Skocz do zawartości

[koła i opony] Koła i opony crossowe "dla grubych"

pawelek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Szanownych Forumowiczów!

Od kilku lat jestem szczęśliwym posiadaczem Kellys Stylus (ten szary z zółtymi lamówkami - to chyba model 2005).

W każdym razie rower kupiony wcześniej mimo problemów z nylonowymi kółkami wiernie mi służył i robiłem nim czasem do pracy i 50 km dziennie (w obie strony). Centrowanie kół co 2-3 miesiące i wszystko grało. Teraz niestety trochę się rozrosłem. Potrzebuję do tego rowerku nowych kół, opon i dętek chyba, które wytrzymają mój ciężar bagatela 140 kg. Mam również 2 metry wzrostu i zastanawiam się czy ten rowerek nie jest na mnie za mały czasem :P no ale jeździło się ok...

Jestem totalnym amatorem i nie znam się na rowerach ani trochę. Liczby które odczytałem z obecnych kół to 700/38C, 622/19, Kellys :P są tam jeszcze numerki dot. ciśnienia w kole, ale myślę, że przy wymianie nie są istotne. Jak w temacie proszę o pomoc w dopasowaniu mi do tego rowerku takich kół abym mógł w miarę komfortowo jeździć po asfalcie/lesie. Nie wykonuję żadnych wyczynowych zagrywek, prosta - dość szybka jazda. Najmilej widziany jakiś link do kół lub dokładne dane, które po przekazaniu w serwisie umożliwią mi zamianę kół i opon na nowe.

Maksymalna cena jaką chciałbym dać za oba koła to 200 zł, z drobną negocjacją do góry...

Pozdrawiam

P.

Napisano

Za 200zł to starczy ew na szprychy i ich zaplecenie. i to bym proponował. Przepleć koła na szprychy Dt Champion u osoby, która zna się na rzeczy. Nowe mocne koła to wydatek rzędu kilkuset zł.

A opony i dętki. Zwyczajne uzywaj, tylko pompuj na górną granicę ciśnienia.

Napisano

Witam!

Opony pompuje na maksa :) Trochę mnie przerażacie, bo rower kosztował coś cirka 1000 zł :), czyli za chwilę koła będą warte więcej niż cały rower.