Skocz do zawartości

maniak08

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    nysa

Osiągnięcia użytkownika maniak08

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. powracam z moją relacją: 250-600km: Po regulacji przerzutek niespodziewanie milo sie zaczelo jezdzic... do czasu. Złamanie bariery 600km poskutkowalo czyms dziwnym... Mianowicie po dłuższej przejażdżce wróciłem rano po rower... tylnei koło puste, no niby nic jeździłem po jakiś krzakach, nic dziwnego że dętka poszła. Załatałem dętke (co może nie było zbyt trudne, ale na uwage zasługuje to że tylko przedni koło jest mocowane na wygodny "klips", a przy tylnim trzeba się pomęczyć ze śrubami). Nastepnego dnia wyjechałem w trase i... po 6km dziura w przednim kole, godzine wracalem na piechte do domu ;/. Cóż, do pecha się już przyzwyczaiłem ale dzisiaj po przejechaniu około 15km, i kolejnej dziurze w przedniej dętce stwierdziłem że to musi być coś nie tak. To chyba nienormalne że przez 600km z kołami nie dzieje się absolutnie nic, a na przestrzeni kolejnych niespełna 30km załapałem 3 dziury. Stąd moje pytanie do forumowiczów: czy jest to wina opony czy dętki, która może już sparciała po 600km? Bo w takiego pecha to ja nie wierze... A i zapomniałem o pechowej tylnej lampce, ale od początku. Na uwagę zasługuje sztyca siodełka, która jest ponadprzecietnie... gruba. Zdziwiło mnie to że wiele akcesoriów (błotniki, stara lampka) ma po prostu ca małą średnice mocowania, aby zamontować na sztycy mocowania. Przestrzec w pewnym sensie pragne także przed kupnem oświetlenia Kellys Nightwatch, nie dość że jak na 40zł, nie różnią się za bardzo niczym od tych zestawów za 10zł, to jeszcze mocowanie tylnej lampki po prostu się rozpadło. Plastik mocowania jest nadwyraz słaby.
  2. siodełko regulowałem właśnie żeby nos był jak najniżej. Tak chodzi mi o tą rurę, ale i tak mi sie wydaje że różnica jest za duża, zdjęcia były robione pod kątem jakimś dziwnym, tak mi sie wydaje. jako że tylko narzekam to musze napisać jeszcze odrobine o innych cześciach: -amortyzator - chociaz nie ma blokady, to wydaje się całkiem przyzwoity, raczej dobrze pracuje -hamulce - klasyczne v-braki, nie mam zastrzeżen, nie piszcza przy hamowaniu -rama - sama w sobie wyglada solidnie -manetki - calkiem wygodne -osłonka na korbe jest -koła niestety po 250km wydaje mi sie że przednie jest lekko wykrzywione (tylnie raczje mniej)
  3. wiem, że za takie pieniadze cudow nie można oczekiwać, rama atb - podałem przykłady rowerów i kształt ich ram, może nie istnieje coś takiego jak rama atb, ale spodziewałem się troche innego jej kształtu patrząc na zdjęcia z aukcji. Mam dla Was jedno zdjęcie roweru po pierwszych błotnych przejażdżkach:
  4. Witam Dzisiaj poświęce chwilkę na omównienie mojego ostatniego zakupu, mianowicie roweru Kands Energy 1300. Rower kupiłem taki. ponieważ moim maksymalnym pułapem było 1000zł, Schwinn mesa GS, który mieścił się w cenie wydawał mi się toporny a Krossa level a2 nie kupiłem ponieważ w moim rozmiarze nie było go w tej cenie (21" było za niecale 1000zł a 17" za około 1300, co mnie irytowało). Kierowałem się osprzętem, który wydawał mi się na tą cenę przyzwoity: Rama: ALUMINIUM KANDS Hydro formowana 17” Widelec: SR SUNTOUR XCM/XCR Hamulec przedni: V-brake ALHONGA aluminiowy Hamulec tylny: V-brake ALHONGA aluminiowy Kaseta: SHIMANO HG-30 Mega Range Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO RD-M410 Przerzutka przód: SHIMANO FD-C050 Manetki: SHIMANO ST-M410 ALIVIO 3x8 Klamki Hamulca: SHIMANO aluminiowe Obręcze: KANDS MAXX dwukomorowe-wzmacniane Piasty: JOY TECH USZCZELNIANE, TYŁ KASETA