nieborak Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Rower prawie złożony i skończony. Jeszcze tylko zostały linki do założenia, przerzutki do regulacji i chyba mocowanie zacisku hamulca do splanowania. No i napisy. Bottle Cage (koszyk na bidon): Smud Carbon - 10 g Brake Front (hamulec przedni): Deore BR-M555 / Deore BL-M595 / SM-BH63, adapter Shimano - 336 g Brake Rear (hamulec tylny): Deore BR-M555 / Deore BL-M595 / SM-BH63 - 320 g Cables (pancerze i linki): Shimano - 75 g Cassette (kaseta): Tiagra CS-HG50 11-25 - 217 g Chain (łańcuch): Campagnolo C9 (106 ogniw ze spinką Connex) - 275 g Crankset (korby): Hone FC-M600 42/32/22, suport Token TK877EX - 864 g Derlr Front (przerzutka przednia): Alivio FD-MC21 - 148 g Derlr Rear (przerzutka tylna): SLX RD-M662 GS - 252 g Fork (widelec): Suntour Epicon - 2002 g Frame (rama): aluminiowa - 1672 g Grips (chwyty): Scott Racing Lite Open - 18 g Handlebar (kierownica): Truvativ Team 31,8 x 620 mm - 289 g Headset (stery): KCNC Qudos1 - 78 g Pedals (pedały): CB Egg Beater C - 291 g Rotors (tarcze): Shimano SM-RT76 160 mm - 281 g Seat (siodło): Tioga Twin Tail - 199 g Seatpost (sztyca): KCNC Ti Pro Lite Scandium 27,2 x 400 mm - 149 g Seatpost clamp (zacisk sztycy): Far & Near 31,8 mm - 12 g Shifters (manetki): Deore LX SL-M571 - 240 g Skewers (zaciski koł): Dartmoor - 68 g Spacers (podkładki pod mostek): Far & Near - 2 g Starnut (gwiazdka): razem z amortyzatorem Stem (mostek): Ritchey WCS 31,8 x 90 mm - 119 g Tire Front (opona przednia): Maxxis Crossmark 26 x 2,1 eXception - 491 g Tire Rear (opona tylna): Maxxis Crossmark 26 x 2,1 eXception - 473 g Top Cap (kapsel do sterów): Syntace Litecap + śruba alu - 12 g Tubes (dętki) - Foss 26 x 1,95-2,25 - 242 g Wheel Front (koło przednie) - 602 - Hub (piasta): A2Z XCFi 32H - 119 g - Rim (obręcz): No Tubes ZTR Crest 32 H - 331 g - Spokes (szprychy): DT Revolution - 142 g - Nipples (nyple): Dartmoor - 10 g - Rim tape (opaska): Power Tape - 7 g Wheel Rear (koło tylne) - 718 - Hub (piasta): A2Z XCRi 32H - 237 g - Rim (obręcz): No Tubes ZTR Crest 32 H - 329 g - Spokes (szprychy): DT Revolution - 142 g - Nipples (nyple): Dartmoor - 10 g - Rim tape (opaska) - Power Tape - 7 g Misc (inne): Hope Fork Hose Guide - 10 g, BBB Hydroclamp - 20 g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soliner Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 fajny sprzęt, pogratulować a epicon taki ciężki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 No niestety, czteroletni. Może w przyszłym roku będzie coś lżejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marky5 Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 (edytowane) No jest fajnie ,bardzo fajnie! Szkoda tylko,że to co zyskujesz na wadze np. na kołach(świetny wynik),to tracisz na przyciężkawych komponentach typu kiera czy amor,ale wiem,wiem wiadomo finanse,każdy na to cierpi! Sam bym jeszcze coś u siebie zlajtował ,ale niestety. W sumie jest się z czego cieszyć.Ramka bardzo przyjemna.BTW co to za ramka ,jaka firma jeśli można już wiedzieć? Edytowane 7 Maja 2011 przez marky5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Kierownicę pewnie będę wymieniał niedługo na bardziej płytką, niekoniecznie dużo lżejszą. A ramke kupiłem w małym sklepie w Poznaniu Nie wiem co to za rama, była w sumie "goła" jak ją kupowałem. Kształtami przypomina mbike'a ale geometria chyba nie bardzo się zgadza. Jeżdzę już na niej 5 lat i jest ok. W oryginale ważyła z jakieś 1650 ale poprzednio pomalowałem ją proszkowo więc przy zdzieraniu lakieru zeszło trochę gram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Aktualizacja. Bottle Cage (koszyk na bidon): Smud Carbon - 10 g Brake Front (hamulec przedni): Deore BR-M555 / Deore BL-M595 / SM-BH63, adapter Shimano - 336 g Brake Rear (hamulec tylny): Deore BR-M555 / Deore BL-M595 / SM-BH63 - 320 g Cables (pancerze i linki): Shimano - 75 g Cassette (kaseta): Tiagra CS-HG50 11-25, nakrętka CS-M770 - 217 g Chain (łańcuch): Campagnolo C9 (106 ogniw