Skocz do zawartości

[rower] Kands energy 1300


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Czytam to forum od jakiegos czasu , ale dopiero teraz sie zarejestrowalem . Od wczoraj jestem posiadaczem KE model 2014 . 

Z tego co zauwazylem na plus w tym roku jest troszke wiecej niz ludzie pisza : sztyca , siodelko , wspornik i kierownica , chwyty , hamulce . Dolna rura ma inny ksztalt , dzieki czemu moim zdaniem rowerek wyglada ladniej :) No i nowe malowanie . 

Na minus raczej tylko manetki Acera.

Cena tez nie jest zla - zaplacilem 1100pln w sklepie stacjonarnym w moim miescie , wiec moglem wszystko ogladnac i przymierzyc . Mam 176 cm wzrostu i poczatkowo myslalem ze rama 19" bedzie ok . Po przymiarce skonczylo sie jednak na 17" i jest na styk :)

 

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, mówię, że różnica cenowa jest mała, może niezbyt odczuwalna w praktyce, ale jest, w końcu Alivio to klasa wyżej niż Acera. Hamulce v-brake są może i lepsze, ale w wersji z tarczami chyba różnica między 13' a 14' jest bardzo mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie ma pukania w moim Kandsie. Któregoś dnia zauważyłem, że łańcuch obciera o przednią przerzutkę. Wystarczyło ją wyregulować i działa bezszelestnie. Dobrze, że to nie suport, bo byłoby troszkę więcej roboty. Nic tylko jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fenrir manetki sa moze z 10-15 zl tansze , a ile drozsza jest cala reszta czesci w wersji 2014 ?

Jesli mialem ten rower za 1100pln , to lepiej bylo kupic wersje z 2013r za 1150pln ? Tylko dlatego ze manetki sa o jedna grupe lepsze :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, mówię, że różnica cenowa jest mała, może niezbyt odczuwalna w praktyce, ale jest, w końcu Alivio to klasa wyżej niż Acera. Hamulce v-brake są może i lepsze, ale w wersji z tarczami chyba różnica między 13' a 14' jest bardzo mała.

 

Widać że mało wiesz, a duzo gadasz. Jak już wcześniej pisałem Alivio M410 i Acera M360 to to samo! Miałem obydwa modele, jeździłem na nich sporo stąd ten post. W takim razie zapytasz czego niższa grupa jest identyczna do wyższej? Otóż manetki Alivio o których mowa są starszym modelem a z chwilą wejścia Alivio M430 czyli 9 rzędów, starsze nazwali acera. Na koniec proszę - skończ twoją teoretyczną gadkę już.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

To mój pierwszy post tutaj i mam nadzieję ze nie ostatni.

 

Od pewnego czasu przymierzałem się do kupna nowego roweru. Szukałem jakiegoś używanego w cenie do 1500zł.

Przypadkiem na aledrogo trafiłem na Kandsa Energy 1300. Cena 1100 zł za rower z dobrym osprzętem (jak na tą cenę) wydała mi sie atrakcyjna.

Szukając opini o tym rowerze trafiłem na to forum i po przeczytaniu tego topicu od deski do deski nie miałem już wątpliwości. Kupuję Kandsa.

Tak też się stało i od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem matowo szarego modelu z roku 2013.

Szczęśliwym jednak nie do końca.

Mianowicie przysłali mi rower z białym widelcem zamiast z czarnym.

 

65lqw.jpg

 

 

Mogę go oczywiscie wymienić ale wiąże się to z demontażem i wysyłką białego i czekaniem na dostarczenie czarnego.

Nie wiem czy jest sens. Z czarnym bardziej mi się podoba ale z białym od biedy mógłby być.

Szczerze mówiąc nie wiem co mam zrobić.

W każdym razie dziękuję wszystkim którzy pomogli mi w dobrej (mam nadzieję) decyzji. Co nowe to nowe.

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem Kands 1300 czarno-czerwony z czarnym widelcem, otrzymałem czarno-zielony z białym widelcem, nie podobał mi się przez 2 dni, później norma dla oka i szkoda było mi czasu na wysyłkę ; ) Ja bym zostawił na Twoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zdemontował i wysłał. I wyraził swoje niezadowolenie, to może jakiś gratis wpadnie :D

 

Tylko wpierw obczaiłbym jakieś artykuły, by nie pogubić części sterów, które wypadną na podłogę, jak wyjmiesz rurę sterową :P

 

No i upewnił się, że wyślą ci ten nowy amortyzator z rurą przyciętą na odpowiednią długości i z wbitą gwiazdką. Do tego będziesz musiał zbić bieżnie sterów z obecnego i wbić na nowy, przy czym łatwo można uszkodzić estetycznie amortyzator.

