Skocz do zawartości

[koła] EliteWheels Carbon - warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ale takiego koła teoretycznie chyba nigdy nie trzeba centrować? Zresztą, w ogóle nie da się go centrować bo i jak. Szprychy mogą przecież np pęknąć albo się poluzować. Jeżeli koło jest jedno całe z takimi przekładkami to chyba tego problemu nie będzie.

I tak w ogóle zastanawiam się czy warto inwestować w takie koła z karbonu? Żeby się nie okazało że pęknie i całe koło do wyrzucenia, a masą mam znaczną jak na rowerzystę (około 105 kg).

Edytowane przez leon7877
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Podbije temat żeby nie zakładać nowego. Robię Gravelem po 200 km jednorazowo z krótkimi przerwami, jeżdżę głównie na lemondce, drogi asfaltowe, opony 35x700 (teraz zmienię na 30x700 GP 5000). Czy taka wymiana koło ma sens? (pomijam wygląd, bo ładne są),  ile mogę zostać na średniej prędkości?, 1 km/h?. Może ktoś testował sobie na swoich trasach jazdę na oryginalnych kołach, a karbonowych i porównał, takie dane jak prędkość, kalorie itp. Myślę o modelu ze szprychami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...