Skocz do zawartości

grzegosz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    951
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana grzegosz w dniu 13 Grudnia 2013

Użytkownicy przyznają grzegosz punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Zielona Góra

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika grzegosz

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

120

Reputacja

  1. Dzięki, w takim razie po świętach będę w tym dłubał, ostatecznie założę podkładkę i zostanie równe 100mm
  2. Po numerze seryjnym rocznik 2011, ale z tego co widzę to i w tym roczniku było rozgraniczenie na 80/100 i 80/100/120. A mógłbyś mi w dużym skrócie napisać zrobić to o czym piszesz, tj wyjąć sprężynę?
  3. http://www.bikeradar.com/news/article/2011-rockshox-cross-country-and-trail-forks-first-look-26196/ wg tego sid 2011 już miał 120mm
  4. Witam, napisałem w temacie o strojeniu, ale to chyba jednak nie ten problem. Mam Sida Team dual air, rocznik bodajże 10/11. Na lewej goleni są podziałki dla skoku 80/100/120. Z jedną podkładką miał ponoć 100mm, teraz nie ma żadnych (wg poprzedniego właściciela), ale amor nie ma pełnych 120mm, tylko jakieś 107. Po wciśnięciu i puszczeniu wysuwa się swobodnie na ok. 104mm, po "rozciągnięciu" rękami wysuwa się jeszcze te kilka mm i kończy się to lekkim puknięciem. Problemem nie jest za duże ciśnienie w negatywnej. Ktoś ma jakieś pomysły, co może być przyczyną? Czy tego sida w ogóle można ustawić na 120mm? Wydawałoby się, że tak, skoro na goleni jest podziałka i przy 100mm dało się jeszcze jedną podkładkę wyciągnąć. A może bezpieczniej będzie wsadzić tą podkładkę i jeździć na bezpiecznych 100mm?
  5. Amortyzator to Sid Race RL dual air, rocznik chyba 2010. Na ladze jest podziałka do regulacji sagu pod skok 80/100/120. Podobno zostały wyjęte wszystkie podkładki do regulacji skoku, więc powinien wynosić 120mm, natomiast jest jakieś 103-104mm. Nie jest to jednak kwestia ciśnienia w negatywnej. Po wciśnięciu i puszczeniu amortyzatora jakieś 2-3mm można go jeszcze wyciągnąć rękami, potem jest jakby stuknięcie i więcej nie pójdzie. Jakieś sugestie, pomysły? Czy w tym modelu jest w ogóle możliwy skok 120mm, czy powinienem jeździć z jedną podkładką na 100mm?
  6. mój problem - amortyzator ma sag zanim wsiądzie się na rower - za duże ciśnienie w komorze negatywnej?
  7. Brzmi super, ale wiadomo po ile będą? Mi się w końcu udało zmieścić 650b+ do obecnego Aiona 29, jak porównywałem z prześwitami w necie, to te u mnie wydają się być wystarczające, nawet z założonym błotniczkiem. Ale mimo wszystko kusi, żeby wypróbować coś nowszego
  8. No no no, nowy Aion i Auron wyglądają nieźle, jak cena pozostanie w okolicach obecnych modeli a ja będę przy kasie jak będą dostępne to z chęcią się skuszę na nowy model
  9. A wiadomo może, kiedy mniej więcej można się spodziewać dostępności w PL modeli na 2017? No i jak z cenami
  10. jeszcze pytanie do @Activia, czy dół Aurona i Aiona jest taki sam? Chodzi mi właśnie o miejsce na oponę.
  11. Do niektórych piast można dokupić takie adaptery, np. Lindarets Boostinator,ale to już rozmowa na inny temat. Chyba zaryzykuję z tymi plusami, moja kombinacja wydaje się być stosunkowo wąska, po przeczytaniu kilku wątków na zagranicznych forach powinno się zmieścić i działać bez problemu. Na pewno wrzucę tu info jak złożę to do kupy.
  12. Nie, to wersja pod 100x15. Amortyzator zdaje się być dosyć szeroki w miejscu opony, nie wiem tylko czy wystarczająco, żeby przyjąć koło +
×
×
  • Dodaj nową pozycję...