Skocz do zawartości

[9801g] Giant XTC Carbon


Gość R3surrection

Rekomendowane odpowiedzi

Gość R3surrection
Napisano

Z założenia rower ma być solidny ale bez zbędnych gramów gdzie nie musi ich być.

W planach kokpit wcs white albo boplight race, choć będę tęsknił za szeroką kierą....

opony będą pewnie Mezcale + RoRo, ogólnie lightowania tego elementu nie będzie w rodzaju FF albo FW 330...

dalej korba-będzie kasa-będzie lekka. Na 100gram lżejszą zmieniać nie będę. Dalej już nie ma zbytnio czego wymienić. Miałem brać R7 MRD ale jednak fox dla mnie znacznie lepiej pracuje.

 

 

Rama: XTC carbon L 08 + bottom bracket + clamp: 1536

Amortyzator: Fox RL 100 1555g / Reba Team Popolock 1650g

Stery: Accent 78g

Mostek: Race Face Evolve xc 120mm 31.8 184g

Kierownica Pro XCR 660 31.8 25mm 227+6g bar ends

Opony: NN 2.25 EVO / RR 2.1 EVO 559g/569g------444g/432g

Dętki - Schwalbe XXX-light 102g+102g

Obręcz przód: Mavic XC 717 732g

Obrecz tył: Mavic XC 717 860g

Piasta przód: XTR 975 inc

Piasta tył: XTR 975 inc

Szprychy: DT Revo 1.8-1.5-1.8 inc

Korba: Shimano Deore HT 893g

Suport: Race Face inc

Pedały: CB Egg Beatter C 286g

Kaseta: Shimano SLX 11-28 220g

Łańcuch: SRAM PC 950 273g

Spinka: SRAM Powerlink inc

Pancerze: Nokon 77g

Przerzutka przednia: Sram X-9 167g

Przerzutka tylna: Sram X-9 GS 220

Hamulec Przedni: Avid Elixir 244

Hamulec tylny: Avid Elixir 256

Tarcze: Shimano XTR 160/140 108+135 + adapter tył 36g

Manetki: Sram X-9 246g

Sztyca: Thomsion Elite 30.9 410 setback 265g

Siodło: SI SLR XC Gel Flow 181g

Linki:incl

Osłonka: 15g

 

Wynik light:9783g

Wynik terenowy:P(NN+ koszyk ,osłonka):10035g

Gość R3surrection
Napisano

ewoluuje :rolleyes: jednak na razie jest finalny. Z czasem kokpit i opony

Gość R3surrection
Napisano

no na pewno tłumi drgania...i to nie jest mit :rolleyes:

Gość R3surrection
Napisano

zdjęcia jutro bo było już ciemno, wstępna jazda, ostre hamowanie elixirami i koła się nie rozsypały a mam 90kg :rolleyes:

Napisano

A ile ty ważysz, bo wysoki to jesteś , te kółka to pod wagę max 75 kg. , w dodatku DT nie zaleca szprych Revolution pod tarcze :rolleyes: , dla mnie przy >80 kg takie kółka były mocno wiotkie (taki zestaw tylko na obręczach DT 240 pod V-ki oddałem synowi - 53 kg. u niego się sprawdzają :P )

 

Czy Revo 1.8 nie będą za słabe? Jestem ciekawy ile mogą udźwignąć z tarczami, bo sam sie zastanawiam nad 2.0 w przednim kole (a ważę 87 kg).

Nie radzę,przeczytaj co napisałem powyżej :)

Napisano

Nie ma obręczy DT 240. Co miałeś na myśli?

Taki zestaw tylko piasty dt 240 :)

Nie jest dla spaślaków > 75 kg. :rolleyes:

 

Spaślakom pozostaja szprychy DT Supercompetition ;)

I radzę pozostać przy obręczach 719, panie spaślak (bez urazy, sam podobnie ważę :P )

Napisano

:rolleyes: Hehe, nie jest ze mną tak źle. Mam 185cm i ciężkie kości :) Chociaż fakt, mam małe obawy przed xc717. Może jednak wezmę DT 4.2D ? Hmmm... Poszukam jeszcze info o wytrzymałości Revo, zanim się zdecyduję.

@R3surrection - Czy kierowała Tobą tylko chęć maksymalnego wylajtowania kół? Przynajmniej na tył od kasety bym dał Compy (a może nawet mosiężne nyple :P )...

