Elo78 Napisano 30 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2008 Witam , zakładam temat , który świeżbił mnie od dawna:D. Czy ktoś z was składał amortyzator lub miał z takim styczność , chodz mi o amortyzator składany z różnych części. Jak to działa w praktyce , czy trudno spasować części i ogólnie jak to wygląda? Może znacie jakieś przepisy na udane projekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sel Napisano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2008 Wątpie żeby był jakiś tutaj Jak już to wymieniona pojedyńcza część. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fylyp Napisano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2008 widzalłem pare składanych dolnych goleni od bombera z jakimś foxem. sam próbowałem połączyć pike z dj'em http://filipek88.pinkbike.com/blog/pikeXdj.html tutaj conieco o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sel Napisano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2008 Imho fylyp takie cuś może być niezbyt trwałe ;-) Mimo wszystko różnica w średnicy goleni o 0,2 może już być znaczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fylyp Napisano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2008 w jaeździe nie testowałem, na sucho nie było czuć luzów żadnych. ale też uważam że to nie to samo co oryginalnie. i 0,16 mm różnicy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sel Napisano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2008 Zaokrągliłem ;-) Ba ja bym bał się jeździć ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 A czy uzycie dolnej pólki z amortyzatora dwupółkowego w normalnym amorze sprawdziłoby sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morf99 Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Był już temat o tym. 1 półka z widelca 2 półkowego jest słabsza niż z jedno półkowego. gdyby ten widelec służył do spokojnej jazdy po szosie to może i by wytrzymał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 dolna połka z dwupółkowca jest zazwyczaj węższa niż korona jednopółkowca - przede wszystkim szerokość gniazd mocujących rury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Mnie zainspirowało to zdjęcie (RS judy przerobiony na powietrze z wymienną koroną) , nie wiem czy to istotne ale gdzieś widziałem połaczenie dolnych goleni mazoochi z górnymi od foxa. No dobra to ja może sie zdradze , ponieważ chciałbym mieć lekki amorek w ramach odchudzania roweru małym kosztem i plan mój jest taki aby dorwać bebechy z sida i włozyć je do innego modelu rock shox prawdopodobnie będzie to rs judy i chciałbym własnie ta korone ze sterówką aluminiowa i możliwoscia odkrecania goleni. Wiecie może gdzie dostane taka korone lub z jakiego amorka zaporzyczyć takową? Może coś ze starszego Mazoochi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2008 Szkoda ,że nikt sie nie wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morf99 Napisano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2008 Jeżeli chcesz lagi dolne od RS'a to nie wiem czy lagi górne od Marzoka ci będą pasowały ze względu na rozstaw. Tobo może i masz rację, ale ja nie jestem do tego zbyt przekonany. Po prostu musiał by się o tym przekonać praktycznie a nie teoretycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QóBa Napisano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2009 Podepnę się pod temat. Kupiłem rower Merida Sub 20-V. Przy montażu koła przedniego odwróciłem rower do góry nogami i zauważyłem, że z amortyzatora przedniego, w jednej z rur wystaje gwint śruby a w drugiej rurze (ramieniu amora) jest tylko pusta dziurka bez tego gwintu. Do czego to jest? Na pewno nie do montażu koła, ale przykuło to moją uwagę, że jedna jest a drugiej nie ma Nie wiem czemu ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2009 Pivoty hamulców V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2009 i na czym by trzymal jedno ramie hamulca? na powietrzu? mu raczej chodzi o te sruby od dolu goleni. one trzymaja gorne golenie... generalnie powinny byc dwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morf99 Napisano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2009 żeby rozwiać wszelkie wątpliwość najlepiej jak byś dał foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QóBa Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Zdjęcia Tak wyglądają górne pokrętła od amora (do czego one służą tak BTW?): A tak ta śrubka i dziura od śrubki: Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Te pokrętła to prawdopodobnie regulacja twardości (a właściwie jedno z nich) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QóBa Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Rozumiem, że po tej stronie po której jest śrubka reguluję twardość, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.