josh Napisano 22 Grudnia 2007 Napisano 22 Grudnia 2007 Witam Przeszukałem forum ale nic nie znalazlem w temacie. Mam problem z linkami w tarczowkach mechanicznych. Tylna jest strasznie luzna, zeby zaczac hamowac musze prawie klamke do gripa docisnac. Probowalem to regulowac dokrecajac srobe przy hamplu ale niewiele to dalo - sroba regulujaca jest juz na maxa wkrecona. Regulacja przy klamce przynosi podobne efekty, Jak jeszcze mozna to podciagnac?
Mod Team bogus Napisano 22 Grudnia 2007 Mod Team Napisano 22 Grudnia 2007 Może poprostu odkręć linkę od zacisku i ją podciągnij. P.S. Mam nadzieję, że o to Ci chodzi. Pozdrowionka
NeZ Napisano 22 Grudnia 2007 Napisano 22 Grudnia 2007 w sumie racja... Ale zrób to tak: odkręcasz linke przy klamce hamulca niezaciśniętej, kombinerkami naciągasz linke i ciągle naciągając zakręcasz śrubę. Przydaje sie trzecia ręka do kombinerek, ale samemu sobie też można poradzić
josh Napisano 22 Grudnia 2007 Autor Napisano 22 Grudnia 2007 w sumie racja... Ale zrób to tak: odkręcasz linke przy klamce hamulca niezaciśniętej, kombinerkami naciągasz linke i ciągle naciągając zakręcasz śrubę. Przydaje sie trzecia ręka do kombinerek, ale samemu sobie też można poradzić Rewelacja - wielkie dzieki, to było wlasnie to. Wielkie dzieki za szybkie odpowiedzi ;-)
Mod Team bogus Napisano 22 Grudnia 2007 Mod Team Napisano 22 Grudnia 2007 Nie ma sprawy. Życzę miłej i udanej regulacji.
proxx Napisano 22 Grudnia 2007 Napisano 22 Grudnia 2007 ja tak tylko na zasadzie wskazówki do wskazówki: ja to robiłem tak - można sobie bez problemu poradzić bez kombinerek i trzeciej ręki. śrubę regulacyjną klamki ustawiasz mniej więcej w środku, klamka niezaciśnięta, palcami lewej przekręcasz lekko ramię zacisku w lewo (prawą ręką możesz trzymać linkę, żeby nie wchodziła do pancerza). teraz skręcasz śrubę trzymającą linkę i puszczasz zacisk. ramię zacisku wróci do normalnej pozycji, naciągając przy okazji linkę. warto robić to z głową, bo można przesunąć ramię za mocno:P ustawienie śruby regulacyjnej w środku pozwala w takim przypadku trochę popuścić sposób ten świetnie się sprawdza w przypadku avida bb5 i innych bez regulacji lewego klocka, ale ja stosowałem we wszystkich mechanikach.
uchmanek Napisano 23 Grudnia 2007 Napisano 23 Grudnia 2007 ustawic zacisk tak, zeby nieruchuomy klocek byl ROWNOLEGLE dfo tarczy w odleglosci 0,5-1mm. potem wybierac luz linki barylka.
PrzYm Napisano 22 Kwietnia 2008 Napisano 22 Kwietnia 2008 Witam Mam taki problem z bb5. Raz jadę sobie rowerem , hamuje... i trzask z hamulca:/ Hamulec mi teraz nie odbijało ze spr stało. Nie wiem jak to naprawic:/ Moze Wy wiecie?????? Z góry dzięki za odp:)
Mryous Napisano 24 Kwietnia 2008 Napisano 24 Kwietnia 2008 Może bym wiedział, jak bym zrozumiał o co chodzi... Napisz po Polsku...
PrzYm Napisano 25 Kwietnia 2008 Napisano 25 Kwietnia 2008 Sory, ze szkolnego kompa pisałem a tam się coś chrzani jak się polskie znaki piszę. Coś mi się z hamulcem stało. Raz jak zahamowałem to mi coś tam pyknęło w hamulcu i teraz on nie odbija i muszę ręcznie klamkom go zwalniać. Pewnie coś się stało z sprężyną w środku ale nie wiem co i nie wiem jak to naprawić:/ Rozumiesz??
Mod Team bogus Napisano 26 Kwietnia 2008 Mod Team Napisano 26 Kwietnia 2008 Najlepiej rozkręć zacisk na części pierwsze, wyjmij też klocki. Zobacz czy tłoczek się porusza i czy się chowa. Jeśli nie to psiknij go czymś, może się rozrusza.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.