 

Jeśli mógłbym coś zasugerować, to w pierwszej kolejności zmieniłbym mostek i suport (suport RF sam mam i wiem, że spokojnie 20g mniej może być, nie wiem po co robią takie ciężkie). A co do korby, to chyba zapomniałeś dodać właśnie wagi suportu (info z pierwszej ręki - 112g)? W takim wypadku zmiana na powiedzmy Aerozine FX byłaby całkiem na miejscu :P

 

Ps. Aha, zwracam honor ;) , suport jest zaznaczony przy ramie.

Tak w ogóle, jaki to rozmiar?

Gość R3surrection
Napisano

stara L-ka czyli +- obecna XL tyle co do rozmiaru

a propos kół....dosyć miałem słuchania ludzi którzy revo na oczy nie widzieli jako i sam nie widziałem :rolleyes: WIęc zamiast słuchać kupiłem koła :) zobaczymy co się będzie działo.

a mostek i kiera polecą, tylko nie mogę znaleźć fajnej prostej o długości 600mm....

Napisano

ja ważę koło 75 kilo i w czasie jazdy asfaltowej w zakrętach czuć było że szprychy się poddają - magnes zaczepiał o odbiornik oddalony normalnie ok 3 mm. szprychy dt revo, obrecz mavic xm 317, extremistą nie jestem,

w mailu od whizz wheels - chyba największej niemieckiej firmy zajmujacej sie budową kół na zamówienie - odradzali do hamulców tarczowych revo a na to miejsce sugerowali supercompy.

Napisano

Jeżdżę na Revo na tarczach i nie narzekam ale ważę trochę mniej. Może coś ze stajni Sapim?

Co do korby słyszałem, że ta korba jest wiotka ( w porównaniu do Shimano). Według mnie Noir będzie dobrym wyborem.

 

A tak w ogóle fajny rowerek wyszedł w rozpisce, ciekawe jak zdjęcia:)

  • Mod Team
Napisano

Dt revo na tarczach pod osobę 90kg to jak na moje oko przesada ale wolnoć tomku w swoim domku :D Choć niby obręcze mocne - sama ich masa to prawie 1,6kg !

 

W rozpisce są 2 amory mógłbyś wyjaśnić ;>

 

R3surrection podeślij mi na pw lub gg rozpiskę ułożoną alfabetycznie to podmienię.

http://www.forumrowerowe.org/topic/46206-zasady-dodawania-projektow/ ;)

Napisano

IMO nie pasują mi w nim dwie rzeczy:

- pacerze bym wymienił na czarne alebo dodał więcej złotych akcentów

- przewd hamulcowy z przedniego hamulca jest chyba za długi

 

Pozatym fajny

Gość R3surrection
Napisano

kable do skrócenia, nokony miały być złote bo to rower cygana xD dojdą śrubki rogi pewnie zaciski złote...

ale kokpit hmm... myślicie że biały nie będzie odpustowy?

Napisano

Ja bym dobral kolorystyke kokpitu do ramy, ale to marzenie tylko tych ktorych stac na takie zabiegi jak ponizej.

Przod - jasny bialy kokpit, bialy mostek, kiera moze byc czarna, biale rogi, z przodu RoRo z bialym paskiem, bialy elixir (:D)

Tył - czarno pod rame, czyli sztyca, siodlo, czarny elixir (Wiem ;)), czarna oponka

 

Czarno Bialy koszyk na podsiodlowce

Bialo Czarny koszyk na dolnej rurce

Brakuje czarnych sprzych, jak chcesz zlote akcentyw rowerze to zlote nyple, srubki, zaciski i pancerze.

Napisano

Ciekawie to kolorystycznie wymyśliłeś, zastanawiam się jakby takie zestawienie na żywo wyglądało. Ja myślę, że przy biało-czarnej ramie biały kokpit nie będzie bardzo odpustowy

Napisano

Nie uważam mojego kokpitu za odpustowy a mam podobnie jak napisał wyżej Sorcerer :) ogólnie to siodło mam białe zamiast czarnego i też wygląda cool. Biała kiera to przesada, wystarczy spojrzeć na jeden z rowerów Focus'a gdzie wsio jest białe i wygląda odpustowo.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...