Skocz do zawartości

[wybór korby]tanio i lekko/drożej lepiej?


Elo78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , nosze sie z zamiarem wymiany mojej korby tuvativ firex gxp , ze względu na nieopłacalny suport (koniecznosc kupowania całego pakietu przy wymianie) i tej gigantycznej szpary między prawym ramieniem a miską.Rower bedzie rozebrany w celu kuracji odchudzającej i niektóre cześci do niego nie wróca wiec chciałbym też "zaatakowac korbe" .Chciałbym dokonac wymiany na jakąś korbe która będzie sztywna i lekkka (im sztywniejsza tym lepsza). Najrosądniejszym rozwiązaniem wydaje sie zakup kompletu SH lx bądź xt. Coraz cześciej jednak zastanawiam sie czy dałoby się znaleźc jakis fajny zestaw z dobrą wagą, opinia za małe pieniądze. Właściwie chodzi o ramiona i suport. Macie może jakieś pomysły? Dodam , że waże w sezonie 81-82 kg. Prosze o wyrozumiałosc apropo mojej nieprecyzyjnosci , jestem zielony w temacie korb. Będe wdzięczny za pomoc , pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bierzesz pod uwagę Shimano i chcesz w miarę lekko i sztywno to XT 2008, ale nie wiem jakie to są dla Ciebie rozsądne pieniądze ?! I jaka waga jest według Ciebie "dobra" ?! musisz sprecyzować, bo nikt tutaj wróżką nie jest.

Shimano poszło 30-40% do góry, także musisz się liczyć że kupując nowe (sklepowe) części tej marki wybulisz trochę więcej.

 

Sam jeżdżę na XT 08 i jestem super zadowolony, sztywne korby z całkiem niezłą masą. Na innych tego typu nie jeździłem także nie będę Ci wciskał kitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa , apropo Lx , czy xt to miałem na mysli te starsze modele czyli do 300 zł , w przypadku taniego zestawu cos do 200 zł z suportem , waga do 800/850 , nie wiem czy się tutaj nie kieruje sloganem "takie rzeczy tylko w erze" dlatego zdaje się na wasze opinie , jak wspomniałem wcześniej jestem zielony w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, takie rzeczy tylko w erze ;)