berkas97 Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Mam okazję kupić korbę SLX za 350 zł (nówkę) lub DEORE za 200 zł (nówkę). Czy opłaca się inwestować dodatkowo te 150 zł? Czy będzie widzialna jakaś duża różnica? Jeżeli tak to w czym? Czy blat 48 t nie byłby za duży do xc/enduro?
PiterForce5 Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Do enduro zdecydowanie SLX, sam niedawno kupiłem i jestem bardzo zadowolony.
Mod Team bogus Napisano 27 Sierpnia 2010 Mod Team Napisano 27 Sierpnia 2010 Jeśli nie ma żadnych przeszkód by dołożyć te 150 zł, to śmiało dołóż. Blat 48t będzie zdecydowanie za duży do enduro chyba, że tylko zjeżdżasz na tym rowerze, ale to wtedy nie będzie enduro. Potrzebujesz korby z zębatkami 44t-32t-22t.
spootnick Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Dla mnie sprawa wygląda tak że za 150 zł oszczędzasz 100 g. Dla jednych watro dla innych nie. Też uważam że bez sensu kupować z blatem 48, chyba że świadomie jeździsz z niską kadencją.
MaroS Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 na bikestacji jest fc-m542 (44t) (poza grupówka shimano z zintegrowaną osią) za 209zł z wyglądu prawie jak fc-m590 ale lżejsza o 37g
moojmisiu Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Pod rozwagę: http://www.xtrabike.webd.pl/catalog/product_info.php?products_id=77 Masa ciut większa niż SLX, a cena około 100 PLN mniejsza. SLX ma bardziej wytrzymałą środkową tarczę, do XC się nada, w enduro - nie wiem
MaroS Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 "Uwaga, podane ceny są tu nieaktualne, sklep znajduje się na nowym serwerze......"
berkas97 Napisano 27 Sierpnia 2010 Autor Napisano 27 Sierpnia 2010 moojmisiu, interesuje mnie tylko rocznik 2010 i 2009, a ten LX jest starszy, nie?
pomirot Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Polecam SLX, sam używam, a wcześniej była Dorka. SLX jest sztywniejszy. Jak nie boli 150 zł więcej to się nie zastanawiaj. Cytat ze strony Shimano: "SLX oferuje funkcje unikalne, w tym możliwość podwójnego przedniego mechanizmu korbowego, który nie występuje w XT, ani w Deore".
MaroS Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Tyle że chodzi o inny model slx'a czyli http://www.shimano-polska.com/publish/content/global_cycle/pl/pl/index/produkty_shimano/mountain/slx/product.-code-FC-M665.-type-.html
Pr5Rider Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Witam witam Było juz troche takich tematów ale nie szkodzi . Kiedys czyli jakies 6tys km temu miałem ten sam problem co ty. "Czy warto doplacic mm... to tylko korba kurcze no a moze by tak na cos innego to przeznaczyc" To jest rzecz na ktorej zbytnio nie mozna oszczedzac i akurat do SLX'a warto dopłacic jest zdecydnowanie sztywniejsza korba lzejsza i ma kompozytowa srodkowa zebatke co jest duzym plusem Slx to grupa chyba najlepsza pod wzgledem cena/jakość. Moim zdaniem brać slx a na pewno kolego nie bedziesz zawiedziony pozdrawiam
berkas97 Napisano 27 Sierpnia 2010 Autor Napisano 27 Sierpnia 2010 Ok dzięki za porady, uzbieram do SLX A jak to jest z tymi dwoma koronkami? Czy wystarczy odkręcić blat i jest git?
Pr5Rider Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Mieszkam na mazowszu i kupiłem ta korbe bo jest wytrzymała. Odkręciłem 22t był mi zbedny a w lesie daje sobie rade na sredniej tarczy Mozna zarobic na tym do 40zł jezeli sprzedasz ze srubkami jeszcze:) Bedzie chodziło bez obaw tylko przerzutka bedzie wymagała lepszej regulacji i tyle pozdrawiam
TocaS Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Proszę ostatnio znalazłem, dobra cena moim zdaniem http://allegro.pl/korba-shimano-slx-44x32x22-okazja-i1205247435.html używam i po 9200 km jeszcze żyję
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.