wolf24 Napisano 13 Lipca Napisano 13 Lipca (edytowane) https://www.olx.pl/d/oferta/bianchi-specialissima-comp-105-di2-celeste-karbon-CID767-ID16uFRW.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=5 czy potraficie wskazać za i przeciw temu zakupowi? Jak oceniacie tę markę i jej jakość , ktoś to użytkuje . Cena chyba nadal jednak stanowczo zbyt wysoka jak na używkę gdyż nowy tylko 1 k więcej za roczny i używany rower. https://www.bike24.pl/produkty/929556?sku=3140906&gad_source=1&gad_campaignid=22670190377&gbraid=0AAAAA-9Kvr2vKxFGtYkfCAcOTAS8_OnnT&gclid=EAIaIQobChMIm9TV98W6jgMVok-RBR3s1CUpEAQYBCABEgLmsvD_BwE Edytowane 13 Lipca przez wolf24 Cytuj
SpinOff Napisano 13 Lipca Napisano 13 Lipca Może to ten aparat, ale tam jest jakaś spora kierownica. 42cm? Cytuj
wolf24 Napisano 13 Lipca Autor Napisano 13 Lipca (edytowane) Specyfikacja w tym rozmiarze pokazuje 42 cm. Tylko nie wiem jak z rozmiarówkami w Bianchi. Czy nie za mały 55 , sprzedawca ma ustawione na 178 cm - ja mam 183 cm ale przekrok stosunkowo nieduży bo 80 cm. A na stronie Bianchi sugeruje w moim wzroście jednak 57. Oczywiście co jest już normą polskie sklepy oferują za 6 k więcej. Mamy chyba najwyższe ceny w Europie. https://rowerszosowy.pl/pl/p/Bianchi-Specialissima-Comp-...-Shimano-105-2x12-Di2-...-NOWY-ROWER/2142 Edytowane 13 Lipca przez wolf24 Cytuj
ernorator Napisano 13 Lipca Napisano 13 Lipca 55 raczej za mały Sklep z Włoch, dobre opinie, sprawdzony. Tak bardzo sprawdzony przez ludzi z peppera, że w pewnym monecie zrobili wersje "PL" strony, są 57 https://www.pepper.pl/promocje/rower-szosowy-bianchi-specialissima-comp-axs-celeste-inne-w-celeste-specialissima-di2-i-oltre-1070073 wiem na AXS nie Di2 na Di2 https://www.francesconibike.com/pl/collections/bici-da-strada/products/bicicletta-bianchi-specialissima-comp-105-di2-12sp-celeste?_pos=16&_fid=d23f4d2be&_ss=c&variant=51148192973130 nawet takie coś jest 56 ale z al kołami https://www.francesconibike.com/pl/collections/bici-da-strada/products/bicicletta-specialized-tarmac-sl7-comp-metallic-spruce?_pos=13&_fid=d23f4d2be&_ss=c&variant=47763546865994 Cytuj
wolf24 Napisano 13 Lipca Autor Napisano 13 Lipca Wszystkie trzy propozycje zacne. Ceny naprawdę przyzwoite. Wybór pomiędzy Bianchi i Specem zapewne trudny. W Polsce są chore ceny gdyż tyle ludzie za używki wołają.:) Cytuj
Artwro Napisano 14 Lipca Napisano 14 Lipca Tutaj sporo płacisz za logo(mam to wiem),kupiłem lekko używany,swoją drogą sprzedawca zamieniał właśnie na Speca,czyli coś w tym jest. Cytuj
wolf24 Napisano 14 Lipca Autor Napisano 14 Lipca (edytowane) Też mi się tak wydaje że spec będzie lepszy i optymalny - koła ma słabsze zdecydowanie ale nie są na wieki i można je kiedyś wymienić. Dzięki za info. Do tych cen dochodzi jeszcze ok 300 za złożenie i 400 za wysyłkę. Czyli w granicach 700 zł. Ale skoro sklep polecany to i tak lepiej niż w naszych rodzimych sklepach. Już pomijam ogłoszenie używek. Właściciele nie zauważyli ani spadku cen waluty ani że sezon niebawem się skończy. Wrzesień i październik na takie zakupy optymalnym okresem. Edytowane 14 Lipca przez wolf24 Cytuj
