Skocz do zawartości

Mryous

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika Mryous

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. A dobrze Po tygodniu spędzonym w górach jestem zadowolony. Rower, w tej konfiguracji nadaje się i do podjeżdżania i zjeżdżania. Rower się świetnie sprawdzał na szybszych zjazdach, jest stabilny, ale z drugiej strony ciężko wejść w zakręt bez mocnego pochylenia. Poza tym przydałby się dłuższy mostek, ponieważ na podjazdach przednie koło jest zbyt odciążone. Myślę, że 70-80mm by się dobrze spisało. Cały czas kombinuję z odpowiednim ciśnieniem, ale to nie jest łatwa sprawa. Jeśli wie ktoś jak ustawić damper pod moje 60kg, to piszcie. U mnie cały czas jest albo za miękko, albo za twardo...
  2. Gdzie można dostać taką pastę? Może to pomoże w moich strokerach...
  3. A mnie zaczynają denerwować.. Piszczą na zjazdach, mają średnią siłę hamowania... Nie wiem, może zmiana tarczy z tyłu na 180 pomoże, ale coraz bardziej skłaniam się do wymiany na Avid Elixir...
  4. I nie tylko w hayesach Jeździłem na kilku różnych hamplach i jak do tej pory wszystkie dzwoniły (Hayesy, Shimano, Avidy)
  5. A masz może pompkę do amorków? Jeśli tak, to daj znać na gg, co?
  6. Kolejna jazda za mną - Schwefel, przepraszam, ramka pompuje, ale tylko jak się pedałuje jak idiota (naciskając bardziej na zawieszenie niż na "łańcuch" ). Podczas normalnego pedałowania jest git, nawet na stojąco. (sprawdzane z tą przewspaniałą opaską ). I coraz lepiej widzę, że duuużo regulacji przede mną...
  7. Damper jest napompowany pode mnie, ale nie jakoś zabójczo mocno. Chwilowo nie mam pompki do amora, więc nie miałem jeszcze czasu się z tym pobawić. Może jak nabiję trochę więcej powietrza, to będzie lepiej (chwilowo mam ustawiony na pluszowo ). Zresztą - Schwefel, jeśli nawet pompuje na normalnym, w pełni odblokowanym ustawieniu, to możesz jeździć na trybie gate. Troszkę upośledza pracę zawieszenia, ale to chyba normalne w platformach Jak dorwę się do pompki to obiecuję więcej informacji nt. pompowania itp. BTW, widać, że ten rower niecałe 2 lata temu był Krossem Sign DS?
  8. rama: Haro Werx Xeon 16" widelec: Manitou Sherman Flick 150mm-110mm tłumik: Rock Shox Pearl 3.3 stery: FSA Orbit MX mostek i kierownica: Truvativ Hussefelt gripy: Prodigy, białe hamulce: Hayes Stroker + tarcze 203 (avid)/ 160 (hayes) przerzutka tył: Shimano XTR 960 kaseta: Shimano Tiagra łańcuch: Shimano HG-73 manetki: XT 08 - sztuk jeden koła: chwilowo Alexrims DM24 + Novatec + DT opony: Continental Diesel 2.5 korba i suport: Deore LX Hollowtech II pedały: NS Bikes Pancake, białe sztyca: Truvativ XR siodło: WeThePeople Jakiś czas temu przestała mnie kręcić grawitacja, a po wyjeździe do Krynicy wiedziałem, że chcę jeździć enduro i... No i właśnie powstał ten rower. Trochę ze starych części, trochę z nowych. Trudno określić jego specjalizację, dla jednych to już jest zjazdówka z małym skokiem, dla innych (w tym dla mnie) rower do enduro. Priorytetem była dobra zabawa na zjazdach, niezła wytrzymałość, i (o ile to możliwe) jak najniższa masa. Ze złożeniem całości do kupy czekałem na nową ramę. W czwartek przyszła paczuszka ze stanów i... gotowe Mi się rower bardzo podoba, jestem zadowolony. Do wymiany zostało dosłownie parę rzeczy, ale poza kołami to są tylko pierdoły. Po pierwszej jeździe: -rower jest bardzo zwrotny, dużo bardziej niż na poprzedniej ramie (Dangerous Mike DS3.0 ^^) -z taką sztycą jaka jest, jest dla mnie troszku za duży, trzeba skrócić sztycę o parę centymetrów. -wszystkie spawy są naprawdę dobrze wykonane, zawieszenie nie ma luzów. Jeśli chodzi o estetykę ramy to bym ocenił na 10/10 -zawieszenie wybiera co trzeba, jest naprawdę mięciutko. -niestety przy pełnej pracy zawieszenia damper pompuje. Zmiana trybu na oznaczony jako "gate" na damperze (3-way switch to cudo ) pomaga. Damper jest troszkę mniej czuły na małe nierówności, ugina się przy troszkę mocniejszych uderzeniach, ale wcale nie pompuje (nawet podczas sprintów na stojąco). Czeka mnie jeszcze trochę zabawy z ustawieniem zawieszenia, przede wszystkim z reboundem, ale do tego przydałyby się góry. Może w przyszłym tygodniu zaliczę kampinos i zdam relację, a już 22.06 wyjazd do Krynicy i prawdziwy test roweru w górach Zdjęcie roweru:
  9. Oslonke w sensie ze rockring? Napisz jaka korbe masz w tym A4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...