aegis Napisano 27 Listopada 2010 Napisano 27 Listopada 2010 Witam , w zwiazku z tym ze poskładałem swojego pierwszego fulla ,zwracam sie z prośba o pomoc w ustawieniu odpowiednich ciśnien w amorach(przód Reba '09 SL i tył RP 23)- moja waga to 81kg,po niedzielnym obiadku do 83 .Kompletnie nie mam pojecia jak to ustawic(oczywiscie oprócz przeczytanych tematów na niejednym forum),wolałbym jednak skozystac z doświadczeń fachowców.Nie dysponuje równiez pompka.Oczywiscie udzielenie pomocy ,bedzie wynagrodzone ^^. Mieszkam w Mikołowie wiec podjechanie w granicach woj.sląskiego nie jest jakimś problemem.
Mod Team sznib Napisano 27 Listopada 2010 Mod Team Napisano 27 Listopada 2010 Pompujesz tyle żeby uzyskać odpowiedni SAG, czyli ugięcie wstępne. Ma to być 20-30% całkowitego skoku, dokłądnie masz to tutaj opisane: http://blogrowerowy.pl/newsletter/amortyzacja-ustawianie-przedniego-zawieszenia/
aegis Napisano 27 Listopada 2010 Autor Napisano 27 Listopada 2010 Pompujesz tyle żeby uzyskać odpowiedni SAG, czyli ugięcie wstępne. Ma to być 20-30% całkowitego skoku, dokłądnie masz to tutaj opisane: http://blogrowerowy.pl/newsletter/amortyzacja-ustawianie-przedniego-zawieszenia/ opisane pieknie ładnie ale jak ktoś tego w zyciu nie robił nigdy,wolałbym podpatrzec,wysłuchac wskazówek,przynajmniej za pierwszym razem ,niz cos spartolic
Toluz Napisano 27 Listopada 2010 Napisano 27 Listopada 2010 Co jak co ale tam nie ma szans niczego ''spartolić''.
cynamon Napisano 27 Listopada 2010 Napisano 27 Listopada 2010 Co jak co ale tam nie ma szans niczego ''spartolić''. Przecież on nie ma pompki, a bez niej nawet gdyby chciał to nic nie zrobi. Poza tym Reba ma osobno pompowaną komorę negatywną i przydało by się trochę doświadczenia, żeby dobrze ustawić ten amor. Podoba mi się Jego podejście, że chce skorzystać z pomocy kogoś doświadczonego jeżeli nie miał wcześniej styczności fullem. Widziałem już jak niektórzy samozwańczy mechanicy ustawiają swoje zawieszenia i są przekonani, że robią to dobrze. Jeżeli ktoś mu pomoże, to straci mniej czasu na eksperymenty i szybciej dopasuje zawieszenie pod swój styl jazdy. Ja kiedyś wysłuchałem uwag kumpla pracującego w serwisie, który też dużo jeździ. Pomogło mi to w odpowiednim ustawieniu tłumienia do stylu jazdy i rodzaju terenu, a moje późniejsze eksperymenty z zawieszeniem poparte były doświadczeniem kogoś mądrzejszego.
Mod Team sznib Napisano 27 Listopada 2010 Mod Team Napisano 27 Listopada 2010 No jak się ma powietrzne amorki wypada mieć pompkę. Taką Beto za ~60pln można nabyć. Tu co nieco o pompowaniu Reby: http://www.forumrowerowe.org/topic/30506-amortyzator-reba-pompowanie/
cichy66 Napisano 27 Listopada 2010 Napisano 27 Listopada 2010 Ja myśle że w tym przypadku nie mając odpowiedniego sprzętu lepiej udaś się do pobliskiego sklepu-serwisu rowerowego i tam na pewno dopompują i doradzą co i jak,tym bardziej że teraz sezon martwy na rowery więc czasu pewnie w serwisie mają więcej niż w sezonie.
aegis Napisano 27 Listopada 2010 Autor Napisano 27 Listopada 2010 Ja myśle że w tym przypadku nie mając odpowiedniego sprzętu lepiej udaś się do pobliskiego sklepu-serwisu rowerowego i tam na pewno dopompują i doradzą co i jak,tym bardziej że teraz sezon martwy na rowery więc czasu pewnie w serwisie mają więcej niż w sezonie. pewnie tak bedzie jesli nie znajde kogos chetnego kto okaze pomoc,wolałbym jednak kogos kto bedzie mi w stanie przekazac troszke podstawowej wiedzy(oprocz tego co mozna przeczytac w internecie).na pewno nie spieszy mi sie , rower szykuje na przyszły sezon.
severian Napisano 27 Listopada 2010 Napisano 27 Listopada 2010 Ja mam pompkę i foxa.No i mieszkam w pobliżu.Ale patrząc na śnieg za oknem nieprędko ruszę na jakąś wycieczkę
aegis Napisano 27 Listopada 2010 Autor Napisano 27 Listopada 2010 zawsze moge zapakowac maszyne do kombika i podjechac zaden problem,jedynie snieg troche komplikuje sprawe.Zobaczymy moze stopnieje^^
tobo Napisano 27 Listopada 2010 Napisano 27 Listopada 2010 pewnie tak bedzie jesli nie znajde kogos chetnego kto okaze pomoc,wolałbym jednak kogos kto bedzie mi w stanie przekazac troszke podstawowej wiedzy(oprocz tego co mozna przeczytac w internecie).na pewno nie spieszy mi sie , rower szykuje na przyszły sezon. Trochę cię ambicjonalnie zdopinguję: rs, tak jak praktycznie każdy producent amortyzatorów to firma amerykańska; instrukcja obsługi musi być tak napisana by jej treść był sobie w stanie przyswoić każdy nawet przeciętnie rozwinięty Yankes - bez okaleczenia siebie i zmasakrowania sprzętu Jeśli Amerykanie dają radę, ty też z pewnością dasz. Hm a tak poza tym to chyba w żadnej instrukcji obsługi nie ma właściwie opisu ani rysunków poglądowych jak obsługiwać pompkę do amortyzatora
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.