pierotez Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu Rama, napęd, osprzęt do nowej szosy, zabrakło na koła. Słuchajcie widzicie sens w bawienie się w aluminiowe koła do nowej szosy dopóki nie kupię aluminiowych. W grę wchodzą Syncrosy RR/RP 2.0 albo DT Swiss P1850. Ew. podobne na miłym stożku. Waga ok. 2kg. Kółka wyjdą 1/3 - 1/4 ceny karbonowych. Cytuj
wr81 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu (edytowane) Jako budżetową zapchajdziurę możesz rzucić okiem na: https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-endurance-ln-23-shimano-hg-cl-28-wheelset?number=20156376&__delivery=30&__currency=1&gad_source=1&gad_campaignid=20743818939&gbraid=0AAAAADnpmkCDGUUvM5b4WfcLy0y32cUcm&gclid=Cj0KCQjwuKnGBhD5ARIsAD19RsabjrDq0-8WJKoiDvXzI5hQdBx_79M3TvaANmkd6DihTQhikwiwZo8aAkNQEALw_wcB To są koła DT robione dla Canyona. Piasty DT jak w P1850 a cena zapewne niższa wyraźnie. Masa niewiele większa za to szerokość też większa (pytanie czy nie za duża, na szosach się nie znam aczkolwiek się wypowiem ;)). Edytowane 4 godziny temu przez wr81 Cytuj
nossy Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Ale one nie są "aero"....to niski stożek natomiast jeździłem na nich po Majorce i nawet spoko to podjeżdżało i zjeżdżało wraz z oponą conti gp5000. Z aero można by poszukać jakiś używek składanych na dt swiss r511db stożek 32mm, może jakiś vision time 30, może jakieś używki giant pa2 ze stożkiem 38mm ściągnięte z propela (są ciężkie , na płaskie jeszcze spoko, na góry to już bym nie chciał). Niestety poza dt swiss wszystkie raczej będą ciężkie... Cytuj
wr81 Napisano 15 minut temu Napisano 15 minut temu Ok ale autor podawał jako przykład p1850 gdzie rim heigth/depth to 23mm a w tych ln też 23.. tyle że obręcz węższa. Ale jak już pisałem się nie znam na szosach więc obiecuję więcej nie bruździć w wątku. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.