ze spinką Connex) - 275 g Crankset (korby): Hone FC-M600 42/32/22, suport Token TK877EX, śruby A2Z - 864 g Derlr Front (przerzutka przednia): Deore FD-M510 - 130 g Derlr Rear (przerzutka tylna): SLX RD-M662 GS - 252 g Fork (widelec): Suntour Epicon - 2002 g Frame (rama): aluminiowa - 1672 g Grips (chwyty): Scott Racing Lite Open - 18 g Handlebar (kierownica): Roox DBS Crosscomp 25,4 x 580 mm - 133 g Headset (stery): KCNC Kudos Q1 - 78 g Pedals (pedały): CB Egg Beater C - 291 g Rotors (tarcze): Shimano SM-RT76 160 mm - 281 g Seat (siodło): Tioga Twin Tail - 199 g Seatpost (sztyca): KCNC Ti Pro Lite Scandium 27,2 x 400 mm, łódeczka Smud Carbon - 149 g Seatpost clamp (zacisk sztycy): Far & Near 31,8 mm - 12 g Shifters (manetki): Deore LX SL-M571 - 240 g Skewers (zaciski koł): Dartmoor - 68 g Spacers (podkładki pod mostek): Tioga - 1 g Starnut (gwiazdka): razem z amortyzatorem Stem (mostek): Ritchey WCS 31,8 x 90 mm - 119 g Tire Front (opona przednia): Maxxis Crossmark 26 x 2,1 eXception - 491 g Tire Rear (opona tylna): Maxxis Crossmark 26 x 2,1 eXception - 473 g Top Cap (kapsel do sterów): Syntace Litecap + śruba alu - 12 g Tubes (dętki) - Foss 26 x 1,95-2,25 - 242 g Wheel Front (koło przednie) - 602 - Hub (piasta): A2Z XCFi 32H - 119 g - Rim (obręcz): No Tubes ZTR Crest 32 H - 331 g - Spokes (szprychy): DT Revolution - 142 g - Nipples (nyple): Dartmoor - 10 g - Rim tape (opaska): Power Tape - 7 g Wheel Rear (koło tylne) - 718 - Hub (piasta): A2Z XCRi 32H - 237 g - Rim (obręcz): No Tubes ZTR Crest 32 H - 329 g - Spokes (szprychy): DT Revolution - 142 g - Nipples (nyple): Dartmoor - 10 g - Rim tape (opaska) - Power Tape - 7 g Misc (inne): Hope Fork Hose Guide - 10 g BBB Hydroclamp - 20 g redukcja kierownicy - 34 g alu śruby M5x10 (2 szt.) - 2 g Total: 10360 http://picasaweb.google.com/101286877446328121567/BT#5611700597367933490 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 28 Maja 2011 Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 sztyca w moim odczuciu za czort nie pasuje ! wszystko psuje;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Możliwe ale już się do niej przyzwyczaiłem. Nie było sensu przepłacać za inny kolor. Pewnie niedługo okleje ją folią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supergdynia Napisano 28 Maja 2011 Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 32 sztuki nypli 10g? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marky5 Napisano 28 Maja 2011 Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 (edytowane) Haha "Endorphin" genialnie pojechałeś z napisem na ramie! Graficznie też extra. Edytowane 28 Maja 2011 przez marky5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Maja 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Jak dla mnie wygląda bardzo fajnie, sztyca właśnie pasuje, raczej piasty i zacisk sztycy wymieniłbym na czerwone, (może śruby w korbie) chociaż pewnie w tym odcieniu ciężko coś znaleźć. No i mostek, z redukcją wychodzi > 150 g :/ A napis adekwatny Można wiedzieć co to za ramka? Na ebayu/allegro gdzieś dorwałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 28 Maja 2011 Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Super koła + fajny napęd Rurki i klamoty też masz niezłe ale wydaje mi się że dużo kasy za nie dałeś Jakbyś tą sztycę zrobił "na biało' a samo jarzmo i górę zostawił czerowną to by to wszystko nieźle wyglądało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Ogólnie z początku rama miała być czarna, niebieskie napisy, piasty itd. Już piąty rok na niej jeżdże. Kupiłem ją w sklepie w Poznaniu, gołą (nie wiem, jakiś odrzut z produkcji?) Mostek niedługo pewnie zmienie na 25,4 KCNC albo Amoeba. Na sztyce przyjdzie folia karbonowa + wałeczki Macka (niebieskie ) tylko musze rozwiercić na M6. Szprych i nypli nie ważyłem, waga katalogowa. Dzisiaj pierwszy wyjazd w teren, rower praktycznie sam jedzie Jedynie Maxxisy w głebokim piachu makabra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uraz Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Na