Skocz do zawartości

[Koło centra] Nowe koło i już bicie co zrobić


Rekomendowane odpowiedzi

Brat mi kupił do starego MTB takie koła https://fitwheels.eu/kola-dt-swiss-370-straightpull-newmen-performance-25-29-1885g-p-342.html
 Założyłem tylko tylne i zrobiłem jakieś 40km po lesie. Po powrocie przy garażu pije piwko i sobie słucham jak piasta gra i patrzę a w dwóch miejscach te koło bije na boki. Nie jest to jakaś duża centra ale ten mm na boki bije i to trochę boli w nowym kole.
Nigdzie nie przywaliłem w nic, ważę jakieś 68kg i uprawiam turystyczne XC w lubuskim, żadnych gór nic z tych rzeczy. Powiem tak.. trochę jestem zawiedziony.
Co byście zrobili ? Zanieść do jakiegoś lokalnego serwisu czy może próbować jakiejś gwarancji czy coś. Nie znam się na kołach w ogóle ale jak w tamtym roku kupiłem do  starego 26 calowego mtb tylne koło gdzie mój ojciec zrobił na nim juz 10k km od Daveo to kręci się idealnie prosto.
W sumie trochę strach przednie zakładać jak ma zaraz się rozcentrować.
Może ktoś coś doradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź czy to koło czy opona. Czasami jak guma się źle ułoży to daje efekt "bicia".
Inna sprawa, że nowe koła to niestety loteria i już dla kilku ludków centrowałem koła "prosto" z fabryki.
A no i oczywiście świeże koło nawet po centrowaniu może się "rozprężyć" po kilkunastu km.

Edytowane przez RabbitHood
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach