fasolowy Napisano Środa o 17:47 Napisano Środa o 17:47 Hej. Zauważyłem mały wyciek z przedniego uszczelniacza. Z drugiej strony jest sucho i czysto. Czy jest to dopuszczalne zjawisko w stosunkowo nowym rowerze? Przejechane moze z 150km. Serwis czy jeździć obserwować? Cytuj
Dokumosa Napisano Czwartek o 06:02 Napisano Czwartek o 06:02 To normalne. Dziwne, że tylko z jednej strony. Wycieraj do przed jazdą. Co 50h jazdy powinien być robiony serwis goleni dolnych w ramach którego jest wymiana oleju w goleniach dolnych oraz nasączenie gąbek olejowych i świeży smar pod uszczelkami kurzowymi. Po takim serwisie znowu jakiś czas może wyłazić. Cytuj
Rafał87 Napisano Czwartek o 08:21 Napisano Czwartek o 08:21 Dodam jeszcze że przy serwisie co 50h warto też zajrzeć do komory powietrznej w lewej górnej goleni. Cytuj
fasolowy Napisano Czwartek o 19:04 Autor Napisano Czwartek o 19:04 13 godzin temu, Dokumosa napisał: To normalne. Dziwne, że tylko z jednej strony. Wycieraj do przed jazdą. Co 50h jazdy powinien być robiony serwis goleni dolnych w ramach którego jest wymiana oleju w goleniach dolnych oraz nasączenie gąbek olejowych i świeży smar pod uszczelkami kurzowymi. Po takim serwisie znowu jakiś czas może wyłazić. Myślałem, że może to wina uszczelniacza. Czyli nie mam się czym martwić? Nie oddawać na razie na serwis? Cytuj
Dokumosa Napisano Czwartek o 19:58 Napisano Czwartek o 19:58 Co 200h jest przewidywana wymiana uszczelniaczy. Niemniej tam pod nimi nie ma żadnego oleju pod ciśnieniem. Na samym dole goleni dolnych chlupocze w porywach ze 3ml (jeśli nie był jeszcze serwisowany). Cytuj
Turysta05 Napisano Czwartek o 21:43 Napisano Czwartek o 21:43 . 15 godzin temu, Dokumosa napisał: Co 50h jazdy powinien być robiony serwis goleni dolnych w ramach którego jest......... @Dokumosa : "Co 200h jest przewidywana wymiana uszczelniaczy..." 😲"łomatko"😲, to ile tych serwisów przepieprz..łem😵💫, przepraszam - zaniedbałem🥴? 😃😄🤣 A sprawa tego oleju..: amortyzator to tłok i cylinder, czyli taka "pompka", uszczelnienie to "uszczelka kurzowa" czyli żadne uszczelnienie techniczne, gdy oleju za dużo, to powietrze go wypycha, ot co😉. @fasolowy jesteś wyróżniony, szczęściarzem, Tobie wlali ten cały olej który niedolali do innych amorków na produkcji, przecież powszechnie wiadomo, że markowe amortyzatory są niedosmarowane i koniecznie wymagają serwisu zerowego po wyjęciu z kartonu. Ale z tą produkcją nie jest aż tak całkiem źle, tylko nieliczni pechowcy znajdują opiłki w goleniach, a więc statystycznie reżim technologiczny jest dotrzymany. 1 Cytuj
fasolowy Napisano wczoraj o 17:59 Autor Napisano wczoraj o 17:59 Dobra wyczyściłem ładnie. Polatam troche jutro i zobaczymy czy dalej bedzie mokro. Dam znać. Dzieki za odpowiedzi. Cytuj
Thomass13 Napisano 20 godzin temu Napisano 20 godzin temu Ostatnio robiłem serwis podstawowy w sid. Niedosmarowany, oleju tez nie za duzo a i gabki kurzowe suche. Także czego ja mogłem sie spodziewac i w takim amortyzatorze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.