Skocz do zawartości

Ranking

  1. MikeDozer

    MikeDozer

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      310


  2. nhandu

    nhandu

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      286


  3. dominikpl72

    dominikpl72

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      238


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      2 030


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.06.2018 w Odpowiedzi

  1. Bo: sympatyczna ścieżka wzdłuż brzegu Jez. Dymaczewskiego na obrzeżach Wielkopolskiego Parku Narodowego, która za chwilę zmieni się w jeden z lepszych singielków na Wielkopolskich trenach, którego wcześniej nie było dane mi odkryć. Z singielka fotki nie posiadam - napawałem się flowem PS. Przeostrzona HDR'owo-vintage'owa obróbka jest efektem zabawy z aplikacja Adobe Lightrooom na telefonie z Androidem mapka https://drive.google.com/open?id=1gLGskNCmqTQnneOfqe15nYWwZEDxO5cy&usp=sharing
    7 punktów
  2. 4 punkty
  3. Jeszcze raz mój pinnacel arkose. Torebki inne, mniejsze. Przyjąłbym szerszą gumę, choćby z przodu na trudniejsze, piaskowe tereny, ale na tyle szybką żeby nie stracić za wiele na asfalcie. Aktualnie kenda flintridge 700x35c. Co byście polecili? ponoć wlezą do 45c z blotnikami (nie potrzebuję). Muszą być na mleko. Może coś co można spuścić do 1.2bar ale i nabić do 4-5bar na szose z wysokim profilem? istnieje w ogole coś takiego?
    2 punkty
  4. Bo strumyk płynie z wolna, a właściwie nie strumyk tylko rzeczka.
    2 punkty
  5. Bo byliśmy za wcześnie. Czekając na świt.
    2 punkty
  6. Bo dawno mnie tu nie było, a w tle taka trochę polska Amazonia...
    2 punkty
  7. Mod może. Zwracanie uwagi Modowi może się źle skończyć. Mod oczekuje skruchy . Patrz zasady tego tematu.
    1 punkt
  8. Kurcze, jeśli akurat temat o oponach to jakie polecacie pod mleko, nie za milion monet i max 38c? Typowo w teren, na asfalt mam inny komplet kół. Obręcz wąska 13mm, nie będzie problemem z zrobieniem bezdętek?
    1 punkt
  9. Spyre i Spyre C to to samo , "C" jest opisywane jako OEM. SLC natomiast od zwykłego różni się wykończeniem korpusu i dźwignią wykonaną z włókna węglowego a co za tym idzie są nieznacznie lżejsze . Pozdrawiam
    1 punkt
  10. Albo zauważyli , że nie mają w magazynie.
    1 punkt
  11. No widzisz jakie to forum pomocne. Temat do zamknięcia.
    1 punkt
  12. bo szok chwila nieobecności i taaka infrastruktura wyrosła
    1 punkt
  13. Bo z okiem błądzącym za urlopem Bo bez roweru
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
  17. Jak Woytas wspomniał, Ave gravel. Już niedługo pojawi się nowy w galerii
    1 punkt
  18. Bo może i średniej jakości fotka, rower błyszczy tylko do zdjęcia, wymagając umycia i tak pozwala w dalszym ciągu cisnąć we wcześniej obranym przeze mnie kierunku!
    1 punkt
  19. Zrobił nam się tutaj trochę kącik towarzysko-kronikarski-zakupowo-jakmamjeździćcobywstyduniebyło, tak więc wrzucam kilka moich zaległych przygód z Dziedzicem Pruskim, "ustrzelonych" tu i ówdzie, aby przywrócić wątek na właściwe tory. Ave Gravel!
    1 punkt
  20. Bo wreszcie się zrobiła naprawdę fajna pogoda żeby pojeździć.
    1 punkt
  21. Bo cisza, spokój, woda, góry, kleszcze, komary... Lato
    1 punkt
  22. Bo korzystam, zanim zjadą się turyści (jezioro Białe).
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Bo się Zamek Czocha za drzewami schował.
    1 punkt
  26. Bo ciężko zrobić zdjęcie, jak komary gryzą...
    1 punkt
  27. Przedstawiam mojego amelinowego wszędołaza. Ubaranowiony Romet Mistral Urban.Korba 46/34 Sora, kaseta 13-25, klamkomanetki sora, oponki schwalbe cx pro 30mm(kolejne będą szersze 33-35).Rower kupiony jako nowy za niecałe 900 zł ponad rok temu.Przejechał 8k km na prostym kierowniku, a teraz dostał wspomnianego barana.Łączny koszt wszystkich zmian(korba, suport, przerzutki, klamkomanetki,owijka,kiera) to około 700zł więc sumarycznie 1600zł - nie licząc kosztów linek, pancerzy i robocizny bo i tak wypadało zmienić.
    1 punkt
  28. Merida CX500. Kupiona trochę z ciekawości niż potrzeby. Na zasadzie: "sprawdzę co to za dziwadło i jak nie siądzie to sprzedam z małą stratą ponieważ kupiłem z dużym upustem". Przy okazji będąc, standardowo na granicy rozmiarów wziąłem po raz pierwszy mniejszą ramę - Lkę przy 191cm wzrostu. Doznałem olśnienia. Jest wygodnie, dynamicznie, zwinnie. Na Wielkopolskę rower idealny. Polecam i pozdrawiam.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Brzydal dostał smart samy 1,6 bo 1,75 ocierały o tylny wideł ;). Komfort na duży plus. Nowa wersja SS jest znacznie cichsza od poprzedniej.
    1 punkt
  31. Gienek aka Dziedzic Pruski po małych upgread'ach - nowy napęd, kapcie i widelec (jeszcze raz wielkie dzięki Kaziu za ogarnięcie tematu ze sztućccem ).
    1 punkt
  32. Poskładany z używanych używek (tylko opony świeże - Marathon Cross), żeby się przekonać czy na pewno chcę 'żwirka'. Już wiem, że chcę Pewnie się skończy na sprzęcie z napędem 1x10, mechaniczne tarcze, <10kg i tyle mi do szczęścia wystarczy. I tu pytanie do Was, na jakie modele zwrócić uwagę, gdy interesuje mnie rama dłuższa, ale nie za 'wysoka'. W tym Tribanie podsiodłowa ma tylko 52cm, do tego górna rura opadająca i w sumie przekrok jest na granicy. Centymetr - półtora wyżej i już bym się nie czuł komfortowo... But mija koło też na styk, przy ciut krótszej ramie mógłbym mieć już problem z ocieraniem przy skręcaniu. No i czułbym się 'ściśnięty', długość obecnej ramy mi pasuje. Czyli krótko - chciałbym ramę wysokości S/M, ale długości L - znajdę coś ciekawego w PL?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...