 

Hmm... jak sam czytam swojego posta, to chyba nie jest to zbyt zachęcające do wymiany :P

Edytowane przez Tadeus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolorami na 2014 to im nie wyszło,model z 2013 bardziej mi odpowiada ale już ciężko dostać na ramie 19" czarno -czerwony na tarczach. Wiem że to MTB ale jak się by  jeździło nim na asfalcie długie odcinki (50-80km) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Darko72 powiem ci tak- mam kandsa rocznik 2012 i na fabrycznych oponach jechałem z 4 razy trasę ok. 80-90 km przy średniej ok.28km/h i muszę powiedzieć, że jak dla mnie wygodnie i przyzwoicie się jechało... fakt faktem mam ramę 21' przy wzroście 182 ale dobrą pozycję sobie przyjąłem i szło jak ta lala. :) I o dziwo dupcia mnie nie bolała. więc duży plus dla siodełka :)

 

pozdro :)

Edytowane przez szewka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower po prostu najbardziej mi się podoba i jakbym  zamontował  bardziej szosowe opony to myślę że nie powinno byś żle na asfalcie ,nie chcę pchać się w teren i zapiaszczać go. Wiem że powinienem  wybrać lepiej jakiegoś crossa ale ten przypadł mi do gustu. Przy wzroście 180 cm to raczej rama 19", 21" będzie za dużo (model 2013)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że do 180 cm 21' za duże ale przypadł mi ten rozmiar do gustu więc go wybrałem.  Ale tak normalnie 180 cm to 19-19,5 cala :D

 

I myślę, że skoro tak ci się podoba to śmiało włóż inne oponki i jazda.

 

zanim ktoś napisze, żeby wziął kands'a maestro to napisze

 

Ile ludzi na świecie tyle gustów. A po 2gie o gustach się nie dyskutuje :P

 

Edit. a co do dostępności zadzwoń tu http://transrower.pl/   lub  http://rowerykands.pl/   i  negocjuj cenę :)

 

ps. liczę na skromny plusik ;)

Edytowane przez szewka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kupowania mtb głównie na asfalt swoje wiem :D kupiłem już drugi rower mtb mimo że około 80% przebiegu to drogi asfaltowe i im podobne ale po prostu cross to dla mnie taki ni w ucho ni w oko  :yucky:  na moje szczęście nie ma problemu z trasami ok. 50 km więc nie narzekam  :002:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dwadzieścia lat jeżdzę psełdo tanim MTB z marketu kosztował ok 300-400zł ,ostatnio głównie po asfalcie , bo nie mam sił go wciąż odpiaszczać , zrobiłem masę km i mógłbym dalej ,ale chcę wreszcie coś nowego na lato, bo planuję kolejne długie trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Kandsa. Prócz jazdy w terenie, ostatnio zacząłem jeździć również po asfalcie. Na stockowych oponach spokojnie zrobilem 110km, średnia wyszła nie najgorsza 22-23km/h ;). Rama 21", w terenie równie dobrze się sprawuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem 21' wzrost 183cm, po małym problemie z kolorem (przysłali nie ten kolor) wszystko jest już jak powinno. Wyregulowałem tylny hamulec i przerzutki przednie. Co do opon wyrównałem ciśnienie jakie zaleca producent i przy spokojnej jeździe po ścieżce rowerowej 22km/h, przy pośpiechu (mocne pedałowanie) bujnąłem się spokojnie 34km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniał ktoś z was w swoich kands'ach kiere i mostek?

u siebie chce wymienić na prosta i ameliniowa :) obecna mnie w oczy razi  :sick:

zastanawiam się jaki??....nie ukrywam,że kasa ma znaczenie ,im taniej tym lepiej  :whistling:

zastanawiam sie nad takimi,ewentualnie coś z allgedrogo

http://velo.pl/czesci/wsporniki-kierownicy/accent/32-ah

http://velo.pl/czesci/kierownice/accent/fatflat

http://velo.pl/czesci/kierownice/accent/flatbar-254

pomożecie ? :thanks:

Edytowane przez pokerman9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...