Skocz do zawartości

atvrider

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Słupsk/Siemianice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika atvrider

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. to wsiądź na rower idź do lasu i połam ramę jadąc, ciekawe czy ci się uda.
  2. zacznę od tego że w 2012 kupiłem hei hei - po miesiącu połamałem ramę na prostej drodze, - przełożyli mi na nową z malowaniem supreme. Problem połamania ramy nastąpił w tym roku w lato połamałem ją drugi raz bez problemu co prawda trwało to prawie miesiąc przełożyli mi na nową ramę z malowaniem delux. Niby geometria się nie zmieniła ale jeździ mi się o wiele gorzej i rower jest bardzo asymetryczny. No nie jest to co chciałem kupić co przymierzałem w 2012. Chciałbym odstąpić od umowy kupna sprzedaży - czy mam jakieś szanse by wyrwać od nich 100% wartości? NIby się wlicza amortyzacje zużycia roweru, części lecz jeżeli odliczą mi ze wszystkiego tak by wyszło z 3400zł to chyba sobie kupie klozet za to.... i do redbula na skok.....
  3. http://allegro.pl/schwalbe-marathon-supreme-28x1-4-700x35c-drut-i3175061140.html to chyba ta będzie pasować....?
  4. nic nie rozumiem z tamtego tematu...
  5. na rower szosowy w tym roku nie będę mieć kasy - chciałbym chociaż trochę potrenować na szosie i szukam opon które by pasowały do moich obręczy - http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=49024 lecz kompletnie nie znam się jak mogę dobrać i jaka minimalna szerokość by pasowała... Proszę o pomoc, pozdrawiam
  6. atvrider

    [opony zimowe] Jakie są....

    jeżdżę po lesie, ale jak wkręty? przecież dętka pęknie przy pierwszej lepszej dziurze od środka mam wiercić? myślałem o nitach tylko jaką oponę wtedy
  7. Zastanawiam się nad kupnem opon zimowych z kolcami znam - Scwable Ice Spiker Pro 29x2.25 - cena około 330 zł - Schwable Snow Stud 29x1.5 - cena około 120 zł Jakie są opinie co do tych snow stud bo nie uśmiecha mi się wydać 700zł na opony.... chyba, że są jakieś inne firmy...?
  8. atvrider

    [rower]Kona Hei Hei 29

    Nic, ale mam w najbliższych planach - kierownica zmienić szerokość i może z włókna - mostek na 1 cm dłuższy tez carbon - tylny amor z zdalna blokadą obojętnie jaki. kiedyś fox float 32 na sztywnej osi a przednia piastę to chyba jutro wypier......nicze - ten odpadający dekielek to obłęd
  9. atvrider

    [rower]Kona Hei Hei 29

    masz rację, ale wymieniać na początku hamulców nie ma sensu - lepiej amora, kierownice, wspornik, mostek, przednią piastę i szprychy,
  10. atvrider

    [rower]Kona Hei Hei 29

    ale przecież jak jedziesz po szutrowych 35km/h - to jesteś już pół pro a nawet jeśli nie to ile razy będziesz hamować aby potrzebna była ci wyższa klasa? przecież to nie cross że nagle się rozpędzasz do 70 i przed zakrętami trzeba wyhamowywać.... - i nawet tam się to nie grzeje.
  11. atvrider

    [rower]Kona Hei Hei 29

    nie przesadzam, miałem hamulce xt, i hope dwu tłoczkowe - nigdy nie brałem pod uwagę niższej półki bo wychodziłem z założenia, że będę niezadowolony i ogólnie cieszyć się z posiadania wyższej półki. Ale bez jaj wyższe klasy sprzętu są po to by mniej ważyć, nie grzać się. Jak ktoś jest już pół-pro i mu zależy na wadze i ma średnią w lesie powyżej 23km/h to tak, a w dół jedzie czasami szybciej jak ci na dh to wtedy to ma sens. Ja mam średnią 21 km/h po lasach moje tereny raczej są płaskie czasami zdarzy się jakaś fajna górka ale nie było jeszcze takiego dramatu by coś mnie zawiodło...
  12. atvrider

    [rower]Kona Hei Hei 29

    nie, ale czasami możesz zahaczyć nogą, i nie zapewnia takiej mocy zacisku.
  13. atvrider

    [rower]Kona Hei Hei 29

    Tak Kupowałem w sportsales emailowo. ja jeździłem na grupie xt, xtr amora, też rozważałem ale fox kosztuje najmniej 2000 (na ebaju jest nowy) - jeździłem na rebie i na foxie - co niektórzy wypisują, że fox to lipa - to chyba źle go napompowali i ustawili bo mi bardziej podobała się praca foxa niż reby..... co do hamulców to bezsensu kupować co innego, te bardzo dobrze trzymają... chyba, że masz bardzo dużo górek i dużo zjazdów, ja wychodzę z założenia, że rowery xc służą do ścigania się pod górę gdzie nie trzeba hamować Dla przykładu podam siebie - ważę 115 kg i rower po naciśnięciu klamek staje w miejscu. Jeżeli zależy ci na odchudzaniu to polecam wymianę: amora, pedałów, kierownicy, mostka, sztycy, kół, opon - resztę zostaw - i zacisk kup na imbusa bo ten zatrzaskowy to porażka. Rzeczy które należy zachować do zjechania to cała reszta - piasty, korba, zębatka, przerzutki, manetki, hamulce, suport. damper - rzecz której w tym rowerze nie należy wymieniać chyba że się zepsuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...