Mitmachina Napisano 16 godzin temu Napisano 16 godzin temu Dzień dobry. Chciałem się poradzić, ponieważ planuję zakup pierwszego elektryka, który służyłby mi głównie do dojazdów do pracy i popołudniowych/weekendowych wyjazdów za miasto, do jakiś lasków itp. Jestem totalnie zielony w temacie, tyle co przeglądnąłem kilka modeli z najpopularniejszych polskich sklepów więc kompletnie nie kojarże producentów spoza tych najbardziej rozpoznawalnych typu romet, kross, kellys, giant itp. Fajnie jakby był też wizualnie spoko jak wiadomo to też ma się podobać, mój wzrost 186 cm, waga około 90kg Rozmiar ramy też jest dla mnie zagadką, obecnie posiadam normalnego Unibike Shadow z 2023 roku w największej ramie i trochę wydaje mi się, że mogłaby być mniejsza. Z góry dzięki za wszelką pomoc, pozdrawiam ! Cytuj
Mitmachina Napisano 15 godzin temu Autor Napisano 15 godzin temu Takie coś rzuciło mi się w oczy, nada się to to ? https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-raymon-fullray-130e-6-0-pd35547/ lub to https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-gasgas-tra-5-pd45011/ Cytuj
smw44199 Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Po co Ci taka elektryczna ciężka kobyła z pełnym zawieszeniem? Ja bym raczej pomyślał nad czymś lżejszym któremu bliżej będzie do crossa niż do fulla Cytuj
Mitmachina Napisano 15 godzin temu Autor Napisano 15 godzin temu Jak wspominałem - laik sugerowałem się jakoś względami wizualnymi i tym, że jakieś opinie to miało zarówno na sklepach jak i yt. Czyli takie coś to przesada tak? Cytuj