za chwilę zmieni się w jeden z lepszych singielków na Wielkopolskich trenach, którego wcześniej nie było dane mi odkryć. Z singielka fotki nie posiadam - napawałem się flowem PS. Przeostrzona HDR'owo-vintage'owa obróbka jest efektem zabawy z aplikacja Adobe Lightrooom na telefonie z Androidem mapka https://drive.google.com/open?id=1gLGskNCmqTQnneOfqe15nYWwZEDxO5cy&usp=sharing7 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Jeszcze raz mój pinnacel arkose. Torebki inne, mniejsze. Przyjąłbym szerszą gumę, choćby z przodu na trudniejsze, piaskowe tereny, ale na tyle szybką żeby nie stracić za wiele na asfalcie. Aktualnie kenda flintridge 700x35c. Co byście polecili? ponoć wlezą do 45c z blotnikami (nie potrzebuję). Muszą być na mleko. Może coś co można spuścić do 1.2bar ale i nabić do 4-5bar na szose z wysokim profilem? istnieje w ogole coś takiego?2 punkty
-
Bo strumyk płynie z wolna, a właściwie nie strumyk tylko rzeczka.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Mod może. Zwracanie uwagi Modowi może się źle skończyć. Mod oczekuje skruchy . Patrz zasady tego tematu.1 punkt
-
Kurcze, jeśli akurat temat o oponach to jakie polecacie pod mleko, nie za milion monet i max 38c? Typowo w teren, na asfalt mam inny komplet kół. Obręcz wąska 13mm, nie będzie problemem z zrobieniem bezdętek?1 punkt
-
Spyre i Spyre C to to samo , "C" jest opisywane jako OEM. SLC natomiast od zwykłego różni się wykończeniem korpusu i dźwignią wykonaną z włókna węglowego a co za tym idzie są nieznacznie lżejsze . Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przedstawiam mojego amelinowego wszędołaza. Ubaranowiony Romet Mistral Urban.Korba 46/34 Sora, kaseta 13-25, klamkomanetki sora, oponki schwalbe cx pro 30mm(kolejne będą szersze 33-35).Rower kupiony jako nowy za niecałe 900 zł ponad rok temu.Przejechał 8k km na prostym kierowniku, a teraz dostał wspomnianego barana.Łączny koszt wszystkich zmian(korba, suport, przerzutki, klamkomanetki,owijka,kiera) to około 700zł więc sumarycznie 1600zł - nie licząc kosztów linek, pancerzy i robocizny bo i tak wypadało zmienić.1 punkt
-
Merida CX500. Kupiona trochę z ciekawości niż potrzeby. Na zasadzie: "sprawdzę co to za dziwadło i jak nie siądzie to sprzedam z małą stratą ponieważ kupiłem z dużym upustem". Przy okazji będąc, standardowo na granicy rozmiarów wziąłem po raz pierwszy mniejszą ramę - Lkę przy 191cm wzrostu. Doznałem olśnienia. Jest wygodnie, dynamicznie, zwinnie. Na Wielkopolskę rower idealny. Polecam i pozdrawiam.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Poskładany z używanych używek (tylko opony świeże - Marathon Cross), żeby się przekonać czy na pewno chcę 'żwirka'. Już wiem, że chcę Pewnie się skończy na sprzęcie z napędem 1x10, mechaniczne tarcze, <10kg i tyle mi do szczęścia wystarczy. I tu pytanie do Was, na jakie modele zwrócić uwagę, gdy interesuje mnie rama dłuższa, ale nie za 'wysoka'. W tym Tribanie podsiodłowa ma tylko 52cm, do tego górna rura opadająca i w sumie przekrok jest na granicy. Centymetr - półtora wyżej i już bym się nie czuł komfortowo... But mija koło też na styk, przy ciut krótszej ramie mógłbym mieć już problem z ocieraniem przy skręcaniu. No i czułbym się 'ściśnięty', długość obecnej ramy mi pasuje. Czyli krótko - chciałbym ramę wysokości S/M, ale długości L - znajdę coś ciekawego w PL?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00