Vis Maior Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 Jak w temacie, który rower lepiej wybrać, jeżdżę sporo na trasach asfaltowych ale również w terenie, dlatego rower musi się nadawać do wszelkich rodzajów powierzchni. No i chciałbym aby posłużył mi pare ładnych lat. Dotychczas byłem zdecydowany na Hexagona ale teraz zastanawiam się czy nie kupić jednak Levelka. A więc co nich sądzicie? Jak się sprawdzają i który sprawdza się lepiej Hexagon V6 z 2007 roku za 1260,- czy Level A2 z 2006 roku za 1360,- Wiem że tematy każdego z nich były poruszane (czyałem) ale to mogłoby być dobre porównanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekgib Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 Jak dla mnie Level A2. A zwłaszcza, że ma kilka lat posłuszżyć. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KuLa2030 Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 A2, lepsze opinie a także sprzęt... I to jest ciekawe = http://www.allegro.pl/item191801182_kross_..._exportowa.html Udanych zakupów i pzdr. ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 Jak powszechnie wiadomo rower to głównie rama , a rama A2 jest dużo lepsza od Hexagona V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 Rama V6 waży ponoć 2,05 dla 19 cali, A2 może wazyć z 1,85 kg. V6 ma też nietypowe kąty 70 i 71 st. (przynajmniej rama 21 cali) więc prawie jak jakies enduro a nie MTB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vis Maior Napisano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 Co do wielkości ramy, mierzę nie spałna 190cm (od stopy do krocza, co chyba przy tym istotne 90cm) i ważę co mniejważne 70kg. Wydaje mi się że rama 21' będzie odpowiednia tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 Tak , 21" będzie akurat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vis Maior Napisano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 OK, a więc będzie 21'. Zwracając uwagę na wszystkie szczegóły. Upewniłem się już jaka rama i wiem jakie opony zmienić aby nadawały by się na asfalt i polne drogi. To może wygląd zewnętrzny. Byłbym wdzięczny gdybyście podali zdjęcia A2 z 2006 roku bo z 2007 widzialem. A chodzi mi teraz o dobranie koloru roweru, jakie są dostępne w modelu z 2006. I czy rogi można zamontować bez problemu czy trzeba przycinać lub przesuwać gripy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 9 Maja 2007 Udostępnij Napisano 9 Maja 2007 Jest wątek o A2 w innym dziale (testy). Tam masz wsio. Jest gięta kiera, więc po co rogi. chyba że wymienisz na prostą to wtedy też nowe chwyty, bo te są z boku pełne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majk Napisano 10 Maja 2007 Udostępnij Napisano 10 Maja 2007 i jak zdecydiwales juz cos ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vis Maior Napisano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2007 Tak, kupię A2, w następnym tygodniu ide zamówić dokładnie taki jak chce czyli rama 21' a 24 po ostatnim egzaminie odbiór i jeszcze kolor tylko, dlatego prosiłbym o te zdjęcia (lub linki) modelu z 2006 roku w dostępnych kolorach w krossie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majk Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 a nie brales pod uwage a4 ?? troszke drozsza tylko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vis Maior Napisano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 O 300drozszy, Jest jeden model na allegro za 1400 ale kupuje w krossie takze cena będzie wyższa. Mój limit to 1300 takze nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GzS Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Witam! Jestem już prawie zdecydowany na kupno V6'tki ale czytałem na forum, że Level A2 jest najlepszy w swoim przedziale cenowym. To jest różnica około 200 zł ale czy rzeczywiście lepiej wydać te 200 stówki więcej żeby przedłużyć żywotność i zwiększyć wytrzymałość swojego roweru? No i dużo osób nie chwali V6, ponieważ mają one tarczowe hamulce a z tego co czytałem to są one bardziej odporne na bagno, wodę i inne zanieczyszczenia, więc nie widzę tutaj żadnej logiki. Prosiłbym również o listę słabszych komponentów w V6 i Level'u A2. Jeszcze jedno: czy np. rozmiar 19' w Hexagonie V6 i Level'u A2 jest taki sam? Teoretycznie tak ale podobno geometria może namieszać. (mam 164cm wzrostu i chcę wziąć właśnie 19'). P.S Rower ma być do jazdy po terenie miejskim jak i po terenach leśnych Z góry dziękuje: GzS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejf86 Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Co do rowerów, to Hexagon V6 ma tarczówki, ale raczej nienajlepsze. Zapewne v-brake Tektro z A2 nie będą gorsze od tarczówek V6, a może nawet będą lepsze. Co do reszty osprzętu, to Level A2 w zasadzie pod każdym względem jest lepszy. Co do ramy, to raczej zapomnij o 19 calach, sam mam 172cm i kupiłem 17 cali. Najlepiej skocz do sklepu i przymierz, ale tak jak mówiłem raczej bierz 17 cali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GzS Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 To mam jeszcze jedno pytanko... Brać z widelcem "Rock Shox Dart 2 100mm" czy "SUNTOR XCR LO 100mm". Widze np. na alledrogo że jest 50zł różnicy w cenie a tylko widelcem się różnią. Aha i co to znaczy, że amortyzator jest z blokadą skoku (bo SUNTOR XCR ją ma) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Blokada umożliwia zablokowanie (sic!) amortyzatora tak, aby się nie uginał co jest przydatne podczas jazdy po asfalcie (rower wtedy nie buja). Suntour łapie luzy, dart2 jest o wiele bardziej pancerny, jednak jego praca jest toporna (tudzież: tępa) a oryginalnie zamontowana sprężyna przeznaczona jest dla zawodników 80+kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GzS Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Więc którą powinienem wybrać? Bo ja bym może jednak wziął Rock Shox Dart 2 100mm, bo nie będę musiał blokować jak jest "twardsza" xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Twoja decyzja, dart2 pancerny ale tępy, XCR ponoć ok, ludzie się na niego decydują, tylko że bądź przygotowany na to, że anoda z czasem zniknie z goleni i pojawią się luzy. Obydwa są natomiast są proste w konstrukcji więc i łatwe w konserwacji. Na darcie jeździłem, na xcr nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Tak jak napisał kolega Dart jest dla 80+kg...więc wybór niech będzie uzależniony od twojej wagi, bo klasa tych amortyzatorów jest bardzo zbliżona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 2 Maja 2009 Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 Według mnie XCR lepiej pracuje niż Dart. Natomiast jak z trwałością XCRa to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reka123 Napisano 2 Maja 2009 Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 Jeżdżę od >2 lat na XCR LO tyle, że tej wersji gdzie górne golenie były chromowane i jestem w pełni zadowolony, ważę 72kg i jak na razie śmiga bez problemów . A trzeba dodać, że pracuje (tak mi się wydaje) pod nieco złym kontem i zdarza mi się od czasu do czasu skoczyć na jakiejś mniejszej hopce . XCR może być dla Ciebie za miękki jeśli ważysz >80kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GzS Napisano 2 Maja 2009 Udostępnij Napisano 2 Maja 2009 Kupiłem dzisiaj Kross Level A2 za 1200zł (w czechowidzach-dziedzicach) i jestem ogólnie zadowolony. Jedynie co mnie denerwowało to twarde siodełko z San Marco. Wymieniłem je na jakieś miększe (już nie pamiętam jakie, ale za około 40zł). Teraz już wszystko OK tylko przy wymianie siodełka, podczas dokręcania wygiął (prawie złamał) mi się ten zaciskacz ale póki co się trzyma. Przejechałem sobie 25km 65% asfalt, 35% teren leśny i wszystko chodziło sprawnie. Musiałem sobie jedynie dokręcić widelec, bo był za miękki. na razie nie moge jeszcze nikomu polecić tego roweru, bo jeszcze troche mało go pomęczyłem ale wszystko jest na jak najlepszej drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tolasz Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 Witam wszystkich! Zastanawiam się nad kupnem roweru, ale nie wiem jaki wybrać... Znalazłem coś takiego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=681868849 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=684925428 Który z nich jest lepszy do zwykłej jazdy? Może czasami jakiś krawężnik lub coś w tym rodzaju stanie mu na drodze, ale nic więcej. Ps. czym się różni ten rower http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=684925428, od tego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=688018687 ... Skąd ta różnica w cenie? Czy jest jakiś lepszy osprzęt czy tylko wymysł sprzedawcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 na pewno hexagon nie dorówna ramą do levela A4, przerzutka z tyłu ta sama, z przodu na korzysc hexagona, amortyzatory podobnej konstrukcji bez rewelacji. Natomiast te dwa A4 które pokazałas niewiele się różnia - lepiej wziąć tego za 799zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.