sztyce przyjdzie folia karbonowa Nie żartuj. Masz rasowy rower i chcesz sobie sztyce obkleić folią imitującą carbon ... !? Jeśli naprawdę przeszkadza Ci kolor to moim zdaniem warto oddać sztycę w ręce lakiernika w celu usunięcia czerwonej anody i nałożeniu nowej np. czarnej albo sprzedaj ją i kup sobie coś w całości zrobionego z włókna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Dzięki. Na co dzień kleje trochę folią więc jestem ciekaw jak wyjdzie. Koszt ok. 20 zł a zawsze można ją zedrzeć. Zmiana mostka na KCNC Fly Ride 25,4 x 100 mm (118 g), podkładka na 5 mm i wypada redukcja kierownicy. Czyli razem 10326. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 Małe zmiany. Opony: Maxxis Crossmark 26 x 2,1 eXception - 964 g => Continental Flow Protection 26 x 2,3 - 1096 g Kierownica: Roox DBS Crosscomp 25,4 x 580 mm - 133 g => Salsa Pro Moto Flat 25,4 x 620 mm - 187 g Czyli razem 10512 g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Włożyłeś cięższe części? Herezja.... Komfort ważniejszy od kilku gram, co nie? Kiera to oryginał + skracana? http://salsacycles.com/components/pro_moto_flat/ czy jakiś starszy model, bo tu 25.4mm nie widzę. http://salsacycles.com/components/pro_moto_low-rise_xc/ ta jest fajna ale waga klockowata... Zrobiłeś już tą sztycę? Podziel się efektem końcowym 10.5kg to i tak waga miód-malina. Edytowane 8 Czerwca 2011 przez Adik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 (edytowane) No niestety, jednak wszystko wychodzi w praniu. Poprzednio jeździłem na giętej 620 mm i te 580 w terenie jak dla mnie jednak za wąsko. W oryginale miała 660 więc trochę skróciłem, 11 st. gięcia. To ta: http://allegro.pl/salsa-pro-moto-flat-25-4mm-660mm-i1648989387.html Opony też na szersze zmieniłem i od razu pewniej na zjazdach i w piachu. Sztycy jeszcze nie ruszałem może przyszły tydzień, zobaczymy. Edytowane 8 Czerwca 2011 przez nieborak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 8 Czerwca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 O, dopiero teraz spojrzałem jaki masz suport Powiedz proszę, jak on się kręci, jak jest z jego uszczelnieniem? Słyszałem, że kręci się świetnie, ale właśnie kosztem raczej średniego uszczelnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 Suport kupiłem używany, łożyska wymieniłem więc kręci się b.dobrze A uszczelnienie rzeczywiście, jakiś plastik, który zsuwa się przy zdejmowaniu korby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 (edytowane) Kolejne gramy w górę. Dętki zmieniłem na Continentale Light (po 128 g), doszły korki do kierownicy Bontrager (4 g) i osłonka Far & Near na przewód hamulca (1 g). Razem 10531 g. No i zmiana czerownych paseczków w monitorkach manetek na niebieskie. Okleiłem też folią sztyce ale niestety niemieściła się w ramie więc zostaje czerowna. Edytowane 25 Czerwca 2011 przez nieborak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 Czerwona sztyca dodaje tutaj agresywności i pod żadnym pozorem bym jej nie ruszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Sztyca już sprzedana, teraz będzie kcnc sc pro lite tylko czekam na śrubkę z bikestacji bo wysłali bez Do tego nowe siodełko slr kit carbonio. Może jeszcze w tym roku krótszy mostek, lżejsza kiera i czarne stery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killer206 Napisano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 Powiesz coś więcej o piastach? Ile ważysz? One są na jakiś wymyślnych łożyskach? Gdzieś w necie wyczytałem, że to jest to samo co Rotaz to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 Prawie robi dużą różnicę z wyglądu wogóle nie przypominają rotaza a jak z tym co w środku to nie wiem. Ogólnie w porządku. Jedynie tylna ma płytki dźwięk. No i ostatnio jak chciałem zdjąć bębenek to zaklinowała się nasadka na ośkę ale jakoś poszło (za mocno zacisnąłem koło). http://faqload.com/faqs/bicycle-components/wheels-and-tyres/a2z-hubs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.