Siodło: VADER z otworem anatomicznym Opony: 26 x 1.95 szosowo-tereowe Mostek: ZOOM 3D aluminiowy Kierownica: ZOOM profilowana Sztyca siodła: ZOOM aluminiowa Korba: SHIMANO FCM-171 na łożyskach maszynowych Suport: VP na łożyskach maszynowych Liczba biegów: 24 Waga: 13,8 kg Wyposażenie dodatkowe: Podpórka aluminiowa No i po pierwszej jeźdźie się zaczęło, dziwny dźwięk, który występował dość regularnie, choć nie mogłem dojść skąd dobiega. Przy drugiej jeźdźie (pierwsza odbyła się w dużym błocie) zlokalizowałem przyczynę - okazała się nią ów "podpórka aluminiowa" - czyli nożka. Była ona mocno przymocowana do spodu ramy, chodź sama wykonana była słabo, przez co przy wybojach, nierównościach ocierała o tylnie koło. Troche ciężkie dojście do śruby spowodowało że musiałem się nameczyć z imbusem żeby ja odkrecić. Kolejnym mankamentem są przerzutki - które miały być starannie wyregulowane, a najwyraźniej nie były, ponieważ już po 50 - 100 km zaczęły się dziwne zmiany biegów, ale mam nadzieje że jak pójde z nim do regulacji problem minie Następnie rama - szukałem roweru ATB, wiec szukałem ramy atb, ze zdjęć na aukcji wynikało że kształtem jest ona zbliżona do rowerów typu kellys radius, jednak ma ona kształt znacznie bardziej zbliżony do Chwinna mesa GS (zdjęcie z aukcji) Kolejna sprawa - siodełko. Cóż cudów nie można się spodziewać, ale jednak jego niewygodność daje sie MOCNO we wznaki nawet po 40km. Sumując za 900zł - nie był to chyba zbyt dobry wybór. Chodź wyglada dość porządnie, to jednak za ta kase, lub za niewiele wiekszą można było znaleźć coś lepszego. Tą krótką recencje mam w zamiarze jeszcze rozbuduwywać, jakieś zdjecia, kolejne uwagi. Prosze też moderatorów o wyrozumiałość - ponieważ moja ortografia jest słaba ale co poradze mam dysgrafie i nawet jakbym chciał to i tak błedów się nie wystrzegne. Nie ma zbyt dużo w internecie o tym rowerze, a na allegro sprzedaje się w dużych ilościach także chciałem "przestrzec" gdyby ktoś się tym rowerem interesował. Odradzam też mojego sprzedawce, który ma okropne podejście do klienta i dziecinnie podchodzi co komentarzy na allegro. ( nick bf_bike)
  5. zacząłem przyglądać się dwóm z pozoru identycznym rowerom i zauważyłem, że korby i siodełka różnią się. Który wybralibyście na moim miejscu: 1 http://allegro.pl/kands-1300-mtb-wysoka-polka-alivio-mocny-rower-i1531039354.html 2 http://allegro.pl/rower-mtb-kands-energy-1300-alivio-wysoka-polka-i1533163676.html ps. najbardziej podoba mi się kolor grafitowy, ale moja mama mówi, że tan kolor jest babski ;/
  6. osprzet dobry, ale konstrukcja juz starawa, waga spora i opory toczenia tez wystepuja spore. jak ci sie obija po kolanach to nawet duze amortyzatory nie robia wrazenia ;]
  7. przy twoim wzroscie rama 19" bylaby lepsza opcja, ale jesli przymierzales sie juz do roweru co ma 21" i czules sie swobodnie to dokładnie takowy
  8. jesli jestes w stanie znalezc w swoim przedziale cenowym level a2 to to bedzie najlepsza opcja
  9. witam czy w tej cenie ten rower jest wart tych pieniedzy? interesuje mnie rower atb http://www.forumrowerowe.org/topic/86365-rower-trek-4000/page__pid__843046#entry843046
  10. ja tak skacze od roweru do roweru i nie moge sie zdecydowac... chyba jednak postawie na hexavona v2 2010r, ze wzgledu na to ze jest tani i z tego co pisze recenzent nie ma duzych oporow... przy moim wzroscie i masie to jakos nie mam ochoty sie meczyc z przyciezkawym schwinnie mesa gs. W miare psucia sie rzeczy zawsze mozna dokupic cos lepszego. mam pytanie czy specyfikacja zmienila sie pomiedzy modelem 2010 a 2011?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...