wolf24 Napisano 2 godziny temu Autor Napisano 2 godziny temu Cena nowego speca spadła do poziomu bardzo akceptowalnego...11 300 + złożenie +wysyłka z Włoch...razem 12000 sklep włoski francescobite okazuje się że nie jest autoryzowanym sklepem marki specialized.. po sprawdzeniu dokładnym okazało się że jest jednak (na stronie speca ma inny adres via liberte 23 zamiast 27) natomiast chodzi o ten sam salon.Telefon i nazwa to potwierdzają. ale pojawiły się problemy inne. Pytając przedstawicielstwo speca o warunki gwarancji w Polsce kupując rower za granicą Polski w UE taka jest odpowiedź: Witaj Ponieważ relacja biznesowa będzie dotyczyć wyłącznie Ciebie i włoskiego sklepu, jedyną stroną, która musi zaakceptować Twoją ewentualną gwarancję, jest pierwotny sprzedawca. Oznacza to, że w przypadku jakichkolwiek problemów z gwarancją, będziesz musiał kontaktować się tylko z tym sprzedawcą, a lokalni sprzedawcy nie muszą akceptować Twojego zgłoszenia. Ponadto serwis gwarancyjny może być bezpłatny tylko za pośrednictwem pierwotnego sprzedawcy, ponieważ jesteś jego klientem, a nie innego lokalnego sprzedawcy, który może pobierać opłaty za serwis gwarancyjny. Tak, serwis gwarancyjny jest obowiązkowy, aby w pełni zachować gwarancję. Jan Rider Care Eastern Europe Specialized Europe BV. Czy gdybym nabył w sklepie we Włoszech rower za granicą. jak wyglądałaby gwarancja roweru 2 letnia i na jakich zasadach byłaby realizowana w Polsce?Czy i gdzie i w jakich terminach od momentu zakupu (wystawienia faktury) miałyby odbyć się chyba obowiązkowe przeglądu roweru(by gwarancja obowiązywała) jeśli mieszkam w Polsce. Special zrzuca wszystko na realizację gwarancji na sklep włoski czyli sprzedawcę ...nikt o zdrowych zmysłach nie wyśle roweru przynajmniej dwa razy- lub nawet trzy- tego nie wiem - przegląd zerowy, przegląd po 100-200 km i chyba po roku do Włoch(koszty i czas realizacji usługi) . I napisali że nie musi polski salon który jest ich przedstawicielem Speca w Polsce akceptować - gdy pytałem w Łodzi...odpowiedzieli że będą się kontaktować ze specem czy będą to przeglądy w ramach obowiązującej gwarancji gdyż zrozumiałem że brak takich przeglądów to utrata gwarancji a mogę przecież takie przeglądy płatne w Polsce (po 250 zł) wykonać prywatnie zawsze- ale mi chodzi żeby gwarancja 2 letnia obowiązywała a nie jest to oczywiste- Spec wysyła do sprzedawcy a przecież włoski salon nie wpisze mi że przeglądy się odbyły tak na lipę. Polski sklep może to zrobić ale nie musi, co już powoduje bardzo problematyczne podejście do obowiązywania gwarancji .Pracownik twierdził że jak kupuję Skodę na terenie UE np. w Hiszpanii to autoryzowany serwis w Polsce przyjmie jego serwis i przeglądy w Polsce i jest to oczywiste. Sam Spec podobnie jak Trek chwali się na stronie że 1 nabywca jak zarejestruje rower do 90 dni ma dożywotnią gwarancję na ramę i widelec ale jak się to ma do tego co napisałem powyżej - jak nie wykonam obowiązkowych przeglądów roweru we wskazanych terminach (a może być to a wykonalne kupując rower za granicą) to utracę warunki 2 letniej gwarancji na rower a z automatu tak rozumuję (1 gwarancja lub jej brak amplikuje szansę lub wyklucza gwarancję numer 2 czyli nie zadziałają rozdzielnie) pozbawię się jakiejkolwiek szansy na gwarancję dożywotnią na ramę/widelec pomimo że kupuję nowy rower w sklepie do tego posiadając fakturę zakupu z legalnego żródła. Czy ktoś z Was kupował rower za granicą Polski i jak sobie radził z warunkami gwarancji by obowiązywała w Polsce? Jakby ktoś nabył speca za granicą to już byłby cud gdyby napisał jak warunki gwarancji spełnił - bo nie wierzę że rower