grudazone Napisano 11 Listopada Napisano 11 Listopada Witam! Chciałbym wymienić kierownicę w Madone SL6 na karbonową, aero, najlepiej zintegrowaną. Nie uśmiecha mi się wydanie 3K na RSL, skoro za połowę utej kwoty można kupić np.Vision Metron 5D, nie wspominając już o chińczykach. Czy ktoś przerabiał temat zintegrowanej kiery, czy są tam jakieś problemy? Cytuj
raven82 Napisano 12 Listopada Napisano 12 Listopada Carbon carbonowi nie równy, stąd różnica w cenach. To nie jest aluminium gdzie jeśli np. masz stop 7005, to wszystkie rurki u wszystkich producentów są takie same. W carbonie masz mnóstwo parametrów które różnią się w zależności od producentów (ilość warstw, gęstość splotu, rodzaj żywicy itd.). Niektórzy mają np. "zwykły" carbon (w tańszych rowerach) i "premium" (który jest jeszcze lżejszy, w wyższych modelach). Te tanie chińskie są robione jak najniższym kosztem i nie wiadomo czy w ogóle spełniają jakieś normy. Osobiście wolałbym alu/magnez dobrego producenta niż jakiś chiński badziewny carbon. Wracając do zintegrowanej kierownicy, największym problemem jest brak jakiejkolwiek regulacji. 1 Cytuj
ernorator Napisano 12 Listopada Napisano 12 Listopada Teraz cos z porządnego chińskiego karbonu Yoeleo sklep EU bez ceł https://www.yoeleoeurope.com/collections/road-handlebar Winspace sklep międzynarodowy ale też nie ma ceł https://www.winspace.cc/collections/handlebars ICAN magazyn EU bez ceł https://icancycling.com/collections/carbon-frame-eu 1 Cytuj
grudazone Napisano 12 Listopada Autor Napisano 12 Listopada (edytowane) Ok, rozumiem argumenty, wiadomo że np. Bontrager to ekstraklasa ale dwa razy większa cena nie oznacza aż takiej różnicy w wykonaniu czy wadze. Myślę raczej o Vision itp., chinczyki w ostateczności. Pytałem raczej o to czy ktoś próbował takiej wymiany na kierownicę zintegrowaną spoza Treka. Czy nie ma problemów z montażem, podkładkami itp. Co do regulacji, to na 90% znam potrzebny rozmiar, potwierdzę to niedługo na bikefittingu. Edytowane 12 Listopada przez grudazone Cytuj
ernorator Napisano 13 Listopada Napisano 13 Listopada Cytat ...wiadomo że np. Bontrager to ekstraklasa... 2 Cytuj
grudazone Napisano 13 Listopada Autor Napisano 13 Listopada Czyli nikt nie potrafi podpowiedzieć czegoś konstruktywnego w temacie… 🤦♂️ Cytuj
ernorator Napisano 14 Listopada Napisano 14 Listopada Dostałeś bardzo konstruktywną odpowiedź w kawałkach: Chińskie tanie kierownice z nieznanej firmy - NIE Chińskie mniej tanie kierownice ze znanej firmy - TAK Bontrager to ekstraklasa - NIE Wiesz już jakie kierownice warto kupić, teraz musisz dobrać taką, która będzie miała odpowiednie wymiary, pasowała do podkładek i po temacie. 1 Cytuj
marcesco Napisano 14 Listopada Napisano 14 Listopada (edytowane) 13 godzin temu, grudazone napisał: Czyli nikt nie potrafi podpowiedzieć czegoś konstruktywnego w temacie… Sprawa jest prosta, co tu się roztrząsać. Masz taką konstrukcję główki ramy: Jeżeli zostawisz fabryczne podkładki to wsadzasz jakąkolwiek kierownicę ale tracisz pełną integrację, dodatkowo zintegrowany mostek nie będzie ładnie tam wyglądać. Miałem to samo w mojej Emondzie. Jeżeli chcesz zamontować jakąkolwiek inną kierownicę oraz jednocześnie utrzymać super-czysty look, wtedy musisz się pobawić w dobranie odpowiednich podkładek, a w najgorszym przypadku nawet inny split ring. Edytowane 14 Listopada przez marcesco 2 Cytuj
falafel87 Napisano 36 minut temu Napisano 36 minut temu Tez stoję przed podobnymi rozterkami. Też mam madone sl6 gen 8. U mnie zaczeło sie od tego ze chciałem skrócic mostek. Sam mostek w treku kosztuje 450zł co jest dla mnie chorą ceną. Wpadłeś na cos fajnego? Niektóre chińczyki są naprawdę spoko. Np Toseek ludzie polecają. Spokojnie z kokpitem i owijkami mieścisz się w 1000zl. Dochodzi przekładka, bo trzeba rozruć przewody hydrauliczne od hamulców, przełożyć przez kierownice i zakuć od nowa. Trochę roboty jest ale mysle ze jest to warte zachodu. Tylko wlasnie czy to wszystko bedzie do siebie pasować i wyglądać dobrze? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.