Slawek_l_83 Napisano 24 Lipca 2007 Napisano 24 Lipca 2007 Mam do was pytanie czy ktoś już zmieniał zębatkę 44T w tej korbie? Bo jak patrzyłem w sklepie w katalog to ta korba nigdzie nie występuje Są tylko tarcze do FC-M 540, FC-M570/571 i którą tu wybrać??? Ja nie mam pojęcia więc się pytam, bo każda korbinka koło mocowania 4 śrub ma inny kształt dopasowania do połąka. Dzieki pozdro.
Adamicki Napisano 24 Lipca 2007 Napisano 24 Lipca 2007 Wprawdzie nie zmieniałem nigdy zębatki w swojej 572, ale pewnie kiedyś będę więc temat też mnie interesuje. Znalazłem taki link, ale strasznie drogo sobie życzą, wychodzi, że sama korba tańsza od zębatki. http://arnik.freshsite.pl/product_info.php...roducts_id=3804
manio49 Napisano 24 Lipca 2007 Napisano 24 Lipca 2007 bo to do xt a po co kombinować - bedzie pasować to: http://allegro.pl/item214830669_zebatka_sh...80_4_sruby.html
Slawek_l_83 Napisano 24 Lipca 2007 Autor Napisano 24 Lipca 2007 Ojj nie wiem czy ona będzie pasować z tego względu, że przy mocowaniu śrub jest innaczej "chyba" wyprofilowane. A tutaj korba http://www.fa-technik.adfc.de/Hersteller/S...I/FC-M572-G.jpg a tutaj korba 580 http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...hl%3Dpl%26lr%3D I mi się wydaje że są inne te zębatki. Z tego co już znalazłem to z 571 będzie pasować lecz tarcza kosztuje aż 93zł
Adamicki Napisano 24 Lipca 2007 Napisano 24 Lipca 2007 bo to do xt Jakiś błąd na stronie w takim razie. Bo rzeczywiście kształt na zdjęciu inny niż w 572.
Rulez Napisano 24 Lipca 2007 Napisano 24 Lipca 2007 Kształt tarcz nie ma nic do rzeczy , ważny jest rozstaw srub 104/64mm. , a ten był inny tylko w XTR-ach do ub. roku , teraz nawet tarcze XTR pasują do Deore , ostatnio awaryjnie założyłem środkową tarczę z korby RPM do korby XT - nie było problemu
Slawek_l_83 Napisano 24 Lipca 2007 Autor Napisano 24 Lipca 2007 Kształt tarcz nie ma nic do rzeczy , ważny jest rozstaw srub 104/64mm. , a ten był inny tylko w XTR-ach do ub. roku , teraz nawet tarcze XTR pasują do Deore , ostatnio awaryjnie założyłem środkową tarczę z korby RPM do korby XT - nie było problemu Jesteś pewien na 100% Szkoda, że neie mam gdzie dostać tarczy od xt bo bym sprawdził
Rulez Napisano 24 Lipca 2007 Napisano 24 Lipca 2007 Jestem pewien, że tarcze z korby RPM oraz z korby FSA pasują do korby XT , oraz tego, że tarcze XTR były testowane na korbie XT , oraz tego, że tarcze LX można założyć do XT i XTR
Bizon Napisano 25 Lipca 2007 Napisano 25 Lipca 2007 Kolega ma racje tu chodzi o rozstaw śrub.Mam korbę 572 i zmieniałem tarcze największą i średnią.Z powodu ,że lx były zbyt drogie kupiłem deore. Bez najmniejszego problemu pasuje.
Slawek_l_83 Napisano 25 Lipca 2007 Autor Napisano 25 Lipca 2007 A z której deorki je kupiłeś proszę o model bo jest kilka
Rulez Napisano 25 Lipca 2007 Napisano 25 Lipca 2007 Czy ty nie możesz pojąć, że to obojętne ? kup obojętnie jaką na 44 zęby
Slawek_l_83 Napisano 26 Lipca 2007 Autor Napisano 26 Lipca 2007 Dziś byłem w sklepie wziąłem do ręki korbę 580 czyli Lx H-II i zacząłem pomiary I według wstępnych oględzin tarcza z 580 powinna podejść do 572. Ale jak będę zmieniał to ją w sklepie rozkręcę i przełożę w tedy będę wiedział na 100%. pozdro
Ikon Napisano 8 Grudnia 2007 Napisano 8 Grudnia 2007 Witam, sie podepne do tematu. Bede wdzieczny za odpowiedz na pytania: 1. Czy brak jednego zeba (wylamany) w najwiekszym blacie korby moze byc zagrozeniem dla prowadzacego albo dla sprzetu? 2. Zamierzam wymienic ta zebatke tak czy owak, ale wolalbym pozniej, jakos tak jak bedzie juz slonce. Czy lepiej wymienic juz teraz i nie czekac tych kilku miesiecy? A jesli mozna spokojnie do marca tak smigac, to czy zalozenie jednego nowego blatu do korby moze powodowac jakies spiecia na linii korba-lancuch-kaseta przez troche wieksze zuzycie ktorys z wymienionych. Choc i kaseta i lancuch sa w dobrym stanie i raczej w takim powinny byc jeszcze za pare miesiecy. 3. Czy w korbie LX (580) da sie wymienic najwiekszy blat bez wykrecania wszystkiego? Mi to wyglada tak jakby sie dalo, bo ten blat sprawia wrazenie jakby byl "nakladany" na ramiona korby od zewnetrznej strony. 4. Czy, tak jak pisze wyzej, beda do tej korby pasowaly tansze blaty, z Deore chocby. Jesli tak to czy jest sens oszczedzac w ten sposob (roznica z 20 zl)? Z gory dzieki za odpowiedz, pozdrawiam,
manio49 Napisano 8 Grudnia 2007 Napisano 8 Grudnia 2007 1. Nie 2. Jak nie masz rozciągniętego łańcucha to spoko 3. da sie 4. Będą pasować - oszczędność w $$ to przypływ wagi, tyle. Jak nie masz kasy to możesz kupić i stalowe truvativy z allegro i bedzie grać ale będzie ciężko.
uchmanek Napisano 9 Grudnia 2007 Napisano 9 Grudnia 2007 wg. tego cennika: http://www.rp-pawlak.pl/cenniki_2007/shima..._detal_2007.pdf taka koronka kosztuje 62pln.
Schwefel Napisano 9 Grudnia 2007 Napisano 9 Grudnia 2007 4. Czy, tak jak pisze wyzej, beda do tej korby pasowaly tansze blaty, z Deore chocby. Jesli tak to czy jest sens oszczedzac w ten sposob (roznica z 20 zl)? Będą pasowały. Blaty Truvativa są bardziej wytrzymałe więc w nie bym celował. stal alu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.