pszczoly100 Napisano Poniedziałek o 11:31 Napisano Poniedziałek o 11:31 Witam. Szukam jakiegoś elektryka na dojazdy do pracy po asfalcie (w jedną stronę mam cały czas pod górkę). Mam 182 cm i 80 kg. Nie znam się kompletnie na rowerach elektrycznych więc proszę o pomoc. Znalazłem taki: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-viking-bike-urban-pro-sport-pd53959/ czy będzie dobry? Lub proszę o polecenie jakiegoś innego? Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj
PiotrWie Napisano Poniedziałek o 18:22 Napisano Poniedziałek o 18:22 Ile masz kilometrów i jaką różnicę wysokości? Czy jesteś w stanie przejechać ten odcinek rowerem bez wspomagania - przy nadmiernym wysiłku? Cytuj
Wojcio Napisano Poniedziałek o 20:28 Napisano Poniedziałek o 20:28 Dobre pytania. Bo rower moim zdaniem okazyjny i ciekawy, ale dla amatora i nie każdemu będzie pasował. Pozycja turystyczna, lekki, sztywny - dla jednego to zalety, a dla innego wady. Ale cena super. Cytuj
pszczoly100 Napisano Wtorek o 05:40 Autor Napisano Wtorek o 05:40 (edytowane) Do pracy mam 6 km, co prawda mam jakiś stary rower z przerzutkami w piaście, ale jest strasznie ciężki i ciężko mi jechać. A myśli Pan że jeśli kupię lepszej klasy rower bez wspomagania lżej się jedzie? Po drugie nie jestem wymagający co do komfortu jazdy, ważne żebym pod górki miał lekko kręcić. Edytowane Wtorek o 05:47 przez pszczoly100 Cytuj