wysyłał za granicę kraju na przeglądy tzw. obowiązkowe a odpowiedź Speca mnie zawiodła. Generalnie łatwo wykluczyć z gwarancji każdej nabywcę roweru w innym kraju. Czy sklep włoski coś mi napisze od siebie to się okaże może jutro. Jak ktoś z Was miał takie doświadczenia napiszcie. Oczywiście gdybym np. stwierdził wadę fabryczną to można wysłać rower do wymiany gwarancyjnej do sprzedawcy z Włoch ale nie jestem nawet tego pewien gdyż mając dowód zakupu ale niewykonane w Polsce przeglądy gwarancja może okazać się fikcją. Spec może odmówić sklepowi wymianę roweru gdyż klient nie spełnił warunków obowiązkowych. Prześlij opinię Panele boczne Historia Zapisane Cytuj
wolf24 Napisano 1 godzinę temu Autor Napisano 1 godzinę temu (edytowane) Wyczytałem w necie - to chyba w ramach tzw. przeglądu zerowego konieczność. Wtedy zakupy on - line można prawie wszystkie wykluczyć z gwarancji. Pewno każda firma ma swoje ograniczenia. Tu kolejny problem: Gwarancja producenta obowiązuje tylko w przypadku zakupu roweru złożonego, w 100% gotowego do jazdy! Przy zakupie roweru w internecie będziesz miał z tym problem. Większość sklepów wysyła rowery z odkręconymi kołami i kierownicą, po to, żeby zmieścić je w kartonach. Z naszym pakietem montażowym, twój nowy rower zostanie dostarczony prawie całkowicie przygotowany i gotowy do użycia. Będziesz musiał tylko: Montować/prostować kierownicę. Zainstalować przednie koło. Umieść siodło i dostosuj jego wysokość według własnych upodobań. Co zawiera montaż roweru: Przygotowanie tubeless dla E-MTB i MTB z oponami już przystosowanymi. Personalizacja mocowania kierownicy w celu zapewnienia optymalnej pozycji. Cięcie widelca w celu idealnego dopasowania do twojej konfiguracji. Montaż taśmy na kierownicę do rowerów szosowych lub gravelowych. Sprawdzenie centrowania kół dla płynnej i bezpiecznej jazdy. Kontrola układu hamulcowego dla doskonałych osiągów. Regulacja zmiany biegów dla precyzyjnej i płynnej zmiany biegów. Wybierając tę usługę, uzyskasz bezstresowe doświadczenie: twój rower przyjedzie prawie gotowy do akcji, z wszystkimi regulacjami wykonanymi przez doświadczonych mechaników, aby zapewnić ci maksymalną jakość i bezpieczeństwo. Nota bene: Z powodów związanych z pakowaniem, rower może być dostarczony w pudełku innym niż oryginalne pudełko zakupionej marki. Kupując usługę "Montaż roweru", czas przygotowania zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych. Także Spec bardzo szybko to podważy gdyż 98 % to nigdy 100%. Nie byłoby to wszystko takie ważne jak fakt że ramy rowerowe karbonowe są coraz niższej jakości - produkcja gdzieś w Azji nawet renomowanych marek . Także zakup za granicą nawet markowego i znacznie tańszego roweru niż w Polsce może być ryzykowny, chyba że ktoś ma szczęście i trafi idealnie a zignoruje zapisy gwarancji dotyczące obowiązkowych przeglądów. Bo zapewne czego też nie wiem- nawet mając gwarancję dożywotnią na ramę- nadal należy wykonywać po 2 latach przeglądy obowiązkowe /płatne w serwisie by tę usługę zachować- choć przegląd pogwarancyjny komponentów (są już zużyte i po gwarancji) nie ma nic wspólnego z jakością ramy/widelca - która albo jest cała i zachowuje swoje parametry lub wykrzywiona lub pęknięta co można stwierdzić absolutnie samemu. Prześlij opinię Edytowane 54 minuty temu przez wolf24 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.