Skocz do zawartości

[koła] DT Swiss X1800


atvrider

Rekomendowane odpowiedzi

W książce Zin i sztuka serwisowania roweru górskiego autor propaguje kupowanie dowolnej obręczy i rozwiercanie jej pod wentyl auto. Radził bym zaopatrzyć się dobre wiertło. Lepiej kupić jedno za 10 zł niż komplet który do niczego nie będzie się nadawał. Jakie są wg ciebie wady presto oprócz tego że nie można jej nadmuchać pompką samochodową bez przejściówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można kupić specjalną przejściówkę którą się nakręca na "prestę' (koszt kilka złotych) i można pompować pompką samochodową i przy pomocy kompresora na każdej stacji paliw.Nie widzę potrzeby i sensu rozwiercać obręczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem koła DT swiss X1800 ale nie pomyślałem by zapytać o wentylki. Wszystko okazało się na miejscu, tylko presta (widzę w nim tylko wady) i pytanie czy ryzykowalibyście rozwierceniem obręczy?

Mam obręcze na prestę i śmigam na prestach od dawna i żadnych wad w nich nie widzę.Fajne,małe wentyle,którę pompuję pompką do zwyczajnych wentyli (niesamochodowych). :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejściówka 3-5zł, zero wysiłku. Rozwiercanie - trochę wysiłku w wiercenie (opcjonalnie pożyczanie wiertarki) plus sporo zabawy z papierem ściernym żeby nie rozwalić dętki przy wentylu. Jak dla mnie wybór był prosty, kupiłem rower, który miał presty w kołach i nie bawiłem się w żadne wiercenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...