Skocz do zawartości

[Turystyka rowerowa] Rock rider 5.2-uga trasa


Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Jestem amatorem kolarstwa przejechałem najwięcej 135 km w ciągu dnia.

Z końcem kwietnia chciałbym się wybrać do Stargardu. (513 km)

Do takiej trasy  przygotowałem psychikę teraz pracuje nad ciałem

Aby zobaczyć tę trasę, wejdź na https://maps.app.goo.gl/2nA9b47tkbTRiZneA

Trasę podzieliłem na 5 etapów.

Każdy z nich do Wyrzyska to 110 km na dzień. Nie wiem jak mój organizm zachowa się po przejechaniu pierwszego dnia. Do tej pory nie dbałem o to jak mam jeździć liczył się tylko efekt końcowy. Nabierając doświadczenia zdaję sobie z tego sprawę że muszę zadbać o dietę odpoczynek i to chyba są dwa najważniejsze punkty. Bo sprzęt mam jest w miarę w porządku. Spać będę pod namiotem kąpać się w jeziorze. Chciałbym abyście wsparli mnie radami jak się odżywiać z jaką częstotliwością żeby móc pokonać ten dystans bo pierwszy dzień nie jest problemem zastanawiam się nad kolejnymi. Rozważam też modyfikacje, o ile pierwszego dnia pojadę 110 km z przerwą większą po połowie trasy o tyle drugiego jechać mniej. 

Dodatkowym problem jest u mnie przewlekle zapalenie zatok.

.

Edytowane przez Siditrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odżywianie to kwestia indywidualna, na pewno potrzebne Ci dobre nawodnienie, ja mam jeden bidon z izotonikiem i drugi z wodą, pije nawet jak nie mam ochoty. Z odżywiania jeżeli to wycieczka będziesz miał czas zjeść coś porządnego i odpocząć. Do tego u mnie pod ręką, żelki, słone przekąski i jakiś batonik energetyczny. Ale każdy ma inne zapotrzebowanie i smaki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie jesteś pewny, że koniecznie chcesz jechać przez Poznań, to sugeruję objazd.