Skocz do zawartości

[ szosa ] Kącik szosowy


riker

Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie nie polecam tego gościa. Miałem okazję serwisować u niego rower. Koła też mi raz zaplatał i powiedziałem sobie, że ostatni raz do tego faceta przychodzę...

 

Nowe koła, w prawdzie nie szosowe, składał mi http://daveo.pl/ od nas z forum i zdecydowanie lepszy kontakt oraz lepsza jakość wykonania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, profesjonalizm oraz podejście gościa do klienta wg. mnie pozostawia dużo do życzenia. Wyglądało jakby robił mi łaskę, ze odpowiada na jakiekolwiek pytania. Rower miał złożyć w 2 tygodnie a trwało to ze 4. Jak po dwóch tygodniach poszedłem i pytam czy został złożony to powiedział, że "nie i, że nie będzie" bo coś tam coś tam... Jak zapytałem, kiedy będzie odpowiedział "nie wiem..." Gdybym wiedział, że tak będzie to bym nawet mu go nie zostawiał.

 

Gdy rower już był częściowo złożony nie podobało mi się, że stał na obręczach bez żadnego zabezpieczenia na betonie. Rawki oczywiście nie miały założonych opon, co pozostawiło ślad na obręczach. Może mój sprzęt wtedy nie kosztował grubych tysięcy, ale jak widzę, jak sprzęt jest "przewalany" jeden na drugi przez klientów to mi się to też średnio podoba.

 

Już sobie wyobrażam co by było gdybym złożył u niego zamówienie przez internet lub z tego co widzę przez telefon.

 

Do tego gościa już nie wróciłem i już nie wrócę. Po złożeniu roweru, po kilku kilometrach szprychy zaczęły wydawać dziwne odgłosy. Poszedłem później do MBike, akurat miałem blisko, i wszystko mi zrobili prawie od ręki. Problemów z kołem już również nie miałem. Przynajmniej nie robili mi łaski, że ze mną rozmawiają...

 

Tutaj jest też trochę opinii o tym "Panu": https://plus.google.com/108524340269195663073/about?hl=en&gl=pl Dziwi mnie pierwsza wypowiedź w temacie. Pewnie miał już trochę niepochlebnych opinii, skoro straszy nagrywaniem rozmów itp.

 

Koła może składa dobre, ale w moim przypadku chyba nie do końca wyszło. Może dlatego, że te pierwsze koła nie kosztowały >1000zł i się nie przyłożył a może miałem pecha. Sklepów w Krakowie, jak i osób które zaplatają koła w Polsce jest dużo, więc każdy może wybrać co mu pasuje.

Od tego czasu możliwe też, że coś się zmieniło. Jak go polecają i komuś jego serwis pasuje to też coś w tym musi być.

 

Edytowane przez syncerror
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj przy okazji odbioru roweru z serwisu (wymiana linek przed sezonem, ogólny przegląd) kupiłem na zapas tę owijkę, o której pisałem: prologo plain touch. 

Tak to wygląda (na kierownicy stara, więc troszkę sfatygowana, nowa pewnie w połowie roku będzie grana). Cena 39 zł w stacjonarnym modnym warszawskim sklepie - serwisie, więc pewnie można dorwać taniej. Jeszcze raz polecam, jak ktoś lubi grube owijki. 

 

prologo%20plain%20touch2.jpg

 

 

Może komuś się to przyda. 

pozdr

 

Fajna ta owijka, mam zamiar kupić, moje pytanie, czy wszystkie prologo są tak dobre, czy tylko ten model?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@parmenides, co możesz powiedzieć o Lugano? Czy da się na nich w miarę znośnie i bezpiecznie jeździć? Słyszałem, że słabo trzymają się nawierzchni w zakrętach (szczególnie jak jest mokro).

Rzeczywiście pomimo delikatnego bieżnika trzymają w zakrętach gorzej niż gole Ultremo. Ale da sie jeździć, bez przesady. Po prostu na zakrętach i na piasku czy kiedy jest mokra nawierzchnia, trzeba uważać bardziej niż na lepszych. To są w miarę tanie porządne opony. Ja mam wersje 25mm.

W tej cenie częściej polecane są Vittorie Rubino, których nie miałem i ja nie mogę porównać.

 

A propos opon - jestem zachwycony swoimi nowymi gumami: Vittoria Open Corsa CX. Wydaje mi sie, ze fruwam na nich.

Fajna ta owijka, mam zamiar kupić, moje pytanie, czy wszystkie prologo są tak dobre, czy tylko ten model?

Nie znam innych owijkę prologo. Ta jest bardzo fajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam porównania z innymi kapciami, bo Vittorie Rubino to moje pierwsze szosówki, ale jeździ się na nich całkiem nieźle. Rzadko łapie gumy i ładnie się toczą. Na mokrym staram się nie jeździć ale jak złapał deszcz to gleby nie zaliczyłem jeszcze (choć wtedy bardzo zachowawczo prowadzę bolida). Kupiłem je bo były polecane na forum szosowym dla ludzi szukających tanich, ale dobrych jakościowo opon.

Edytowane przez Venec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy jak bardzo chcesz sie zmeczyc.

Pomiedzy Hinhead i Dorking, po 10 latach, to chyba malo metrow asfaltu pozostalo, ktoreo nie dotknely moje kola ;)

Odcinek Surrey olimpijskie trasy 2012 z Box Hill, jedyne serpentyny w tej czesci swiata z asfaltem z F1, milo i przyjemnie od 4min:

Albo cos w stylu tough and rough Barhatch Rd. Klasyk Tour of Britain, jak gosci w Surrey.

I wiele, wiele innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest jakas konkretna trasa, tylko przyklad tego, co mozna znalezc w tej czesci swiata. Np wspomniane wyzej miejscowki sa oddalone od siebie o ok 24km, a pomiedzy nimi jest wiele innych ciekawych miejsc.

Jak masz zamiar podjechac tu samochodem, to latwe do znalezienia miejscowki z parkingami: Newland's Corner Guildford A25:

https://www.google.co.uk/maps/@51.2364337,-0.5199843,14z

Lub pod Box Hill Rykas:

https://www.google.co.uk/maps/@51.2561948,-0.3214573,16z

 

Cala A25 od Newland's Corner do Dorking jest pelna atrakcji, trzeba tylko zjechac gdzies w boczne drogi albo na polnoc, ostrzejsze podjazdy albo na poludnie lagodniesze ale i dluzsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. To mój pierwszy post w tym dziale więc proszę o wyrozumiałość :)

Póki co niestety nie mogę sobie pozwolić na zakup szosówki, ale ostatnio zacząłem się bardziej nimi interesować.

Niestety nie miałem nawet nigdy do czynienia z takim rowerem.

Mam do was dwa pytania.

1. Jakie ciśnienie pompuje się do takiej opony typowo szosowej ?

2. Jaki jest koszt roweru szosowego takiego max pro ? Np takiego na jakim jeździ R. Majka :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie w oponach to od 6 barów/atmosfer w górę - zależnie od zaleceń producenta, szerokości opony itd. Zdecydowana większość ludzi jeździ w zakresach 8-10 barów.

Rower pro

 

http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/road/tarmac/sworks-tarmac-duraace

plus minus parę tysięcy, zależnie od producenta.

 

Do normalnej satysfakcjonującej jazdy cenę zakupu można przekroić na 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...