Skocz do zawartości
1415chris

[8282,9g] Pronghorn XC SW Race by 1415chris

Rekomendowane odpowiedzi

1415chris

Jaka przesada, kup sobie fula i zobaczymy, tzn uslyszymy... :voodoo:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wojtekkrakow

Można się przestraszyć jak niektóre ramy potrafią pływać na boki :voodoo:

 

Że sobie pozwolę na offt..

No ja tak testowałem swoje rowery i o dziwo full jest spooooro sztywniejszy niż mój poprzedni sztywniak.

Edytowane przez wojtekkrakow

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rulez
Taa to jeszcze dorzuc life waranty i bedzie cacy...

poza tym konstrukcja jak tysiace innych.....

Oooo , strasznie się przejąłeś swoją ramą, a mi sie poprostu nie podoba :voodoo: , wolno mi ???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

Rulez z calym szacunkiem ale to Ty sie przejmujesz i nie tylko w tym temacie wiec chlopie wyluzuj, zanim atmosfera zagestnieje... jak masz cos konstuktywnego do powiedzenia to bardoz prosze a jak nie to chyba jestes na tyle rozsady zeby wiedziec co zrobic, zeby nie byc doslownym...

 

Wracajac do tematu...

Kubus18, wojtekkrakow, nigdy tego nie robilem, ciekawe, mam jeszcze speca i tak jak mowi wojtek spec wygina sie duzo bardziej niz ten full, roznica jest spora, a dla mnie spec jest wyznacznikiem sztywnej ramy...

Edytowane przez 1415chris

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość R3surrection

czekaj aż się po kostce brukowej przejedziesz :voodoo:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

Nie jezdze po kostkach asfaltach itp ale gdyby to chyba bedzie nieco bardziej komfortowo niz na ht...?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kubus18

 

Wracajac do tematu...

Kubus18, wojtekkrakow, nigdy tego nie robilem, ciekawe, mam jeszcze speca i tak jak mowi wojtek spec wygina sie duzo bardziej niz ten full, roznica jest spora, a dla mnie spec jest wyznacznikiem sztywnej ramy...

Ja po zbadaniu 2,2 kg ramy Kellysa HT i 2.6 kg ramy Gianta full(z damperem) również mam odczucia wyższej sztywności fulla...zastanawia mnie jak to możliwe, w końcu Gianta mam dość mocno wycieniowanego...wydaję mi się że to dzięki zawiasom całość konstrukcji się dodatkowo usztywnia, dla przykładu C'dale Rush jest zdecydowanie bardziej "elastyczny"(tylko 1-zawias). Teoretycznie im full sztywniejszy tym lepiej dla dampera, gdyż działają na niego mniejsze siły boczne, co może wydłużać jego żywotność.

 

P.S. Kostkę brukową to wybiera elastyczność włókien węglowych, wyściółka siodła, wkładki w spodniach, chwyty na kierownicy...amortyzacja nie zajmuje się takimi pierdółkami.

Edytowane przez Kubus18

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość R3surrection

miałem na myśli carbonową ramę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tomeks
P.S. Kostkę brukową to wybiera elastyczność włókien węglowych, wyściółka siodła, wkładki w spodniach, chwyty na kierownicy...amortyzacja nie zajmuje się takimi pierdółkami.

 

Moja sie zajmuje post-69.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mendoza

Jeden z niewielu filmików na temat tej ramy.

Zdaje sie że z pracą dampera bedzie wszystko wporządku:)

 

 

Pozdro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mako7

Opinie na temat tego DT są tak skrajne że już się zastanawiam czy te pozytywne to nie jest tylko "tłumaczenie" sobie wydanej kasy. Na pewno jest lekki...

 

Mam nadzieję że kolega nam się pochwali co i jak..., jak już złoży się....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

Ale do takich skrajnosci to juz powinnismy sie przyzwyczaic.

 

Taka sama historia z opiniami na temat roznych amorow, siodelek, manetek, shimano vs sram itd itd.

 

Jakby tak wszystkich sluchac na serio.... :)

 

Poza tym dla mnie to pierwszy full na jakim bede jezdzil, wiec moje opinie beda raczej malo warte.

I moze dobrze bo nie mam zadnych wygorowanych oczekiwan odnosnie dampera, bardziej mnie interesuje jak cala rama bedzie sie zachowyac.

 

To jest rower do scigania nie do komfortowego przemieszczania sie.

Edytowane przez 1415chris

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mako7

To fakt, ja sam na DT pewnie pojeżdżę w święta bo dane mi będzie testowanie Mojo SL a znajomy ma w nim takowego i jego opinia jest pozytywna, a nie ma tendencji do przesadyzmów tym bardziej że wiem że ma też RP23 a jednak wrócił do DT.

 

Ale czekam na twoja opinię. Choć może to jest tak jak z tym faktem że "jedni lubią blondynki a inni brunetki"..., ja tam nie wiem wszystkie lubię... :woot::devil:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

jeszcze raz ufff... po tygodniu ciezkiej 'pracy' prawie wszystko zamowione, zostaly jeszcze tylko stery, tzn byly z rama ale 17g mozna lzej... :rolleyes:

 

Teraz tylko czekac az graty zacznal splywac.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

07122009856.th.jpg 07122009857.th.jpg 07122009858.th.jpg

 

;) ???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mati199

Ile to ustrojstwo waży ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

Za duzo...1390g

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mati199

Według mnie jak już robią lekkiego sprzęta, stricte do wyścigów to dlaczego nie sklepią go z carbo rurą ?

 

Oczywiście waga z ori długością rury ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wojtekkrakow

Za duzo...1390g

 

Chyba nie śledziłem dokładnie wątku...

Ale jakiej wagi się spodziewałeś?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

Jak to jakiej... nizszej ;)

 

Duriny sl, nie wiem jak inne magurowate, mialy to do siebie ze w 'duzej ilosci' ich rzeczywiste wagi byly mniejsze od deklarowanych.

 

Ale bedzie drugie podejscie amor odeslany, wkurzyla mnie ta waga :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mati199
Ale bedzie drugie podejscie amor odeslany, wkurzyla mnie ta waga ;)

 

Hmm :) Skoro lubisz takie wagowe eksperymenty to może było się pchać w R7 Carbon ? Ale twoja waga by go zabiła ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1415chris

No dobra widze ze nikomu nic nie przeszkadza...... podpowiedz - co jest nie tak z tym amorem?

Pomijajac jego wage ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marsman

oleju brak??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kubus18

Uszczelka poszła?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DAMIAN24

brak jakiejś regulacji? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×