Skocz do zawartości

Killer206

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Amadeusz
  • Skąd
    Lotki Duże

Osiągnięcia użytkownika Killer206

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

12

Reputacja

  1. Taka maszyna, aż się prosi żeby ją obfotografował jakiś profesjonalista odpowiednim aparatem...
  2. Jeśli obecnie mam buty rozmiar 47 Shimano, to DMT też powinny być 47 czy może odpowiedni będzie inny rozmiar?
  3. A nie boisz się jeździć na sztywnym widelcu z tą kierownicą? Amoeba to nie jest firma, która wzbudza zaufanie a już na pewno nie w takiej wadze...
  4. Co do pracy Manitou się nie wypowiem ale podobno jest spoko, a Reby reklamować nie trzeba Oba dostaniesz w podobnej cenie lub mniej na Aledrogo/Ebay Koła: Set fajny, ale jakoś nie widzę Sapimów Race w Twojej wadze, 26 ok, ale 29er... Sztywne to one nie będą Ciekawy byłby set: Obręcze: ZTR Arch, Crest faktycznie może nie podołać :/ Piasta przód: A2Z XCFi 119g lżejsza od 711 Tył: Novatec 712/DT370 (waga kontra wytrzymałość) Szprychy: DT Comp Nyple: Alu Cięższy ale nie do zdarcia
  5. Lekki nie jesteś, ale banku też nie trzeba rozbijać żeby zejść z wagi Wszystko po kolei i bez pośpiechu. Niestety za "prestiż" jeżdżenia na 29 trzeba u producentów sporo dopłacić, u nas i tak 29er raczkuje i o okazje ciężko. Na pierwszy ogień ja bym wymienił siodełko i amortyzator na Rebę, o ile Twój styl 60% miasto się zgadza z rzeczywistością to absolutnie nic złego nie powinno się dziać. Na tym odczujesz największą różnicę w jeździe. Następną rzeczą są koła, w 1500zł spokojnie powinieneś się zmieścić w czymś ~1600g choć może być problem z trwałymi piastami a dokładnie tyłem, tu proponuję jakieś DT z serii 3x0. Ze zmianą wstrzymaj się do przyszłego sezonu, ponieważ zmiana bębenka na aluminium niejako wymusza zakup kasety na pająku więc warto uzbierać trochę i wymienić razem z napędem. Napęd to Alivio, które czyste pracuje przyzwoicie ale do tego czasu złapie mniejsze lub większe złapie luzy, dopiero wtedy brałbym się za wymianę razem z kasetą i łańcuchem ale najwcześniej w następnym sezonie razem z kołami. Podobnie korba. Opłacalny zestaw to full XT z korbą SLX, chyba że trafisz na jakieś okazje albo przejdziesz na Sram - polecam Co do hamulców, to obecnie są niezłe przeceny w centrumrowerowym na np. Formule RX (419zł) bo podejrzewam, że z czasem jak się wkręcisz Tektro przestaną być wystarczające Na sam koniec rurki, ale do tego czasu już coś sobie znajdziesz
  6. Zbyt poważna sprawa i drogie komponenty, żeby to samemu robić. Zaplot koła to bez wątpienia JEDYNA czynność z którą warto się udać do prawdziwie profesjonalnego serwisu, który ma tensometr. Wtedy masz pewność, że koło będzie zrobione dobrze od początku do końca a nie potem bawić się w jakieś układanie szprych bo to bzdura jest
  7. Wydaje mi się czy pęka Ci rama przy zacisku sztycy (zdjęcie 11)? Masz -100... do bezpieczeństwa I kolejne -150 za to, że narażasz na nie swoje dziecko
  8. Malachiasz świat byłby dużo smutniejszy gdyby nie ludzie myślący tak jak ty A i lekarze nie mieliby co robić, a tak mają pełne ręce roboty Szczególnie chirurdzy i ortopedzi
  9. Super projekt, widać że mimo wszystko budżet Cię nieco ograniczył, ale skupiłeś się na tym co najważniejsze czyli koła, amor, hamulce i rama Bardzo ładnie zgrany kolorystycznie, bez przesytu anodowanych części i co najważniejsze w jednakowym odcieniu anody Jakieś zmiany planujesz na przyszłość? Kiedy kupowałeś ramę? Ta wersja jest jeszcze do dostania gdzieś w PL?
  10. Znając polskie realia to ta najnowsza wersja z grudnia po angielsku nie prędko trafi na nasz rodzimy rynek. netta1987 nie wiesz w jakiej cenie może być w przeliczeniu na PLN? Jeśli w ludzkich pieniądzach, to mogę podjąć się jej ewentualnego kupna i tłumaczenia
  11. To żart z tym na całe życie prawda? (Ewentualnie do szosy to się zgodzę ) Składając rower trzeba przede wszystkim wiedzieć, że każda poszczególna część może spełniać tylko 2 z 3 założeń: - tania - lekka - wytrzymała Według mnie przy obecnych cenach zakładając kupno tylko nowych części do 5k warto kupować tylko gotowe rowery i z czasem robić ich upgrade. Generalnie jeśli chodzi o budżet to wiadomo, jest on czynnikiem decydującym jednakże mądrze dysponując środkami możesz stworzyć 8,5kg hardtaila za 4000zł (bazując na okazjach i używanych częściach) a możesz wydać 10000+ i mieć 10,5kg rower (patrz projekt PiPoLiNiO) Bardzo ważna jest koncepcja roweru, czyli po prostu na czym Ci najbardziej zależy: wyglądzie, funkcjonalności czy wadze. Nie mniej ważna jest też Twoja waga. Jeśli jesteś lekki to możesz pozwolić sobie na więcej np. 1200g SIDy 28mmm etc. Ewentualne preferencje co do marki też są ważne, jeśli umyślisz sobie np. ramę Pronghorna z 7k budżetu zostanie Ci 1000zł na szpeje Żeby samemu mądrze i z głową złożyć rower trzeba się już na tym dobrze znać, wiedzieć co i jak, jakie firmy występują, co ile kosztuje etc. Im droższy projekt tym połączenie ze sobą elementów trudniejsze gł. ze względu na nietypowe rozwiązania i własne patenty producentów. Trzeba to brać uważnie pod uwagę bo już nie jeden się na tym przejechał. Złożenie roweru za 4k zł nie stanowi problemu ale takiego za 12k to już nie lada wyzwanie Good luck!
  12. Chyba, że tniesz od strony jarzma! bonus07 nie stunignowaleś Wheelera, raczej pokazałeś jak 2 razy wydać pieniądze na ten sam cel Jedyne co jest na plus to zamiana szmatlawego amora na rigid Tylko tylna Vka z tyłu? Kup dobry antyperspirant, żebyś za bardzo nie pocił się na zjazdach
  13. Powiesz coś więcej o piastach? Ile ważysz? One są na jakiś wymyślnych łożyskach? Gdzieś w necie wyczytałem, że to jest to samo co Rotaz to prawda?
  14. Killer206

    kcnc

    Wieje kiepską anodą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...